struffle schreef:haha syl ik vind dat wel prima, met spinazie en boursin bijvoorbeeld, lekker hoor 😉 goeie meuk.
Het énige dat ik echt niet eet is spaghetti bolognese en macaroni, gatverdamme, ik vind dat zo ranzig (die saus). Voor de rest lust ik alles 😊
Zijn jullie mannen goeie eters? Mijne gelukkig wel, die probeert alles wat ik m voorschotel, vind ik echt tof! En hij heeft heel veel dingen (die de boer niet kent) leren eten, fijn!
Zooo huisje gezogen, was opgeruimd, kamer opgeruimd... kan mezelf weer een schouderklopje geven 😉
Ps nou dan moet je nog even een week in spanning zitten 😞 Maar best vreemd dat ze zo vroeg al een bloedtest dachten te kunnen doen :?: Je zit nog ruim voor je nod...
bolognaise jummie, heerlijk!
mijn mannetje is wel een goede eter, sowieso beter dan ik.. maar alles wat ik juist lekker vind, vind hij vies en andersom..
ik vind dit lekker: broccoli, bloemkool, andijvie, prei en dat vind hij vies en hij vind dit lekker: witlof, peultjes, spruiten en dat vind ik echt vies, dus het is hier thuis niet heel makkelijk om eten te koken wat we allebei lusten, dus dan komen wij snel uit op, ovenschotels en spaghetti en bami enz.. en als we aardappels met groente eten dan is het vaak wortels, rode kool en rode bieten, snijbonen of sperziebonen..
weet je wat ik lekker vind: zuurkoolschotel uit de oven, met gehakt en ananas