7Juli2007Oud lidBerichten: 63Lid sinds: 1 januari 2005
hoi ik ben nieuw hier, ik ben 21 en wij willen ook graag een kleine :mrgreen: dus voeg me hierbij toe denk ik haha 😃
Mrij schreef:Lautje, haha ik heb alles weer aan kant hoor, heb van boven tot beneden alles schoon gemaakt, dus ik kan genieten van m´n weekend! 😉
Jij ook alles schoon? Of ben je in je break blijven hangen? 😉
Kimberley schreef:@ 7juli2007: Ok dan, hoop dat je snel een regelmatige menstruatie krijgt, das wel zo fijn 😊
Wel spannend dat je al een week overtijd bent, het is natuurlijk dubbel.
Het is een zwangerschap of je menstruatie is nog onregelmatig.
We hopen natuurlijk op het eerste 😊
Ik ben 18 en mijn vriend wordt volgende maand al 30 😮 😛
Heb vorig weekend mijn menstruatie gehad, dus beginnen we weer met een nieuwe ronde.
Ronde 19 alweer..
Woensdag heb ik een afspraak bij de ha, want ik wil een doorverwijzing naar het Maasstadziekenhuis- vruchtbaarheidspoli.
@Mrij: Ooowh, geweldig 😃
Vind jij het soms ook zo dubbel?
Bedoel...dat je ze ziet als nichtje/neefje, maar ze soms wel als je eigen kinderen zou willen zien?
Ik heb dat namelijk wel erg bij mijn nichtje... :|
Ik kan het zelf ook echt niet helpen..
Toen ze net was geboren en ik haar vast had zei me tante: het lijkt net alsof het je eigen kindje is...
Die woorden vergeet ik echt niet meer..
Mrij schreef:Kimberley, ja het voelt soms wel dubbel.. maar ik kan zo ontzettend van ze genieten! Ik zie ze ook heel vaak, we hebben een hele goede band met m'n zwager en schoonzus, gaan ermee op vakantie enzo, we passen vaak op of ons nichtje komt nog wel eens een weekendje logeren.. natuurlijk zou ik zelf niets liever willen, ik wil ook zulke schatjes, maarja zolang ons dat nog niet gegeven wordt geniet ik van hen 😉
Lunanoa, heb vorige week de gyn gebeld, maar ze willen niet helpen ze zeiden dat ze al zovaak mensen hebben aangehaald met een onregelmatige cyclus waarvan het na een jaar toch weer beter werd en uiteindelijk dus niks aan de hand was..
en opzich is dat wel logisch, maarja ik geloof niet dat dit weer normaal wordt, er zit wel verschil in onregelmatige cyclussen, dit duurt gewoon veel te lang, het is nu al meer dan 4 maand geleden dat ik ongie was.
Ik ben de tel helemaal kwijt, maar het was 19 jan 4 maand geleden! :shock:
miss lipstick schreef:Mrij; en als je huisarts belt?? ik was 3 maand, en na het stoppen van de pil werd ik 2 weken later nog niet ongesteld, huisarts heeft gyn gebeld en kon gelijk zelfde week nog terecht!
Voor jezelf opkomen hoor!!!!
miss lipstick schreef:Schorpioentje87; ik en in november bij de gyn gekomen ivm een baarmoederinfectie.
een kuur gehad en nu zou alles goed moeten zijn, maar omdat we niet weten hoelang ik daarmee gelopen heb en waarschijnlijk vlak daarvoor een vroege miskraam heb gehad, willen ze me goed in de gaten houden.
We hoeven geen plan te maken hoor!! Maar ik bedoel omdat het nu nog zo onwerkelijk voelt, dat ik steeds naar nieuwe informatie over ons kleintje toe leef.
Dus maandag eerst mijn gyn bellen, kijken of ik eerst bij haar op controle moet komen, zo niet dan een afspraak bij de verloskundige maken.
Mijn beste vriendin is een week verder dan ik, helaas zal zij alles zonder partner moeten doen, maar is het wel erg bijzonder dat wij elkaar hebben :)
miss lipstick schreef:@ schorpioentje; mijn vriendin had een relatie van 7 jaar, waarvan ze ruim 2 jaar samenwoonde, en 7 maanden geleden besloten te stoppen met de pil en voor een kleintje te gaan.
6 maanden lang lukte dit niet, 2 weken geleden ging hij er met een ander vandoor!
Heel gedoe, huis moet verkocht enz. en vorige week test ze positief omdat ze vond dat de ogi wel erg lang weg bleef....
