Lunanoa schreef:Nou moet ik ook nog janken door jullie 😂 hahahahahahaha
Nouja ik ga het nog eventjes aankijken & anders bel ik straks wel.
waarom bel je niet nu gewoon!!
echt meid wees niet zo eigenwijs
Lunanoa schreef:Nou moet ik ook nog janken door jullie 😂 hahahahahahaha
snippie schreef:Lunanoa schreef:Nou moet ik ook nog janken door jullie 😂 hahahahahahaha
waarom bel je niet nu gewoon!!
echt meid wees niet zo eigenwijs
EstherH schreef:Luun ik heb t je net ookal gezegt, gewoon bellen als je t niet vertrouwt!!
Ik wordt gewoon mama! :mrgreen:
EstherH schreef:Joehoee meisjes, wanneer moet manlief ons kindje erkennen bij de gemeente?
EstherH schreef:Joehoee meisjes, wanneer moet manlief ons kindje erkennen bij de gemeente?
Babii schreef:Ik vraag me af waar Sharon is? Heb der al lang niet gezien, hoop dat alles oké gaat met haar. Iemand haar nog gesproken?
EstherH schreef:whoeeeeeeeeee essie spannend!!!!!!!!
wel laten weten hoe het was he!!
Essiee schreef:EstherH schreef:whoeeeeeeeeee essie spannend!!!!!!!!
wel laten weten hoe het was he!!
Jaaaaa doe ik!
Heb je mijn smsje nog gehad trouwens? ;)
EstherH schreef:Meiden wat denken jullie dat het word... jongen/meisje?
ik denk zelf jongetje
Babii schreef:Spreek Sharon normaal ook heel veel, maar ben gewoon te druk geweest om maar even een PB te versturen naar haar. Vandaar me nieuwsgierigheid, maar maak me er niet druk om als niemand wat wil zeggen ;). Spreek der vanzelf weer :mrgreen: .
Mrij schreef:Sonja, gecondoleerd en heel veel sterkte! Neem je tijd meid!
Essie, heel veel plezier morgen, geniet er lekker van!
Esterh, wanneer heb jij je eerste echo?
struffle schreef:oh snippie wat naar meid! Hoe komt het dat je je zo beroerd voelt? Dan kan je toch niet gaan werken meisje...
sylvia22 schreef:snippie, ik duim heel hard dat je straks een mooie positieve test hebt! 😃
hier heb ik helemaal geen goed gevoel bij geen 1 maand :cry:
EstherH schreef:Syl lieverd, bij jou komt het helemaal goed!!! we zouden samen gaan babyshoppen he ;)
Storm1987 schreef:Struffle: Irritant he die misselijkheid. Ik moest er ook nog eens bij overgeven, op elk willekeurig moment van de dag kwam t op... Ik wilde geen medicatie omdat ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan. Maar toen ik 13 weken was heb ik de huisarts gebeld. Assistente heeft overlegd en ik kon s middags het recept ophalen.
Heb het tot 16 weken gebruikt en daarna was de misselijkheid over. Misselijkheid is gewoon ff vervelend maar idealiseer de emasefene ook niet hoor want het heeft vervelende bijverschijnselen.
Snippie: wat goed van je dat je volledig gestopt ben met red bull. Neem aan voor het lijnen? Knap hoor. Wel naar dat je je er zo beroerd door voelt maar ook dat gaat wel weer over. Sterkte op je werk vandaag.
Essie: Hoe was je echo??????
wendyl schreef:Hoi meiden!
Ik ben er weer! 😊
De laatste tijd lukte het me om hier niet te komen, maar vandaag wordt het toch moeilijk...
Maar voordat ik over mezelf begin...
Ik zag dat Struffle en Essie zwanger zijn! Wat super! Gefeliciteerd!!
Zijn er nog meer zwangeren?? Het bijlezen wordt me net iets te veel hoor! :oops:
Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en ben het dus nog steeds niet...
En dat terwijl ik zo'n regelmatige cyclus heb! Ik wordt standaard op vrijdag om de 5 weken ongesteld en nu zijn we dus al 4 dagen verder...
Heb al een week last van jeukende borsten (geen pijn) en sinds een uur geleden ben ik ook misselijk... Mocht ik zwanger zijn, kan je dan al zo vroeg in de zwangerschap misselijk zijn??? De vorige keer dat ik zwanger was, ben ik namelijk helemaal niet misselijk geweest!
Maar ja, wel al 3 negatieve testen gehad, dus ik weet het niet! 😞
Maar hoe gaat het met iedereen? Ben blij dat ik toch weer stiekem hier ben! :D
wendyl schreef:EstherH, wat super! Jij ook gefeliciteerd!!
En ook nog maar net!! Wat leuk!!! Hoe voel je je?
Thnx Syl!!! Ja, ik heb in ieder geval wel iets leuks in het vooruitzicht! 😃
Hoe is het met jou??
sylvia22 schreef:wendyl schreef:EstherH, wat super! Jij ook gefeliciteerd!!
En ook nog maar net!! Wat leuk!!! Hoe voel je je?
Thnx Syl!!! Ja, ik heb in ieder geval wel iets leuks in het vooruitzicht! 😃
Hoe is het met jou??
gaat wel goed hoor.. even rust en dat is minder, maar verder gaat alles wel goed :mrgreen: