Beer schreef:fen1985 schreef:He dames, nog even en ik kan testen( vind het deze keer wel heel erg spannend)
Krijg steeds meer symptomen, moe, koud, misselijk,branderige ogen, ongi krampen.
En het ergste is nog het boeren en last van maagzuur(BAHH) :|
Maak mezelf helemaal gek geloof ik,
Iemand die net weet dat ze zwanger zijn hier ervaring mee???
Kuzzz
Iedereen die er bij gekomen is en die zwanger is VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN(geniet ervan)
Hoi Fen1985, ik kon geen pb naar je sturen dus dan doe ik het maar zo 😃
Voor mij is dit de tweede echte ronde, dus Ronde 2. Heb voor deze twee rondes ook al wel een ronde gehad voor mijn cyclus. Ronde 0 was bij mij 44 dagen, ronde 1 44 en nu deze ronde heb ik mijn ovulatie gehad op cyclusdag 16! Dus echt al een stuk korter. Nu hoop ik alleen dat het deze ronde ook raak zal zijn!!! 😃 Ik heb dezelfde klachten als jij hebt, ontzettende traanogen, sinds een paar dagen boeren, af en toe misselijk, pijnlijke plek in beide borsten, af en toe steekjes in mijn baarmoeder, zowel links als rechts, statisch haar, blosjes op mijn wanger, en vermoeid, ook merk ik dat als ik transpireer mijn zweet veel sterker ruikt. En een temperatuur die normaal na eisprong 37.1 is en dat bij mij ook was tot en met drie dagen na mijn eisprong, en vanaf de vierde dag is hij alleen nog maar 37.3!! Lekker warm daarbinnen dus!
Ik heb ook vroege testen in huis, die meten vanaf een HCG waarde van 25, maar ik heb mijzelf voorgenomen om wel te wachten tot zaterdag. Dit omdat ik al eens een licht lijntje heb gehad voor NOD en toen alsnog ongesteld werd! Dat wil ik dit keer voorkomen. Ook heb ik een test van clearblue liggen, een digitale, die ik wil doen als die andere goedkope testjes positief zijn......spannend he, duurt zolang dat wachten op je NOD.....maar als we een positieve test in handen mogen hebben, is dat het dubbel en dwars waard!!!!
Hou je me een beetje op de hoogte? Wat voor klachtjes heb jij verder?
Liefs, Beer