snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Gouda noord daar woonde ik.
7Juli2007 schreef:Hoiii meiden, hier ben ik weer even, ben even niet geweest, zit met een dikke keelontsteking thuis! lekekr verkouden erbij, dus snottter hier haha. hoe is het daar? en kim ik kan het mis hebben, maar van mijn huisarts heb ik toen gehoord dat ze je niet eerder helpen dan als je minstens 3 jaar bezig bent.
7Juli2007 schreef:Kimberley schreef:@ 7juli2007: Lees dat je zondag weer gaat testen 😊
Zou echt een fantastisch cadeau zijn voor je mannetje 😃
@ Jorina: Ja, daar heb je weer groot gelijk in!
Willen we juist 'jong' beginnen, worden we tegengehouden door die kl*te artsen.
Ik moet morgen werken...dus dan kan ik niet de hele lijst bellen 😛
Vrijdag gaat ik echt bellen...ben ze helemaal spuugzat gewoon..
@ snippie: Ik zit bij huisartsenpraktijk Korte Akkeren..
@ Lunanoa: Yeah!!!
Morgen dan eindelijk jullie 20 weken echo 😃
Spannend hoor!!
Willen jullie graag weten wat het wordt of is het een suprise?
Ga er zeker weten van genieten!
haha klopt ga zondag weer testen, moet er ook wel bij zeggen dat ik ook express wacht met testen tot zondag, mocht die dan positief zijn, zal dat een heel leuk verjaardags cadeautje voor hem zijn. Maar even een vraagje als de testen negatief blijven en je menstruatie blijft ook weg, ja heb wel klachten enzo maargoed dat even ter zijde, wanneer kan je naar de huisarts gaan? blijft wel erg lang weg nu haha
struffle schreef:nou ik ga even naar de dokter want er is iets niet goed daar beneden :|
doet ontzettend veel pijn bij t plassen, vrees een infectie (geen blaasontsteking, de pijn zit ergens anders)
heb gelezen dat infecties gevaarlijk kunnen zijn voor zwangeren dus hoop niet dat dat zo is!
luun veel fun met je echo en jorina ik lees je resultaat strakjes wel ;)
struffle schreef:nou ik ga even naar de dokter want er is iets niet goed daar beneden :|
doet ontzettend veel pijn bij t plassen, vrees een infectie (geen blaasontsteking, de pijn zit ergens anders)
heb gelezen dat infecties gevaarlijk kunnen zijn voor zwangeren dus hoop niet dat dat zo is!
luun veel fun met je echo en jorina ik lees je resultaat strakjes wel ;)
Babii schreef:Spannend??
sylvia22 schreef:Babii schreef:Spannend??
ja spannend, eng, bah, iel hopen dat het niets erg is..
snippie schreef:helemaal mee eens syl hihi!
sommige zeggen Hoi als ze weg gaan! vind ik zo grappig staan!
snippie schreef:helemaal mee eens syl hihi!
sommige zeggen Hoi als ze weg gaan! vind ik zo grappig staan!
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Spannend??
ja spannend, eng, bah, iel hopen dat het niets erg is..
Oooo haha, ik dacht spannend in een andere vorm :P.
@ Jorina, oooooo met de KV!!! Damn Jan heeft SUPERZAAD!
snippie schreef:Jah idd hoezo meteen superzaad?
struffle schreef:ja hoop idd dat ik snel meer weet... ze kon ook niet zeggen of t gevaarlijk was, wel moest ik direct langs de huisartsenpost als t erger werd, ook in t weekend. Houd dus wel vinger aan de pols wat ik fijn vind.
Wat een JOEKELS van een tabletten zijn die dingen zeg! Lijken wel van die salmiakballen haha!
Waar blijft luuntje, ik ben zo benieuwd hoe t was!
Essiee schreef:Ben ook heeeel erg benieuwt naar lun!
Ik ben vanaf 3 uur vanacht al op ..
heb enorme weeën, vanmorgen flauwgevallen .. jeetje wat is dit nóg heftiger als ik dacht.
Ben alleen, is ook niet fijn .. mn hulptroepen zijn onderweg.
Houd het niet lang meer vol..
struffle schreef:haha luun nu al een dwarsliggertje 😉 Toch een jongen, jeetje, dacht echt een meissie bij jou!! Zijn jullie er wel blij mee?
En niet verkeerd dat je nog een keertje terug mag, lekker baby kijken 😃
Essie meisje wat ontzettend naar, ik kan me voorstellen hoe onwijs klote en alleen je je zult voelen. Alle sterkte van de wereld toegewenst vanaf hier, ik denk aan je!
Syl ja, het zijn 3 van die HUGE eieren haha!
Gatverdarrie ben vandaag weer zooo misselijk... 😞 Dacht dat t inmiddels wel over zou zijn, maar tis nog volop bezig. Nouja, ga maar even op bed liggen, heb vannacht ook bijna niet geslapen. Voel me echt beroerd...
sylvia22 schreef:lautje, weten jullie eigenlijk wat jullie krijgen?
