struffle schreef:ik ben echt apetrots op mn guppie!!! Zit echt continu met een big smile hier haha, vind het echt fantastisch!!!
gewoon weg prachtig!! meid geniet:D!
struffle schreef:ik ben echt apetrots op mn guppie!!! Zit echt continu met een big smile hier haha, vind het echt fantastisch!!!
snippie schreef:Deniseb schreef:Ja ben me nu ook een beetje aan het inlezen voorbereiden...wat er je staat te wachten als je naar het ziekenhuis gaat.
Ik ben natuurlijk zelf ook niet van plan om zo lang te wachten..
Denk zelf dat ik er volgende maand klaar voor ben..en dan ga ik ook zeker actie ondernemen.
Maar eerst nog afwachten of het goed is bij mijn vriend 😉
Weet iemand trouwens na hoelang je de uitslag krijgt van het sperma onderzoek?
Ze zeggen dat ze het over 5 werkdagen binnen hebben,maar ik had toen op woensdag dta ingeleverd! en vrijdag al gebeld en toen hadden ze het al!
eigenlijk hebben ze het al veel sneller.ze gaan echt niet dagen wachten voordat ze het gaan behandelen
Babii schreef:snippie schreef:Deniseb schreef:Ja ben me nu ook een beetje aan het inlezen voorbereiden...wat er je staat te wachten als je naar het ziekenhuis gaat.
Ik ben natuurlijk zelf ook niet van plan om zo lang te wachten..
Denk zelf dat ik er volgende maand klaar voor ben..en dan ga ik ook zeker actie ondernemen.
Maar eerst nog afwachten of het goed is bij mijn vriend 😉
Weet iemand trouwens na hoelang je de uitslag krijgt van het sperma onderzoek?
Ze zeggen dat ze het over 5 werkdagen binnen hebben,maar ik had toen op woensdag dta ingeleverd! en vrijdag al gebeld en toen hadden ze het al!
eigenlijk hebben ze het al veel sneller.ze gaan echt niet dagen wachten voordat ze het gaan behandelen
Ze hebben het inderdaad altijd eerder! Bij ons was de uitslag dezelfde dag binnen. Ook wel logisch, want sperma leeft maar even buiten het lichaam. Daarom moeten ze het gelijk onderzoeken!
Heb je het al ingeleverd dan DeniseB?
Essiee schreef:Waaauw struffle!
Echt prach tig!
Hoop dat wij ook zoon mooi hummeltje tezien krijgen vanavond!
Waarom moest het bij jou eigenlijk inwendig?
Of heeft ze het uitwendig niet geprobeerd?
Babii schreef:Essiee schreef:Waaauw struffle!
Echt prach tig!
Hoop dat wij ook zoon mooi hummeltje tezien krijgen vanavond!
Waarom moest het bij jou eigenlijk inwendig?
Of heeft ze het uitwendig niet geprobeerd?
Jij hebt je kindje toch al gezien ;).
@ Snippie, moet om half 4. Ben er zoals gewoonlijk weer tussen gepropt :oops: . Alles was vol, tsjah wie belt er ook op maandag dat ze dinsdag of woensdag een FM moet :P. Tsjah, it's me :P.
struffle schreef:werk ze alvast snippie!!!
struffle schreef:toch wel essie?
werk ze dan en sterkte, hoop dat je je goed voelt
Liminous schreef:Sharon wat grappig, voordat ik hier woonde, woonde ik ook in Hengelo 😃 Welke wijk woon je als ik vragen mag?
Babii schreef:@ Sharon, wat een prachtig huisje :D. Wij huren overigens ook particulier. Wij hebben een mega eengezingswoning met een prachtige tuin en betalen heel wat huur :shock: . Dan niet te vergeten dat alle gemeentebelastingen erbij komen, waterschapsheffingen en de vaste lasten zoals gas water en licht.
Wij willen bewust niet kopen, kan ook niet. Dat heeft ze redenen en mensen die me beter kennen weten deze reden :). Voor meer info PB me dan maar ;).
Wij betalen € 950 excl. en verder nog zeker 600 aan vaste lasten. En met mijn salaris is dit goed te redden hoor :). Maar het is wel duur particulier + dat ze hogere eisen qua inkomen tellen.
Meestal 5 x brutohuur moet gelijk zijn aan het maandsalaris (maandsalaris mag niet lager zijn) + inkomen partner mag eenmaal voor de helft meetellen :).
Dus voor € 950 huur moet je dit inkomen hebben:
5x 950 = 3800 bruto dat is dan het minimum dat je moet verdienen om aan de eisen van de woning te komen. Weet neit hoe dat bij jullie gaat, maar hier gaat het wel zo :(.
Spannend voor jullie!!!! Super benieuwd ben ik :D.
struffle schreef:ja das waar syl! daar had ik niet eens bij stil gestaan
wij krijgen ook iets van 400p/m terug :)
sylvia22 schreef:Babii schreef:@ Sharon, wat een prachtig huisje :D. Wij huren overigens ook particulier. Wij hebben een mega eengezingswoning met een prachtige tuin en betalen heel wat huur :shock: . Dan niet te vergeten dat alle gemeentebelastingen erbij komen, waterschapsheffingen en de vaste lasten zoals gas water en licht.
