kim, hoelaat moet jij morgen?
snippie, succes morgen! hebben ze ze al ontdooid of doen ze dat morgen?
sharon, wanneer moet jij weer naar de dokter?
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
Lunanoa schreef:Snippie: Morgen terugplaatsing 😃 Spannend!
Wanneer wordt de cryo ontdooit & hoor je of het goed is gegaan?
x
Lunanoa schreef:O trouwens Struffle, ik had bijna hetzelfde als jou:P
Ons kindje zat ook helemaal half onvindbaar om de hoek, ze moest dus flink roeren met die staaf 😂
Ook bij mij zat een cyste op mijn eileider, bij mij was de cyste alleen maar 1,5 cm dus dat viel mee. Ze vertelde mij dat de eileider kan omklappen als de cyste rond de 10 cm wordt ong. Dat is idd énorm pijnlijk & ook gewoon heel slecht geloof ik.
Maar zo snel groeien die dingen vast niet 😛 Ze weten wel wat ze doen, dus komt vast goed :D
snippie schreef:Lunanoa schreef:Snippie: Morgen terugplaatsing 😃 Spannend!
x
lieverd dat is nog niet zeker hoor!!!
morgen ochtend hoor ik pas of het goed is ontdooid en of er morgen middag ene terug plaatsing is!
Babii schreef:Vaak lossen ze ook vanzelf op ;). Vaak met een menstruatie, maar soms ook gewoon alsof het ineens weg is :P. Simsalabim :P.
Lunanoa schreef:Als we nou allemaal morgen SIMSALABIM roepen, werpt het misschien zijn vruchten af :lol:
sylvia22 schreef:snippie schreef:Lunanoa schreef:Snippie: Morgen terugplaatsing 😃 Spannend!
x
lieverd dat is nog niet zeker hoor!!!
morgen ochtend hoor ik pas of het goed is ontdooid en of er morgen middag ene terug plaatsing is!
spannend, heb je al een tijd dat je gebeld word? of moet je afwachten en nagels bijten ;)
EstherH schreef:hee lieverds!
ik slaap altijd op mn buik, maar nu als ik me uitrek(of dus op mn buik slaap) alsof mn buik zo trekt... beetje onduidelijk maar kent iemand dit
Lunanoa schreef:EstherH schreef:hee lieverds!
ik slaap altijd op mn buik, maar nu als ik me uitrek(of dus op mn buik slaap) alsof mn buik zo trekt... beetje onduidelijk maar kent iemand dit
Voelt het alsof je buik trekt ?
Ja dat herken ik 😛 Onderin je buik voel je dan getrek ja. Ik heb dat nogsteeds & ook bij het slapen idd.
Ik gok dat het de baarmoeder is ;)
jorina schreef:ik mag in principe ook 2 februari testen dus dat zou wel leuk zijn als dat dan allebei positief is
maar weet ook nog niet of ik 2 februari test hoor te vroeg testen heeft al vaak tot grote teleurstellingen geleid dus denk dat ik wel een paar dagen over mijn nod ga als ik nog niet ongi ben
maar dat zeg ik nu heel dapper want meestal lukt dat toch niet 😃
zeker onduidelijk want ik snap het niet helemaal
wat voel je precies dan
sharon_ schreef:Storm, weet niet of je het ook tegen mij had. Omdat ik immers over de huizen ben begonnen.
Maar ik heb geen bedragen genoemd geloof ik, en opscheppen zal ik zeker niet doen want wij hebben het juist
helemaal niet makkelijk kwa geld. Ik redelijk maar me vriend zn toestand is een hell. Maar wij willen hier graag
weg omdat ik me hier echt niet fijn voel. En het is niet klein hoor, groot zat en zelfs voor een kleintje. Maar we
willen er dus er graag weg en het huisje wat we op het oog hebben klinkt gewoon super. En aangezien we al
zoveel tegenslagen hebben elke keer wil ik me hier eens lekker positief in storten 😃 .. Weet dus niet of je het
tegen mij had, maar ik wou wel ff mijn kant belichten voor het verkeerd word opgevat.
Sylvia, 8 februari moeten we weer naar de gyn. Dan nemen we de bloeduitslagen door, en onze keuze.
Zwolle of Dusseldorf, wat dus Dusseldorf word 😊 .. Moet over 2½ week wel weer bloedprikken nog maar verder
geen bezoeken deze maand aan het ziekenhuis. Ik ga ook simsalabimmen voor jou hihi 😃 ..
snippie schreef:oja syl en kim succes morgen!
ik gaat nu echt slapen!
KNUF
Lunanoa schreef:Ik weet niet precies meer Sylvia.