Ook had ze vocht achter haar baarmoeder, dus staat nu ze nu onder controle bij de gyn. 2 feb krijgt ze weer een inwendige echo om te kijken hoe het is.
Ik was zo met haar bezig de laatste weken, echt niet bij nagedacht dat ik zelf zwanger zou kunnen zijn, vandaar dat ik ook zo verrast was :)
7Juli2007 schreef:Mrij schreef:Kimberley, ja het voelt soms wel dubbel.. maar ik kan zo ontzettend van ze genieten! Ik zie ze ook heel vaak, we hebben een hele goede band met m'n zwager en schoonzus, gaan ermee op vakantie enzo, we passen vaak op of ons nichtje komt nog wel eens een weekendje logeren.. natuurlijk zou ik zelf niets liever willen, ik wil ook zulke schatjes, maarja zolang ons dat nog niet gegeven wordt geniet ik van hen 😉
Lunanoa, heb vorige week de gyn gebeld, maar ze willen niet helpen ze zeiden dat ze al zovaak mensen hebben aangehaald met een onregelmatige cyclus waarvan het na een jaar toch weer beter werd en uiteindelijk dus niks aan de hand was..
en opzich is dat wel logisch, maarja ik geloof niet dat dit weer normaal wordt, er zit wel verschil in onregelmatige cyclussen, dit duurt gewoon veel te lang, het is nu al meer dan 4 maand geleden dat ik ongie was.
Ik ben de tel helemaal kwijt, maar het was 19 jan 4 maand geleden! :shock:
4 maanden geen ongi, dat is wel een heel verschil met wat ze zeggen onregelmatige cyclus.... :o
Mrij schreef:Lunanoa, wat spannend meid!! Ben ook heel benieuwd wat het wordt! 😉
Storm, ik ga het zeker niet opgeven hoor! Er moet toch ergens een gyn zijn die ook vindt dat dit niet normaal is :roll:
Hoe is het met jou? Nog een paar weekjes meid!!
Kim, doe rustig aan meis!
Sylvia, nu zit ik nog niet aan de 220 dagen, maargoed dit is ook niet normaal, dus ik blijf er zeker werk van maken!!
Hoe is het nu met jou?
Storm1987 schreef:Ik ga er vanuit dat ik minstens 1 week overtijd ga lopen. De 40 weken gaan we sowieso halen.
(puur zelfbescherming, stel je voor dat ik met 37 weken al hoop dat hij komt, en het duurt dan nog 5 weken :shock: )
Lunanoa schreef:Zie dat je provera hebt gehad om een ontrekkingsbloeding op te wekken.
Wellicht heeft het daar mee te maken?
Denk dat je hier Sylvia of Babii misschien om antwoorden kan vragen. Die hebben volgens mij ervaring met dit medicijn.
Beer schreef:He meiden,
ik vroeg mijzelf iets af. In Ronde 0 Heb ik eens getempt na mijn eisprong en toen was mijn temp 37.1. In ronde 1 ben ik met mijn vriend er echt voor gegaan en hebben we gericht geklust en heb ik getempt. Toen was mijn temp na mijn ei ook 37.1. Nu in ronde 2 is mijn temp na mijn ei op 4 dpo opgelopen tot 37.3 en is tot op de dag van vandaag 8 dpo, nog steeds netjes 37.3. Zou het kunnen zijn dat ik een innesteling heb gehad op 3 dpo waardoor mijn temp op 4 dpo wederom is gestegen??? Want op 3 dpo was mijn temp wel net als de voorgaande rondes. Wat zou anders de reden kunnen zijn dat mijn temp nu 0.2 graden hoger ligt dat mijn twee cyclussen hiervoor?? Merkte wel dat ik tot 3 dpo erg veel last van steekjes heb gehad, zowel links als rechts en dat dat eigenlijk vanaf 5 dpo pas echt over is..... Mijn grafiek staat in mijn onderschrift, zouden jullie eens willen kijken? Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen en natuurlijk weet ik dat er eigenlijk niets anders op zit dan wachten tot volgende week zaterdag, maar misschien dat jullie dit al eens hebben meegemaakt??
