Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
maar behalve zere borsten geen klachtjes, vind het best wel eng..
sylvia22 schreef:EstherH schreef:sylvia22 schreef:goedemorgen..
ik heb zo leuk gedroomd.. ik had 150.000.000 euro gewonnen en had alle kinderen van het werk (92 kinderen) meegenomen voor een vakantie en ik had mijn ouders, opa en oma, zusje en schoonouders allemaal veel geld gegeven en wat was ik gelukkkig dat ik dat allemaal kon doen :mrgreen:
Ik heb een zere tiet, ken alleen het gevoel niet: steken aan de binnenkant onder mijn tepel, kan er niet bij zeg maar, kennen jullie dit?
hoop dat dat een goed teken is en ik straks weer ga bloeden.. even afwachten
esther, fijn meid dat je dan al een echo hebt. kun je daar nu lekker naar toe leven!
kim, ik mag als ik zwanger ben ook een echo met 6 weken, maar ik wil hem zelf pas met 8 weken :? ben veels te bang dat als ik hem eerder heb er geen hartactie is en ik weer in de stress zit :oops: en moet 8 weken moet er een hartactie zijn en anders zit het niet goed.
oehh das idd een leuke droom :mrgreen:
dr is trouwens maar 1 verloskundigenpraktijk hier of niet syl?
? ik zou het niet weten, hoe heet die die je nu hebt? mijn zusje heeft het over 1 praktijk die erg leuk moet zijn, weet alleen niet hoe die zo heet..
Lunanoa schreef:O sorry ben ik weer :oops:
Ben vandaag 17 weken zwanger! :oops: :oops: :oops:
Storm1987 schreef: Sharon fijn dat je er weer bent. Maar wat een verhaal zeg. Alle begrip hoor dat je daardoor even wat afstand heb genomen. Het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad! Ik hoop dat jullie eruit komen en het uiteindelijk met 1 van de genoemde behandelingen mag lukken om zwanger te worden. Veel sterkte in deze onzekere tijd!
Estherh: Lekker hoor met 8 weken al een echo!! Al is het wél waar wat babii zegt.Als je eerder een mk hebt gehad mag je de eerste 12 weken onder behandeling in het zh. Ik heb dit toen wel gedaan omdat ik tijdens de mk in april het vertrouwen in de verloskundige volledig was kwijtgeraakt. In het zh ben ik geweldig behandeld.Ik heb mijn eerste echo met 7 weken gehad, toen 1 met 9 weken en toen met 13 weken. Als er iets is kon ik meteen bellen om langs te komen. Dit gaf mij zelf veel rust. Maar dat is voor iedereen anders hoor, ik heb gewoon meer vertrouwen in de deskundigheid van de zh dan in de verloskundige hier. Voor mijn 20 weken echo ben ik ook beide keren in zh geweest.
Snap dat die eerste weken extra spannend zijn. Maar het is zo 4 februari! :mrgreen: Dan heb ik al lekker verlof :mrgreen: dus ik tel met je mee af.
Lunanoa: 17 weken al 😮 Ben je soms bezig met een inhaalslag?? 😛 Ik vind dat het bij jou zo enorm snel gaat!!
Lunanoa schreef:Sharon: Jeetje wat een verhaal zeg! Is wel even iets om te moeten verwerken. Vind het goed dat je er zo positief tegenover staat meid! Jullie wondertje komt er ook wel!
Essie: Wat geweldig dat het helemaal goed was 😃 HEERLIJK. Wat een last van je schouders 😉
Fijn dat je over een weekje weer lekker mag spieken. Inwendig zie je het waarschijnlijk nog veel duideijker, je bent dan ook een week verder & waarschijnlijk kun je echt al een minikindje zien 😃
Kijk maar eens op mijn 9 weken echo foto 😛
Ik heb vanochtend weer gekotst :? Stond er zelf versteld van 😛 Heel raar!
Gister vast iets te druk geweest, hele dag horeca beurs in de RAI & 's avonds met vrienden uiteten geweest & tot een huur of 11 wezen borrelen.
Daar ben ik vanochtend weer voor afgestraft 😛 OOPS!
Zo komt een vriendinnetje langs & hopelijk kan ik vanmiddag nog met vriendlief naar de babydump. We hebben geld van zijn tante uit Trinidad gehad & we gaan er een mooie maxi cosi voor kopen 😃 Gewoon die standaart Maxi Cosi, zwart of die bruine met creme. Vind die bruine wel erg mooi :D
Babii schreef:@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:
@ Storm, jij gaat ook snel zeg :|. Binnenkort is je kleine man er al! WAUW :mrgreen: . Voel je, je wel goed?
@ Snippie, oeeee dit wordt spannend! Dit gaat wel de goede kant op 😂 Ik duim voor je 😂 .
@ EstherH, denk aan de tekst die Storm aan mij typte. Geniet van het zwanger zijn, wees niet bang. Uiteraard zijn die eerste weken eng, maar het komt goed. Geniet!
snippie schreef:Babii schreef:@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:
@ Storm, jij gaat ook snel zeg :|. Binnenkort is je kleine man er al! WAUW :mrgreen: . Voel je, je wel goed?
@ Snippie, oeeee dit wordt spannend! Dit gaat wel de goede kant op 😂 Ik duim voor je 😂 .
@ EstherH, denk aan de tekst die Storm aan mij typte. Geniet van het zwanger zijn, wees niet bang. Uiteraard zijn die eerste weken eng, maar het komt goed. Geniet!