Maar volgens mij heb ik dat heel wat weken gehad. Ik gok wel tot week 10 :?
Hoezo schat?
x
Essiee schreef:Alleen maar hele dikke tranen rollen hier over mn wangen ..
Wat kwam dit aan als onweer bij heldere hemel en wat doet het ooooongelooflijk veel pijn.
Zo klein, ontastbaar, maar al zoooveel om om te geven.
Geen hartje... Ik had het niet eens door, ik zag alleen ons hummeltje daar, niet beseffend dat het zoooo fout was ..
Gemeten op 10 weken en 1 dag, en nu waarschijnlijk een paar dagen gestopt.
Wat heb ik fout gedaan? Waarom?
Vanacht een uurtje kunnen slapen en allebei huilend weer wakker geschrokken.
Es, dankjewel voor je lieve smsjes gister ..... we kunnen het gewoon niet geloven.
Jemig wat is dit vreemd, kan het niet bevatten.. het voelt écht als een verlies.
Toen mn vriend net over mn buik wreef met, dag kleintje .. wij houden van jou en daarna mij een kus op mn voorhoofd gaf met opnieuw tranen in zn ogen begon ik weer te huilen als een klein kind. En ik kan gewoon niet ophouden ......................................................................
sylvia22 schreef:ik heb getwijfeld of ik mijn nieuws wel hier neer zal zetten nu, ik wel essie niet overschraduwen, Essie heeft jullie nu nodig!
maar toch besloten om het toch even te melden :oops:
ik ben schoon!!!!!!!!!!!!!!
links zaten er drie, die zijn allemaal weg! Rechts zat er een van 17 mm en die was helemaal verformmeld en nu zit er een mooie ronde van 12 mm, dus de kans is groot dat dat een nieuw vers eitje is en als dat zo is dan doet mijn lichaam weer iets zelf zonder hormonen!!! Al word het dan wel weer een lange cyclus (en daarvoor loop ik o.a. ook in het ziekenhuis, want ik heb maar 2 x een eisprong per jaar van mijzelf) dus vrijdag moet ik terug om te kijken of die gegroeid is en zoja dan laten we deze ronde doorgaan zonder hormonen, mocht deze ronde mooi optijd zijn dan proberen we volgende maand ook zonder hormonen, maar duurt deze maand weer heel lang dat word deze maand zonder hormonen en volgende maand met hormonen! mijn slijmvlies is met 0.7 mm gegroeid 😃
wel gaf ze aan dat er een hele kleine kans in zat dat deze of niet doorgroeid of dat dit de cyste van 17 mm nog is die aan het weg gaan is, maar aangezien hij zo mooi rond is en de vorige keer was hij totaal niet rond, is de kans groot dat dit een nieuw eitje is, maar moest van haar wel in mijn achterhoofd houden dat het beeld vrijdag dus anders kan zijn.. we wachten af..ben voor nu heel blij!
sylvia22 schreef:ik heb getwijfeld of ik mijn nieuws wel hier neer zal zetten nu, ik wel essie niet overschraduwen, Essie heeft jullie nu nodig!
maar toch besloten om het toch even te melden :oops:
ik ben schoon!!!!!!!!!!!!!!
links zaten er drie, die zijn allemaal weg! Rechts zat er een van 17 mm en die was helemaal verformmeld en nu zit er een mooie ronde van 12 mm, dus de kans is groot dat dat een nieuw vers eitje is en als dat zo is dan doet mijn lichaam weer iets zelf zonder hormonen!!! Al word het dan wel weer een lange cyclus (en daarvoor loop ik o.a. ook in het ziekenhuis, want ik heb maar 2 x een eisprong per jaar van mijzelf) dus vrijdag moet ik terug om te kijken of die gegroeid is en zoja dan laten we deze ronde doorgaan zonder hormonen, mocht deze ronde mooi optijd zijn dan proberen we volgende maand ook zonder hormonen, maar duurt deze maand weer heel lang dat word deze maand zonder hormonen en volgende maand met hormonen! mijn slijmvlies is met 0.7 mm gegroeid 😃
wel gaf ze aan dat er een hele kleine kans in zat dat deze of niet doorgroeid of dat dit de cyste van 17 mm nog is die aan het weg gaan is, maar aangezien hij zo mooi rond is en de vorige keer was hij totaal niet rond, is de kans groot dat dit een nieuw eitje is, maar moest van haar wel in mijn achterhoofd houden dat het beeld vrijdag dus anders kan zijn.. we wachten af..ben voor nu heel blij!
snippie schreef:meiden slecht nieuws!!!
geen terugplaatsing!!!
ik ben vanaf nu van het forum!
succes allemaal!