MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
nee wij doen niet aan valentijn
S. schreef:Hoi Sylvia.
Ik heb een inwendige echo gehad...En nu bloed laten prikken...
Geen verdere symptomen,en jij ?
Heb jij al een behandeling ondergaan om zwanger te worden?
S. schreef:Hoi Becky
Ik vroeg om Pco..
Ik vroeg me af hoe die behandelingen zijn, om zwanger te worden
snippie schreef:hej sharon meissie:)!!!
wat een gaaf cadeau:)!
knuf
snippie schreef:met snippie alle sgoed hoor meid!!!
snippie is erg moe dus gaat straks lekker in bed genaratie 10 kijken(met dank aan babii;)
en verder heerlijk weekend!
en dus wss een week vrij:)
KNUF
Babii schreef:@ Becky, super meissie!! Ze groeien lekker snel :mrgreen: . Doe wel even ovu testen voor het geval je, je eitje mist.
@ Snippie, wat goed lieverd!!! Maar wat voor dingen heeft ze extra besteld :oops: ?
@ Sharon, ik pb je vanavond even terug meis!
All,
Ga vanmiddag de kinderwagen ophalen, zit nog te twijfelen tussen een licht bruine of een zwarte :oops: . Ik weet het, begin niet aan spullen voordat je zwanger bent, maar heb een pracht bonus gehad @ work omdat ik me targets heb gehaald en wilde deze zoooo graag kopen! Wellicht gaan we voor een Quinny... :oops:
En nu maar hopen dat ik ooit zwanger wordt, maar anders kan ik er vast iemand anders een plezier mee doen mocht het niet lukken!
Verder ben ik nog nooit zo heftig ongesteld geweest. NOrmaal is het op CD3 al over, maar vandaag CD5 en ik bloed nog :(.
sylvia22 schreef:hij is wel mooi kim! nu snel zwanger raken?
waar ga je hem neerzetten? vind je het niet moeilijk om babyspullen te zien?
ik wel dus heb alle spullen ver op de zolder in plasticzakken weggezet!!!
sylvia22 schreef:he? heo kan dat? 😢 dat is toch niet goed?
ik bloed nu ook, maar hier is het wel goed :D
sylvia22 schreef:maar hoe kan dat? kan dat niet komen omdat je slijmvlies nu erg dik is en daardoor nu een bloedvaatje geknapt is?
sylvia22 schreef:even afwachten meid! spannend, hopen dat het snel stopt!
Babii schreef:Dit is hem:
Just.me.2009 schreef:Hoi hoi
babbi: ja ik had pco ik heb mijn ei gehad alleen heel laat zoals altijd
mijn pco is echt weg ik ben 6 x regelmatig geweest , en als ik het trug had voelde ik het wel want dan lag ik dubbel vsn de pijn , ja ik hoop het ook
hoe staat het bij jou ervoor knuffel mij
snippie ik hoop het ook ik heb zo,n last van mijn heupen ik vind het bijna niet meer leuk haha
sylvia22 schreef:even een vraagje. vandaag is cd 1.
volgende week zondag is cd 10 en moet ik eigenlijk een FM, zal ik dan nu de dag erna gaan en dus cd11 of de vrijdag ervoor en dat is dan cd8?
Babii schreef:Je hebt gelijk meissie! Maar PCO is niet iets wat "zomaar" verdwijnt, maar wat ook weer kan terugkeren. Toch duim ik ontzettend hard voor je en hoop dat je straks knal roze test!!
Hier gaat het ze gangetje hoor. Je merkt weer dat ik medicatie heb want ben totaal NIET lief :(!!!
Babii schreef:sylvia22 schreef:even een vraagje. vandaag is cd 1.
volgende week zondag is cd 10 en moet ik eigenlijk een FM, zal ik dan nu de dag erna gaan en dus cd11 of de vrijdag ervoor en dat is dan cd8?
Die heb je toch wel vaker een dagje later gehad :P. Weet namelijk nog dat wij beiden met de Clomid gelijk opliepen en toen ook op de zondag moesten (cd10) en dan op cd11 zijn we gegaan.
Dat kan wel hoor meis, je spuit toch in de avond :D. Komt goed!!
EstherH schreef:Met mij gaat t erg goed hoor!!! eigenlijk nergens last van, kan alleen niet meer op mn buik slapen, doet me zeer haha!!
Essieeeeee babyyyyy hoeist?
Klote syl van je oor!! had al gereageerd op hyves net haha