Wij willen bewust niet kopen, kan ook niet. Dat heeft ze redenen en mensen die me beter kennen weten deze reden :). Voor meer info PB me dan maar ;).
Wij betalen € 950 excl. en verder nog zeker 600 aan vaste lasten. En met mijn salaris is dit goed te redden hoor :). Maar het is wel duur particulier + dat ze hogere eisen qua inkomen tellen.
Meestal 5 x brutohuur moet gelijk zijn aan het maandsalaris (maandsalaris mag niet lager zijn) + inkomen partner mag eenmaal voor de helft meetellen :).
Dus voor € 950 huur moet je dit inkomen hebben:
5x 950 = 3800 bruto dat is dan het minimum dat je moet verdienen om aan de eisen van de woning te komen. Weet neit hoe dat bij jullie gaat, maar hier gaat het wel zo :(.
Spannend voor jullie!!!! Super benieuwd ben ik :D.
dan is kopen wel voordeliger, want dan krijg je nog geld terug van de belasting..
Babii schreef:Wij hebben een giga zolder van 50 m2. 3 grote slaapkamers, woonkamer met open haard van zeker 50 m2. Tuin van 100 m2, schuur, garage, eigen parkeerplaats. Badkamer en keuken.
En wij krijgen dus van de gemeente 602.15 terug ;). Dus betalen we even rekenen :roll: ... denk denk 😛 345.85 per maand ;). Maar je moet maar weten dat je dat terugkirjgt :P. Veel mensen die particulier huren weten dat niet hihi.
Irriteer me overigens rot dat ik me gmail niet op kan....
sylvia22 schreef:Babii schreef:Wij hebben een giga zolder van 50 m2. 3 grote slaapkamers, woonkamer met open haard van zeker 50 m2. Tuin van 100 m2, schuur, garage, eigen parkeerplaats. Badkamer en keuken.
En wij krijgen dus van de gemeente 602.15 terug ;). Dus betalen we even rekenen :roll: ... denk denk 😛 345.85 per maand ;). Maar je moet maar weten dat je dat terugkirjgt :P. Veel mensen die particulier huren weten dat niet hihi.
Irriteer me overigens rot dat ik me gmail niet op kan....
maar die bijzondere bijstand woonkosten krijg je maar max. een jaar toch en dan ben je toch ook verplicht om een goedkopere woning te zoeken? of is dat wat anders
struffle schreef:oh syl ja dan is een lening wel nodig, dat zijn van die pechdingen dan he...
ik hoop dat je er snel vanaf komt want je gooit er uiteindelijk een hoop geld mee weg, zo zonde!
weet je trouwens al waar je heen wilt op vakantie?
en essie ik ben alsnog trots op je dat je bent gegaan 😉 kan je jezelf weer een schouderklopje geven!
Ik ben ondanks het forummen ook nuttig bezig, heb mn theoretische inleiding van mn thesis verbeterd en al 2 artikelen gelezen en met de 3e bezig.
Vanavond toren C op tv!! Dat vind ik echt een meesterlijk programma, hahahaha! Nog meer fans hier?
Babii schreef:Een temperatuur stijgt niet altijd Beer :D. Soms komt het weleens voor dat hij dus later stijgt of niet stijgt :). Dit heeft me gyn me weleens verteld.
Babii schreef:Ja, maar elke ronde is anders en helaas niet te vergelijken :(. Heb he ook een keer gehad dat hij niet steeg :(. Bleef erg laag en me eitje was wel gewoon gesprongen en goed ook :D. Dat was te zien aan me bloeduitslag.
Storm1987 schreef:Ik doel ook meer op de bedragen die sommige mensen noemden. Is het nou nodig om je salaris en hypotheek kosten op een openbaar forum te zetten? Lijkt me toch wel behoorlijk privé en bovendien vind IK het niet belangrijk wat een huis kost of hoe enorm groot het is, maar meer of je, zoals jij al zegt Struffle, óf je er naar je zin woont.
En of je nou naar je zin woont in een oud kraakpand of een nieuwbouw villa, dat maakt niet uit :mrgreen:
Kimberley schreef:Hallo allemaal,
Eindelijk klaar met werken!! 😂
Hoe is het met jullie vandaag??
Mijn menstruatie neemt heel erg af...
Beter ook :?:
Even over bepaalde huis waar je woon...
Mijn vriend en ik wonen in een 2-kamer appartement, aparte douch en toilet, open keuken, erg ruime balkon.
Het is hier in Gouda heel erg moeilijk om een huurhuis te krijgen.
En als mensen uit hun huurhuis gaan, worden het allemaal KOOPwoningen :shock:
Je bent 'bijna' verplicht om een huis te kopen of te blijven zitten waar je nu zit.
Veel liefs,
Kimberley