sylvia22 schreef:kinderopvang word hier al weer heel moeilijk omdat wij of 's morgens om 6.30 al weg moeten of 's avonds pas om 22.15 terug zijn, dus dat zijn tijden dat het kinderdagverblijf dicht is. Wel had ik ook graag het kind 1 dag naar de kinderopvang gedaan i.v.m. andere kinderen, maar ach dan komt dat wel op de peuterspeelzaal
In de zorg is dat inderdaad moeilijk ja, omdat men op flexibele werktijden werkt. Maar ook daar komt een oplossing voor meid :).
@ Snippie, tsjah dat is mijn mening en zo vind ik dat. Voordat wij hieraan begonnen hebben we uiteraard bij elk punt stil gestaan. Dat is logisch, want als je dat niet doet is het gewoon niet goed.
Maar vond dat de andere dingen even een zwaardere afweging hadden dan oppas! Oppas is er altijd en de andere dingen waar wij over na moesten denken vindt en vond ik belangrijker. Dat is puur mijn mening, ik vind momenteel dat ik ook niet aan opvang hoef te denken. Zelfde geldt zegt me schoonmoeder ineens: he wij passenw el op. Ik moet eerst maar eens zwanger zien te raken en het te blijven. Pas daarna zal ik aan opvang denken, maar wij hebben wel in ons hoofd dat we ons kindje zoveel in de "eigen" omgeving willemn hebben. Dus dat zouden we afwisselen qua dagen, want wil ook dat me kindje vriendjes en vriendinnetjes krigjt op den duur en sociaal wordt, dus de kleine gaat ook naar de opvang voor de ontwikkeling en niet dat het alleen maar thuis zit.