Kimberley schreef:
Ik begrijp trouwens niet dat heel veel mensen kritiek hebben op een 2 kamerwoning en kind..
Als je het kind het belangrijkste kan bieden wat het nodig heeft, dan is het toch goed??
Tante van mij heeft een dochter van 6 terwijl ze al 9 jaar in een 2 kamerwoning woont.
Het huisje van hun is nog veel kleiner dan die van mij en mijn vriend..
Kimberly mensen hebben ALTIJD kritiek. Het ideaal beeld is schijnbaar nog steeds dat je zelf 30 jaar bent, een eensgezinswoning/rijtjes huis, labrador en een station wagon hebt 😉
Ik woon zelf ook in een appartement. Tis een heel fijn huisje, helemaal onze smaak kwa inrichting. Wij hebben dan wel een extra slaapkamertje maar hierdoor een iets kleinere woonkamer.
We hebben ook geen lift... je moest de mensen eens horen!! Gadver, om van te kotsen! Ik zou het wel zwaar krijgen tijdens mijn zwangerschap met die trappen :roll: yeah right, ik ben niet anders gewend dan die trappen en bovendien claustrofobisch, ik ga toch de lift niet in!! De kinderwagen staat straks in onze prive berging, onderaan het trappenhuis. Die trappen til ik de kleine wel omhoog. Kijk eens hoevaak mensen met een eensgezinwoning de trap op en af lopen, als ik eenmaal boven ben hoef ik geen trap meer te lopen :mrgreen:
Laat de mensen maar kletsen en volg je hart!