Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
En Sharon , heel veel succes met bloed prikken morgen.. ik duim voor je , t zal wel meevallen , ach ik praat makkelijk en jank het hardste als ik moet ,t viel tot nu toe altijd mee.. x
wendyl schreef:Steef, thnx!
Maar ze vroeg vanochtend wel wat we nu wilden, maar ik kon vanochtend niks zeggen, ik was zo boos. Dus ik heb gevraagd om later terug te bellen.
Mijn vriend stelde al voor om het te verschuiven naar zondag.
Maar ik denk dat het verschuif naar morgen. Vandaag moeten we allebei werken en morgen zijn we vrij. We gaan namelijk trouwlocaties bezichtigen! 😃
Dus daarvoor zou het wel kunnen. Dan is het toch nog een beetje een verrassing, als ik zeg dat we het pas zondag doen...
Heb nog steeds een rood hoofd en branderige ogen! :?
snippie schreef:yeeeeehhhhhhhhhhhhh test is positief:)!!!!
:D!!! had gisteren al gezegt dta hij vandaga positief zou zijn maar tjah!is altijd fijn
als je dat weer bevestigt krijgt!!
rond half 12 ziekenhuis bellen:)!
knuf
sylvia22 schreef:snippie schreef:yeeeeehhhhhhhhhhhhh test is positief:)!!!!
:D!!! had gisteren al gezegt dta hij vandaga positief zou zijn maar tjah!is altijd fijn
als je dat weer bevestigt krijgt!!
rond half 12 ziekenhuis bellen:)!
knuf
wat goed snippie!!!
maar wil je mij uitleggen wat er nu gaat gebeuren dan? :oops:
wat ik ervan begrijp is dat er een eitje met zaadje is ingevroren en als die goed ontdooit dan word dat terug geplaatst.
maar heb je nu dan ook een eitje van jezelf op knappen staan, omdat je een positieve test hebt? halen ze die dan weg of laten ze die gewoon springen?
sylvia22 schreef:zooo snippie die is goed positief 😃
welke ovu testen gebruik jij?
Mrij schreef:Kim en Sharon, veel succes en sterkte vandaag!
Lunanoa, veel succes met je sollicitatie meid! Spannend hoor. Een paar vaste uren zullen niet verkeerd zijn!
Snippie, geweldig meid, je positieve ovu test! Nu heb je weer iets om naar uit te kijken, ga weer voor je duimen!
Wendyl, wat balen zeg dat je ongi bent geworden!
Lunanoa schreef:Heb alles bijgelezen maar wil eerst even over mezelf praten 😂 whahaha
Ik kwam binnen & er werd me meteen verteld dat ik niet voor een solliciatiegesprek ben gekomen, maar dat er eigenlijk nog een vacature vrij stond op de andere groep, waar ik al vast 2 dagen draaide met mijn 0 uren contract en dat ze mij daar voor wouden aannemen!
WAUW lekker begin....
éénmaal uitgesproken ik rennen naar mijn collega's het goede nieuws vertellen dat ik voor 9 tot 18 uren ben aangenomen op ONZE groep:D
Haalt de regio manager me terug....
Weer zitten...
Op de vacature van de andere groep stond 9 tot 18 uren, maar we willen jou 14 tot 24 uren geven!
WAAAAAAAAAAAAUW
En dat allemaal terwijl ik zwanger ben :| Echt bij ons krijgt bijna niemand uren op contract omdat wij ook met de kredietcrisis zitten. Maar ik krijg gewoon zonder te solliciteren 14 tot 24 uur. Ben zó blij 😃 :D 😃
Voor mij een heerlijk 2010, ons kindje wordt geboren & een aantal vaste uren op een jaarcontract! GEWELDIG
snippie schreef:tanx lun:)!
en datum staat ook geprikt:)
Lunanoa schreef:Geweldig!
Heb helemaal zin in dinsdag hihihi 😂 :oops:
sharon_ schreef:Tessa, hihi ik voel me nu ook zoooo slap.. Ik ging net ff naar de wc en drinken pakken en ik zakte bijna door me benen.
En dan nog maar niet eens te spreken over hoe slap me arm nu is..
Oeh ga je lekker uit eten zo? Dat wil ik ook wel! Veel plezier meis.
Sonja, normaal stel ik het ook altijd uit hoor hihi.. Paar jaar geleden moest ik voor allergie prikken en toen heb ik het
ook weken uit gesteld tot ik zoveel last kreeg dat ik toch wel wilde weten waar het nou vandaan kwam. Maar nu voor
een kleintje, ja ik wil het gewoon zo graag! Ik ben er zo aan toe.. Dus dan maar meteen de knoop door hakken. En over
3 weken mag ik nog een keer :shock: :? : 😞 ..
En meis je moet gewoon dat overlijdingsstuk op gaan halen hoor, het is toch een super mooi gebaar! Niks van aan
trekken ook al is dat helemaal niet makkelijk en gewoon halen dat geweldige mooie stuk met die ontzettende mooie
betekenis.
Heb trouwens giga bonje met me vriend nu steeds aan de tel :? 😞 ..
sonja2009 schreef:sharon_ schreef:Tessa, hihi ik voel me nu ook zoooo slap.. Ik ging net ff naar de wc en drinken pakken en ik zakte bijna door me benen.
En dan nog maar niet eens te spreken over hoe slap me arm nu is..
Oeh ga je lekker uit eten zo? Dat wil ik ook wel! Veel plezier meis.
Sonja, normaal stel ik het ook altijd uit hoor hihi.. Paar jaar geleden moest ik voor allergie prikken en toen heb ik het
ook weken uit gesteld tot ik zoveel last kreeg dat ik toch wel wilde weten waar het nou vandaan kwam. Maar nu voor
een kleintje, ja ik wil het gewoon zo graag! Ik ben er zo aan toe.. Dus dan maar meteen de knoop door hakken. En over
3 weken mag ik nog een keer :shock: :? : 😞 ..
En meis je moet gewoon dat overlijdingsstuk op gaan halen hoor, het is toch een super mooi gebaar! Niks van aan
trekken ook al is dat helemaal niet makkelijk en gewoon halen dat geweldige mooie stuk met die ontzettende mooie
betekenis.
Heb trouwens giga bonje met me vriend nu steeds aan de tel :? 😞 ..
hahah toen ik 16 was moest ik zo´n prik halen moest me moeder mee gingen we in zo´n hokje waar mensen in gaan die flauw vallen moest ik mijn moeders hand vast houden voelde niets van die prik me moeder schaamde zich helemaal dood hahahha
Ik ben er nu een beetje overheen zeg altijd van te voren dat ik flauw kan vallen en dat ik doodsbang ben en vraag of ze echt niet willen zeggen wanneer ze gaan prikken ik zeg altijd prik maar gewoon trek echt mijn arm niet weg hoor
Ik zou ook boos worden op alex hoor hahaha was al pissig dat ik in het ziekenhuis om de dag moest laten prikken en hij gewoon 0 keer deze zwangerschap zegt hij ook nog doo