Tessa23 schreef:nou ik dacht dus dat ik mn ei voelde links onder dus niet want ovu test was nog negatief.. appart.. afwachten haha
Tessa23 schreef:irritant he Syl , ik voelde ook echt die steekjes onderin die ik vorige keren bij eisprong ook voelde , maar test was negatief dus.. zal wel niet , weer door gaan en afwachten.. cyclus zal dus wel iets langer zijn.
Lunanoa schreef:
Wat het zou worden zou ábsoluut niet uitmaken.
Al voelde ik heel sterk een meisje & dan ga je er toch wat vanuit. Dus dan denk je van: OH, niet verwacht 😛
We zijn helemaal in de wolken 😃
Vooral vriendlief ook. Die vind het zooooooooooo stoer 😛
Storm1987 schreef:Superlief van jullie ! Struffle kreeg traantjes in mijn ogen van je berichtje. Jij kan zaken zo goed formuleren! En dat is het ook, dat enorme verantwoordelijkheidsgevoel. Zodra jij een positieve test in je handen hebt, ben je mama. Zo voelt dat en zo is dat ook! En dat gevoel wordt elke dag sterker. Het idee dat er iets mis met mijn kindje zou zijn maakte mij echt helemaal gek. Ik ben iemand die het altijd wel positief probeert te zien, maar ik meen echt dat ik me geen raad meer zou weten als er iets zou gebeuren met hem.
Ik ga de echo toch afbellen. Moet hem waarschijnlijk zelf betalen en er is niet veel meer te zien. Zijn koppie zit zelfs al een stukje ingedaald dus achter het schaambeen. Zien waarschijnlijk alleen een hele brede rug haha :mrgreen:
Ik wilde hier niemand ermee "lastig vallen" omdat ik weet dat velen zoveel moeite doen om zwanger te worden en dan zou ik hier komen "klagen" met mijn sores. Was echt mezelf niet hoor, was heel negatief en had allemaal waanideeen. Baby was ook rustig die dag en ik dacht heel enge dingen :oops:
Maar nu voel ik me weer toppieeeee :mrgreen:
Struffle, jij ook al bijna 12 weken!! Is echt superlekker !! Voelde voor mij toen echt als een mijlpaal. En vanaf dan wordt het ook echt alleen maar leuker. Iets voor de 16de week voelde ik de kleine voor het eerst.... heel grappig.
Mrij schreef:Storm, ik kan wel alles herhalen wat de anderen gezegd hebben, maar ik ben het met ze allemaal eens!
Ben blij dat je weer gerust gesteld bent meid!
Nog een paar weekjes!!!!!!!
Wat betreft de gyn, nee die heb ik nog niet gebeld, ik laat het voorlopig heel even zo.. wil niet teveel in details gaan treden, maar ik heb hier een mannetje thuis die tegen overspannen zijn aanzit, ik vind het even belangrijker om er voor hem te zijn en daar moet hij eerst uitkomen voordat we aan deze stap beginnen!
7Juli2007 schreef:ik heb meer dan een week teurg getest maar toen gaf hij negatief aan.
ik heb mijn cyclus opgenomen van meer dan een jaar, en ik heb een regelmatige cyclus, elke maand rond de 28 a 29 dagen. daarom snapte ik het dus niet. dit is trouwens de eerste keer dat ik over tijd ben. waarom ik pas zondag ga testen, dat zit zo, dan is me mannetje jarig, en dan zou het een leuk cadeautje zijn als die dan positief zou zijn :oops:
7Juli2007 schreef:Mrij schreef:Storm, ik kan wel alles herhalen wat de anderen gezegd hebben, maar ik ben het met ze allemaal eens!
Wat betreft de gyn, nee die heb ik nog niet gebeld, ik laat het voorlopig heel even zo.. wil niet teveel in details gaan treden, maar ik heb hier een mannetje thuis die tegen overspannen zijn aanzit, ik vind het even belangrijker om er voor hem te zijn en daar moet hij eerst uitkomen voordat we aan deze stap beginnen!
groot gelijk heb je meid. wees er maar lekker voor je mannetje de rest komt later wel. belangrijkste is nu da hij daar uit komt!
Mrij schreef:Storm, ik kan wel alles herhalen wat de anderen gezegd hebben, maar ik ben het met ze allemaal eens!
jorina schreef:meiden ik ga lekker ff in bed liggen denk ik want ben echt gesloopt
kom morgen ochtend nog wel ff de uitslag melden
want kan het toch niet laten om te testen :D
snippie schreef:nee nooit mee gemaakt in die 24maanden!
hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Nu gaat snippie lekker slapen!
Jorina ben benieuwd slaap lekker meissie
KNUF