Grapjas;)! of ik een ei heb twijfel ik niet over hoor hihi!het si ook pas dag 13 en normaal is hij nu ook zo!zoals hij nu is!
heb korte lf!heb helemaal geen 14 kwam ik laats achter:P
Babii schreef:snippie schreef:Babii schreef:@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:
Grapjas;)! of ik een ei heb twijfel ik niet over hoor hihi!het si ook pas dag 13 en normaal is hij nu ook zo!zoals hij nu is!
heb korte lf!heb helemaal geen 14 kwam ik laats achter:P
Haha muppet :P. Zeg toch ook niet dat je geen ei hebt, maar dat het de goede katn op gaat want hij is in aantocht :D. En dan..... Dan een tp!!!!
Babii schreef:@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:
EstherH schreef:Babii schreef:@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:
je hebt ook gelijk lieverd, maar denk toch dat die angst een beetje zal blijven tot de eerste echo! maar ik ga echt mn best doen om te genieten!
Babii schreef:Nog een update:
Ik word 14 januari geopereerd! Omdat ik anders rond me eisprong zit en hij wilde dat het z.s.m. gebeurde. Tsjah, Dokter Kuit is erg ongeduldig :P.
Dus meneer heeft even met spoed gebeld dat ik aanstaande donderdag al naar de OK moet.
Babii schreef:Jij krijgt volgens mij een HSG toch? Die krijg ik dus niet :P. Krijg een laparscopie met HCG in 1 :). Voel ook niks, want ben totaal onder narcose :D.
Babii schreef:Die operatie is sowieso anders dan de mijne meis :). Dat scheelt weer ;). Ik duim ook heel hard dat alles vanzelf verdwijnt! En ja, mensen zetten veel op internet, maar denk dat je het toch zelf moet ervaren? Ieder mens is weer anders, maar goed. Ik blijf duimen voor je :mrgreen: .
EstherH schreef:ik kom wel bij je op bezoek hoor syl ;)
maymar schreef:Heey hallo,
even een vraage hoop dat 1 van jullie em misschien ken beantwoorden... Ik ben op 10 DPO ongi geworden, hoelang is mijn LF dan en kan er dan wel een innestelling plaatsvinden???
Babii schreef:maymar schreef:Heey hallo,
even een vraage hoop dat 1 van jullie em misschien ken beantwoorden... Ik ben op 10 DPO ongi geworden, hoelang is mijn LF dan en kan er dan wel een innestelling plaatsvinden???
Nee hoor :). Je LF is dus 10 en dit is voldoende :). Tussen 5 en 10 DPO nesteld het in ;). Als het vandaag ingenesteld zou zijn zou je dus niet ongi worden :)>
P.S. schreef:Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier en hoop ook binnenkort zwanger te raken!
Op welke leeftijd werden/zijn jullie zwanger?
xx
sylvia22 schreef:meiden, roep eens leuke plaatsen voor de zomervakantie? iemand ideeen?
ik wil naar zweden, maar mijn vriend niet, dus dan word het richting het zuiden.. ideeen?
Babii schreef:maymar schreef:Heey hallo,
Nee hoor :). Je LF is dus 10 en dit is voldoende :). Tussen 5 en 10 DPO nesteld het in ;). Als het vandaag ingenesteld zou zijn zou je dus niet ongi worden :)>
maymar schreef:babii, Kan een eitje ook te klein zijn om bevrucht te worden?? Word je dan wel ongi als een eitje niet groot genoeg is??
snippie schreef:als ik zwanger ben ga ik dat niet laten doen essie
EstherH schreef:Essie je bent zo'n schat!!
vandaag overgegeven na t warme eten, maar geen buikpijn(steekjes) gehad vandaag..... oooooh was t maar vast 4 feb!
je hoeft nergens last van te hebben toch?
becky88 schreef:hey meis,
t gaat hier wel redelijk laatste tijd een beetje in een dip gezeten doordat we de mmm in moeten en het niet zo gaat als ik wil met mijn rug.
moet donderdag weer naar de gyn, als er dan geen eitje is te zien gaan ze een menstruatie/onttrekkingsbloed opwekken en dan aan de medicatie.
in het begin was het zeer eng ja bij danny 1x maakte die snachts zelfs het geluid alsof z'n keel werd dichtgeknepen :shock:
de laatste tijd heb ik het eigenlijk niet meer gehoord denk dat je er op een begeven moment wel aant went :?
en hoe is het me jou?
afgezien van de misselijkheid
snippie schreef:mijn broertje is voor een maand in zijn eentje door egypte met zin fiets aan het reizen!!
ver gave verhalen!
KNUF
Lunanoa schreef:Syl: Spannend meid. Hopelijk valt het mee en is een operatie helemaal niet nodig!
Mayella: Wij hebben ook gekozen voor de bruin met creme kleurige! Was maar 80 euro bij de Baby Dump! We hadden de zwarte gezien bij Prenetal voor maar 70, maarja, tijdelijk uitverkocht. Daar heb ik geen zin in 😛 En vond die bruine toch wel heel mooi 😃
Zou ook prachtig bij de wagen van Schorpioentje passen 😂 Bedenk ik me opeens :oops:
De foto's van de maxicosi staan op ons babysite :D
Essiee schreef:Heeeerlijk snippie!
Heeft er hier trouwens iemand een combinatietest laten doen? Of gaat dat doen?
(bloedafname en nekplooimeting)
Vandaag de bloeduitslag van de huisarts, alles was goed! Altijd fijn om te horen!!!
struffle schreef:essie mag ik dan vragen of je het serieus zou weghalen als je zou weten dat het een down kindje is??
dat vind ik behoorlijk heftig namelijk, je kan me al je argumenten geven en aanvoeren, maar dat vind ik een redelijk botte beslissing.