Lunanoa: Wat klote zeg dat je ff ingestort bent. Wat al die hormonen wel niet doen he? Je krijgt vast een meid 😉 Lekker de tranen de vrije loop laten gaan hoor! Hoort er ook bij. En luister naar je lichaam, misschien moet je af en toe was gas terugnemen en een relax dag inlassen.Gewoon een dag waarin niks moet en je lekker in je pyjama rond kan lopen. Heerlijk!! Bij mij op het zwangerschapszwemmen zat alleen maar oude meut :oops: Ik ben nu ook al 6 weken niet geweest :oops: Maar het water was ook ijskoud en daardoor vond ik het ook alles behalve ontspannend.
Schorpioentje: Allereerst, gefeliciteerd met je geweldige echo en je mooie gezonde kindje! Probeer daar ook van te genieten ondanks alle ellende waarin je momenteel verkeerd. Sterkte daarmee meis.
Miss-mini: Meen je dit nou? Ik kan me zo goed voorstellen dat je er HELEMAAL klaar mee bent met de zwangerschap. Al die onzekerheid nu, om gek van te worden. Ik hoop ook echt dat 'je nu binnenkort mag worden ingeleid en dat alles gewoon in orde is met jullie uk (ondanks het hartje natuurlijk, maar dit wist je al). Vind het echt heel rot voor je allemaal, en je bent nog wel zo'n positieveling.
Mama2be: Mooie echo!!
Beer: Spannend hoor... ik hoop voor je dat je binnen zeer korte termijn positief mag testen. Temperatuur blijft hoog? Ik duim voor je hoor!!
struffle schreef:
Ik hou voor baby's, zowel jongens en meisjes van echte zachte materialen. Pas als ze wat ouder worden en bv rechtop kunnen zitten zou ik voor wat meer stoerdere kleding of schattige kleding kiezen.
Jáááááá helemaal mee eens!!. Zie je wel, we hebben heus wel een klein beetje dezelfde smaak 😉 (eerst de meubeltjes, nu dit bovenstaande) Ik vind niks schattiger dan een pasgeboren babytje in zo'n heerlijk zacht pastelkleurtje of wit babypakje.... met een lief wit mutsje op, oooo net engeltjes zijn het dan! 😊 Het allerliefste vind ik van die wikkel tshirtjes, met van die drukknoopjes of een strikje voorop! Ik heb ook erg veel van die zachte pakjes, veel wit maar ook 1 blauw. Als onze baby geboren wordt krijgt hij een wikkeltruitje, wit met heel klein beetje lime accenten op de mouwtjes en het boordje. Zo erg lief!!
Begin nu toch wel steeds nieuwsgieriger te worden naar ons mannetje!
Snippie: Fijn dat je even komt buurten meis. En direct door naar de volgende kans. Heel spannend allemaal. Maar luister goed naar je zelf he. Het lijkt me namelijk geestelijk vreselijk slopend.
Essie: Wat superlief van je mannetje zeg! Natuurlijk kan hij jullie verdriet niet wegnemen maar het is wel heel fijn als je het samen een beetje fijn hebt en je ellkaar probeert op te beuren. Dat is echt lief. In moeilijke tijden kom je er pas achter wat je aan elkaar hebt. Voor mijn miskraam twijfelde ik soms nog wel eens aan mijn relatie :oops: nouja gewoon over alles eigenlijk, over het samenwonen etc. In maart was ik zwanger en in april kreeg ik toen een mk. Ik heb me nog nooit zo intens verbonden gevoeld met mijn vriend, niemand heeft mij zo kunnen steunen als hij. Het was écht ons verdriet, ik ben er toen achter gekomen wat ik echt aan mijn vriend heb. En dat is het enige mooie wat ik aan de miskraam heb over gehouden. Ik weet nu zeker dat hij en ik samen oud gaan worden.