MissMiniOud lidBerichten: 1.086Lid sinds: 1 januari 2005
Ja wel weeen (autsj 😮 :mrgreen:) maar ontsluiting zet nog niet door. Net weer nieuwe tablet gekregen en weeen worden meteen erger, hope so dat het op gaat schieten, haha!
MissMini schreef:Ja wel weeen (autsj 😮 :mrgreen:) maar ontsluiting zet nog niet door. Net weer nieuwe tablet gekregen en weeen worden meteen erger, hope so dat het op gaat schieten, haha!
snippie schreef:Esther ga je ook een echo laten maken:)
Tessa23 schreef:ja dat heb ik gemerkt voetbal op tv.. pff geschreeuw als die kerels voetbal kijken haha.. en nu heb ik hoofdpijn..
Tessa23 schreef:Haha.. en toch kijk ik soms mee.. terwijl ik er normaal niks aan vind , alleen mn hoofdpijn wilt niet weg wel vervelend.. niet meer gewend he.. had het 10 jaar en sinds ik gestopt ben met de pil niet vaak meer..
snippie schreef:Dames goed nieuws!!!
ze zijn alle 7 bevrucht:)!
morgen hoor ik hoeveel cryo's er zijn als die er zijn hihi!dat hangt af of ze morgen door gedeeld zijn.
morgen om kwart voor 10 tp:)!
ik ga nu douche en dan boodschappen doen en vanmiddag floaten en dan naar de film!
fijne dag
KNUF
Essiee schreef:WAUW snippieee!!
Syl je maakt me bang :?
Ik had gister even een soort ongi gevoel in mn buik .. en maak me dr nu toch wel zorgen om :|
EstherH schreef:Essiee schreef:WAUW snippieee!!
Syl je maakt me bang :?
Ik had gister even een soort ongi gevoel in mn buik .. en maak me dr nu toch wel zorgen om :|
maar lieverd je had toch wel een extra echo controle achteraf??
sylvia22 schreef:snippie schreef:Dames goed nieuws!!!
ze zijn alle 7 bevrucht:)!
morgen hoor ik hoeveel cryo's er zijn als die er zijn hihi!dat hangt af of ze morgen door gedeeld zijn.
morgen om kwart voor 10 tp:)!
ik ga nu douche en dan boodschappen doen en vanmiddag floaten en dan naar de film!
fijne dag
KNUF
YESSSS ik krijg er kippenvel van! Wat fijn meissie!! 😃 😃 😃
Dit word gewoon jullie ronde!
Babii schreef:Wil niet over de blijdschap van Snippie heen gaan met heel droevig nieuws!
karin88 schreef:hai dames, ik heb een vraagje
ik ben sinds ongeveel augustus gestopt met de pil, en we zijn goed aan het klussen voor een wonder,
nu ben ik 19 jan 2010 voor het laatst ongie geweest, normale cyclus is telkens rond de 28-30 dagen,
was dus 2 dagen overtijd, toen ik vanochtend ging plassen, merkte ik dat ik ongie was geworden,
maar ik was al aan het plassen over de test, nu heb ik in me slaapkoppie vanochtend de test weg gegooid
zonder te kijken wat de uitslag was, nu keek ik vanmiddag vanuit me werk, en er was wel een plus te zien (positief)
weten jullie wat er misschien kan zijn,
* uitslag niet correct ??
Liefs Karin
snippie schreef:karin88 schreef:hai dames, ik heb een vraagje
ik ben sinds ongeveel augustus gestopt met de pil, en we zijn goed aan het klussen voor een wonder,
nu ben ik 19 jan 2010 voor het laatst ongie geweest, normale cyclus is telkens rond de 28-30 dagen,
was dus 2 dagen overtijd, toen ik vanochtend ging plassen, merkte ik dat ik ongie was geworden,
maar ik was al aan het plassen over de test, nu heb ik in me slaapkoppie vanochtend de test weg gegooid
zonder te kijken wat de uitslag was, nu keek ik vanmiddag vanuit me werk, en er was wel een plus te zien (positief)
weten jullie wat er misschien kan zijn,
* uitslag niet correct ??
Liefs Karin
uitslag ongeldig omdat je neit wete hoe snel die streep was.en ben je echt goed ongi?
Babii schreef:Nog nooit van indrooglijntjes gehoord ;).
karin88 schreef:Babii schreef:Nog nooit van indrooglijntjes gehoord ;).
nee ik ook niet, test over 2 daagjes weer