Liefs Beer
Beer schreef:He meiden,
ik vroeg mijzelf iets af. In Ronde 0 Heb ik eens getempt na mijn eisprong en toen was mijn temp 37.1. In ronde 1 ben ik met mijn vriend er echt voor gegaan en hebben we gericht geklust en heb ik getempt. Toen was mijn temp na mijn ei ook 37.1. Nu in ronde 2 is mijn temp na mijn ei op 4 dpo opgelopen tot 37.3 en is tot op de dag van vandaag 8 dpo, nog steeds netjes 37.3. Zou het kunnen zijn dat ik een innesteling heb gehad op 3 dpo waardoor mijn temp op 4 dpo wederom is gestegen??? Want op 3 dpo was mijn temp wel net als de voorgaande rondes. Wat zou anders de reden kunnen zijn dat mijn temp nu 0.2 graden hoger ligt dat mijn twee cyclussen hiervoor?? Merkte wel dat ik tot 3 dpo erg veel last van steekjes heb gehad, zowel links als rechts en dat dat eigenlijk vanaf 5 dpo pas echt over is..... Mijn grafiek staat in mijn onderschrift, zouden jullie eens willen kijken? Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen en natuurlijk weet ik dat er eigenlijk niets anders op zit dan wachten tot volgende week zaterdag, maar misschien dat jullie dit al eens hebben meegemaakt??
Liefs Beer
Tessa23 schreef:Kijk zulke dingen wist ik dus gewoon niet! Bedankt voor de info!! Wij twijfelen tussen Turkije of Griekenland... en waarom.. geen idee naar beide willen we graag haha..
sylvia22 schreef:kim, HELP
ik heb een ovutest gedaan (waarom, geen idee!) en het tweede streepje is best duidelijk nog nooit zo duidelijk gehad..
maar ik had geen eitje.. kan het dan komen door mijn slijmvlies van 6 mm stoot die ook dat hormoon af? of zit er dan toch een eitje? :?
Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, HELP
ik heb een ovutest gedaan (waarom, geen idee!) en het tweede streepje is best duidelijk nog nooit zo duidelijk gehad..
maar ik had geen eitje.. kan het dan komen door mijn slijmvlies van 6 mm stoot die ook dat hormoon af? of zit er dan toch een eitje? :?
Ik heb het al vaker geschreven meis, maar ik heb altijd een tweede streepje, ook zonder ei! Dit komt omdat een vrouw altijd LH in haar urine heeft.
Uiteraard reageert een ovulatietest niet op een verdikt baarmoederslijmvlies.
Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, HELP
Ik heb het al vaker geschreven meis, maar ik heb altijd een tweede streepje, ook zonder ei! Dit komt omdat een vrouw altijd LH in haar urine heeft.
Uiteraard reageert een ovulatietest niet op een verdikt baarmoederslijmvlies.
sharon_ schreef:Sylvia wat apart dat je een 2e duidelijke streep had! Nu ben ik wel heel benieuwd wat dat betekend!
7Juli2007, het klinkt wel heel erg alsof je zwanger bent, en ook omdat je zegt dat je al een jaar lang van de pil af
bent en altijd een regelmatige cyclus hebt. Maar dan weer een negatieve test maakt het er niet makkelijker op.
En bij sommige meiden is het soms zo dat ze oppeens een lange cyclus er tussen door krijgen. Ik zou anders over 2 dagen
gewoon nog eens testen meid!
Ankie gefeliciteerd meis!!
Fen1985, in welke ronde zit je nu? Ik weet niet of je al meer had verteld over jezelf. Maar heb je niet aan de pil gezeten?
Want als het je 1ste ronde na de pil is dan hoeven die dingen helaas niet veel te betekenen. Plus dat ik het wel erg veel
symptomen vind en dat al voor je NOD.. Maar wie weet dat het toch raak is? Ik hoop het natuurlijk wel voor je!
sharon_ schreef:Sylvia wat apart dat je een 2e duidelijke streep had! Nu ben ik wel heel benieuwd wat dat betekend!
7Juli2007, het klinkt wel heel erg alsof je zwanger bent, en ook omdat je zegt dat je al een jaar lang van de pil af
bent en altijd een regelmatige cyclus hebt. Maar dan weer een negatieve test maakt het er niet makkelijker op.
En bij sommige meiden is het soms zo dat ze oppeens een lange cyclus er tussen door krijgen. Ik zou anders over 2 dagen
gewoon nog eens testen meid!
Ankie gefeliciteerd meis!!
Fen1985, in welke ronde zit je nu? Ik weet niet of je al meer had verteld over jezelf. Maar heb je niet aan de pil gezeten?
Want als het je 1ste ronde na de pil is dan hoeven die dingen helaas niet veel te betekenen. Plus dat ik het wel erg veel
symptomen vind en dat al voor je NOD.. Maar wie weet dat het toch raak is? Ik hoop het natuurlijk wel voor je!