oeoeoeoeoeh essie, k ken t precies :mrgreen:
ik heb belgische chocolade gekregen in de letters ik hou van jou met een heel lief gedicht van mannetje... zoooo lief!!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Babii schreef:Wij doen niet aan valentijnsdag. Waarom opeens "op die dag" extra lief zijn voor elkaar, terwijl dat ook gewoon lekker spontaan op elke van de 365 dagen van het jaar kan!
Ik vind het gewoon commerciële onzin!
Essiee schreef:Ben echt heel benieuwt wanneer ik weer ongi ga worden ....
EstherH schreef:Essiee schreef:Ben echt heel benieuwt wanneer ik weer ongi ga worden ....
ik hoop snel lieffie, gaan jullie dr weer voor? of nog even niet?
Babii schreef:@ Essiee, hoop dat het snel weer komt je menstruatie. Niet rot bedoeld, maar moet je het hier niet over hebben? Hij moet toch wel even duidelijk aangeven of hij verder wil of even wil wachten. Want ja, anders wordt je vroegtijdig zwanger wellicht?
@ Snippie, haha wij doen het dus ook zo!!!
@ Sylvia, hier is het na 6 dagen intensief bloeden eindelijk over. Althans ik voel geen nattigheid meer :P. Spannend dat spuiten, hoop echt dat het heel snel goed aanslaat!!
snippie schreef:Wij hebben echt een hekel aan dat verplichte!
zo waren we dit jaar met kerst ook exspres met zijn tweeen.
Essiee schreef:snippie schreef:Wij hebben echt een hekel aan dat verplichte!
Dat heb ik dus echt absoluut met dat carnaval gebeuren allemaal ..
ZOOOOOOOOOOOOOOOO NEP!
Iedereen stelt zich zo verschrikkelijk aan, zuipt zich helemaal klem (iedereen geeft ook toe er niks aan te vinden zonder zat te zijn) .. Nee bah ik wrd ach geiriteerd bij het woord carnaval!
Lunanoa schreef:Nouja ik vind het niet zeuren.
Je moet er over praten om het een plekje te geven.
Mijn vriend is daar heel moeilijk in, ik moet dingen er serieus uittrekken. Hij wil ook niet praten en het kost misschien heel wat gezeik & discussies. Maar ik weet dat als ik het er uit trek, dat hij enorm opgelucht is dat het eruit is...
snippie schreef:Essiee schreef:snippie schreef:Wij hebben echt een hekel aan dat verplichte!
Dat heb ik dus echt absoluut met dat carnaval gebeuren allemaal ..
ZOOOOOOOOOOOOOOOO NEP!
Iedereen stelt zich zo verschrikkelijk aan, zuipt zich helemaal klem (iedereen geeft ook toe er niks aan te vinden zonder zat te zijn) .. Nee bah ik wrd ach geiriteerd bij het woord carnaval!
Jah idd meid helemaal mee eens.Dat zei ik vanmiddag ook tegen me man.
jet enigste waar het om gaat is zuipen.
Lunanoa schreef:Ohnee wij vinden het juist heerlijk, de gezelligheid van familie & vrienden.
Wijntjes, hapjes, praatjes...
HEEEEEERLIJK.
Lekker samen met mijn vriendinnen zijn. Al die dingen. Of het nou verplicht is op een verjaardag of een spontane date. Ik geniet echt van iedereen om me heen & gezelligheid :D
Lunanoa schreef:Kan heel leuk zijn hoor :oops: 😂
Doen jullie dat nooit?
Met je vriendinnen opstap, wijntjes... wijntjes... teveel wijntjes.. ? :?
Lunanoa schreef:haha ojee.
Ik heb nog nooit carnaval gevierd.
Ja het thema hier in de discotheek is carnaval, ik moest me voor mn werk ook altijd verkleden zoals je kunt zien op mijn hyves foto's 😂
Ik denk dat ik niet kan oordelen dus, over Carnaval, als friesin die het niet kent 😂
Snippie: Logisch. Wij zijn ook zéér gaan minderen ivm onze kinderwens, maar een paar drankjes in het weekend moet kunnen dan. Voor jullie is het natuurlijk hele andere koek.
sylvia22 schreef:kim, ik hoop ook dat we eindelijk weer eens een mooi ei mogen hebben, maar ik ga er voor alsnog niet vanuit dat het snel aanslaat..
vraagje stel he dat het echt 40 dagen gaat duren voordat ik een ei heb en dat we telkens moeten verhogen, is het dan zo doordat ik zo lang heb moeten spuiten en het eitje minder hard groeit het ook van mindere kwaliteit is?
Lunanoa schreef:Nou precies, ik ook niet.
Behalve als diegene wel zwanger raakt en ik niet...
De exvriendin van Dirks vriend was zo.
Wij samenwonen, hun samenwonen. Wij kochten een kat, zij wou een kat. Wij hadden een tweede uitgezocht, diezelfde zondag haalde zij een tweede kat...
Toen ze hoorde dat ik een MK had gehad. Wou ze kids, hij nog niet. Heeft ze condooms lekgeprikt.
Is gelukkig uitgegaan, want ze ging altijd vreemd. Met de laatste "vreemdganger" begon ze een relatie en na 3 maanden gingen ze bezig voor een kindje. ZO FRUSTEREND.
Gelukkig is die relatie een maand geleden ook gestrand & is ze niet zwanger geraakt :shock:
Ze ging vreemd & is nu samen met de jongen waar ze mee vreemdging..
Hoe triest kan je leven zijn 😂
Als zij zwanger raakte, zou ik haar serieus van een dak afduwen :oops: :lol:
Lunanoa schreef:Ja die meid in jouw vriendengroep wel.
Maar die van mij niet 😛 Maar ze is geblokt/verwijdert op msn & verwijdert van hyves. Dus geen contact & dan zijn de felicitaties ook neit nodig 😂 :oops:
Precies Sylvia. Ze staat zelf nog te janken & te tieren als ze haar zin niet krijgt. Nou geloof me, dat werkt niet als je je zin niet krijgt bij je dochter/zoon :lol:
Lunanoa schreef:Ja, maar ik lach haar vierkant uit 😂 En de rest van de halve wereld ook zo ongeveer 😛
Vind het alleen zielig voor het kindje, stel ze raakt zwanger..
Lunanoa schreef:whahahahaha
Ik moet daar niet nuchter bij zijn. Mijn vriend wordt enorm vervelend & irritant 😂 Dat werkt niet met een nuchtere ik :p
sonja2009 schreef:ja misschien dat het inderdaad wel daarvan komt ook
Ohh wij hebben echt een melige bui hier alex vraagt heel stiekem heb jij honger dan zeg ik ja zegt hij vetzak :shock:
Moet ik pizza bestellen voor hem moet ik zeggen bezorgen terwijl de pizzaria 5 huizen verderop is maar ze komen het ook nog bezorgen ook