MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Sharon, hoe is het met jou??
Essiee schreef:Zo even bijlezen ..
Hier denk ik toch geen ongi :? Vanmorgen bloedde ik even flink .. maar verder eigenlijk amper.
Wel steeds bij het plassen ..
Ik weet het niet .. we zien het tzt wel weer!
Jorina, thanx voor je super lieve berichtje. Ga je nog even iets terugsturen!!
Essiee schreef:Zou ik zo een afspraak in het ziekenhuis bij een gyn kunnen maken ... zelf?
Of moet je daar voor doorverwezen worden?
Heb namelijk niet zoon zin in mn huisarts, vind die man maar niks! :roll:
sylvia22 schreef:goedemorgen dames,
hoe is het hier?
gaan er weer spannende dingen gebeuren aankomende week?
Ik heb morgen mijn eerste FM weer en daarna gelijk door werken en daarna door met mijn vriend naar het ziekenhuis, dus een drukke dag.
Lunanoa schreef:Thanks tessa 😉
Vind het knap van jullie allen, hoe jullie met die tegenslagen omgaan! Ik wens jullie écht zo'n klein groot wonder toe.
EstherH: Spannend meissie 😃 Gaan jullie weer lekker jullie mooie kindje bewonderen! Met 10 weken zie je echt al een heel compleet kindje :D
Lunanoa schreef:Balen Essie!
Het is half 8 & ik heb al bijna de hele huiskamer gepoetst, de was gewassen & een hele partij opgevouwen. ZIEKELIJK :? 😂
(als je je bedenkt dat ik de meest slechte huisvrouw op aarde ben)
Lunanoa schreef:Cool 😃
Wat voor functie? 😃 Tell us :D
EstherH schreef:pff hou op over die echo 😉 wil dr nog niet aan denken hahaha!
Tessa23 schreef:Das mooi Essie !
Dat jij dat zonder verdoving doet gaatjes enz.. je bent een held! Haha
Eva_697 schreef:ik breek even in, ik las net je bericht Essie, ik zou het hoe dan ook toch uit de wc halen om te kijken wat het was/is... en sowieso de vk/dokter bellen als je blijft bloeden! dat kan namelijk gevaarlijk zijn, misschien is er ooit weefsel blijven zitten namelijk.. of het is een nieuwe MK.. heel veel sterkte!
sylvia22 schreef:Mijn vriend heeft 100 % zeker de kattenkrabziekte 😃 ! Dat heeft het lab in Tilburg onderzocht doormiddel van DNA.
pfff wat ben ik blij, ook omdat dit geen schade aanricht op het zaad 😊
Hij krijgt nu een hele specifieke antibiotica en met een week moet het al weer minder worden..
Morgen ga ik de dierenarts bellen, misschien kunnen zij nakijken doormiddel van bloed wie van de 2 dat heeft? en misschien hebben ze we wat tegen. volgens de internist heeft 50 % van de katten onder de 1 jaar het en 30 % vanaf de 1 jaar.
snippie schreef:syl je man heeft heeft toch goed zaad?
dus iets minder maakt dan niet uit lijkt mij:) het hersteld toch wel weer:)
bedoel het niet slecht hoor :oops: