Oeh ook moeilijk vol te houden lijkt me zo syl :|
Ja we gaan dr eens even mee aan de gang, dit is 3 keer niks!
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Tessa23 schreef:Wat een vage dokter dan Essie.. maar fijn dat je morgen naar de gyn kan , dan weet je tenmiste van hoe of wat..
Soms ben ik wel onzeker over mn vriend zn zaad , omdat hij echt lang aan de drugs zat en zoveel is aangekomen.. maar die gedachte kan ik gelukkig wel vaak weg stoppen..
Tessa23 schreef:Das waar Kim ,lief dat je even reageerde!
Ankie87 schreef:@ EstherH suc6 morgen met de echo! Hopelijk is alles in orde! Duim voor je!
jorina schreef:wat een plaatje esther en als ik me niet vergis heeft hij/zij al een duimpje in de mond 😃
nu kun je ook eindelijk volop gaan genieten
EstherH schreef:k heb ook nu pas t gevoel dat k echt zwanger ben... alsof t nu pas doordringt :oops:
sylvia22 schreef:EstherH schreef:k heb ook nu pas t gevoel dat k echt zwanger ben... alsof t nu pas doordringt :oops:
heel goed meid! wanneer mag je weer naar je baby spieken?
EstherH schreef:Zondag ga ik naar mijn opa&oma dus k denk maandag ofzo :D
sylvia22 schreef:EstherH schreef:Zondag ga ik naar mijn opa&oma dus k denk maandag ofzo :D
leuk man! 😃 we moeten nog een keer babyshoppen (ik hoop snel mee te mogen shoppen 😉 )
Babii schreef:Jorina heeft der echo toch al gehad? Tenminste vorige week smste ze me over een prachtig mooi kloppend hartje :mrgreen:
jorina schreef:
ik moet morgen om 20.00 heb toch maar ff gebeld en blijkt dat we wel een tijd hadden afgesproken 😃
maar ze zei al dat ze dat vaker meemaakte
sylvia22 schreef:vanavond om 20.00 uur heeft ze weer een echo bij een echobureau.
esther, vraagje: drink jij nu nog koffie? en zoja hoeveel per dag? ik twijfel of ik wel koffie kan drinken straks?
sylvia22 schreef:dank je wel, ik drink er nu de ene dag 3 koppen, normaal 4 en soms 5 maar ik ben nog niet zwanger, dus dank je wel voor je antwoord.
sylvia22 schreef:Ik probeer mezelf steeds te zeggen dat zolang we geen kinderen hebben lekker moeten genieten met zijn tweeen en dat we dat vanaf dat we een kind hebben niet meer terug krijgen.. maar ook dat soort gedachtes intreseren me niet meer, ik wil alleen maar een kindje, wij zijn er klaar voor, maar dan duurt het zo lang, BAH!!
dit verzint toch niemand als je aan zwanger worden denkt.
Nou ja ik ga even mijn zusje naar huis brengen, dus even een stuk met de auto rijden, misschien brengt het weer rust in mijn hoofd, dan lekker douchen en schaatsen kijken en tussendoor hier natuurlijk lezen.
sylvia22 schreef:snippie, ik ben bang dat dat soort 'zorgen' om het zwanger worden en het er zo veel mee bezig zijn juist een negatieve invloed heeft op het zwanger worden..mensen vertellen me ook dat ik het los moet laten en er minder mee bezig moet zijn, maar hoe doe ik dat? ik kan het niet los laten!!! en ik vind van mezelf al dat ik er netjes mee omga :oops:
maar net wat jij zegt mensen die in het zh lopen zijn er juist veel mee bezig en die raken ook zwanger, dus zal wel onzin zijn. maar stress is toch niet goed?
sylvia22 schreef:dank jullie wel voor jullie lieve woorden, is altijd fijn om even te lezen..
Morgen als ik weer uitgerust ben zal ik me wel weer iets beter voelen en ook de leuke dingen kunnen zien zonder kindje, maar soms als ik moe ben zoals nu zie ik dat niet..
snippie, ik heb het niet elke dag hoor dat ik alleen maar aan kinderen kan denken, de andere dagen geniet ik echt van ons samenzijn en nu ook nog zonder kinderen, maar ben gewoon moe nu ;)
Lunanoa schreef:Beetje kut. Kutdag gehad & énorm last van mijn rug.
Komt vriendlief thuis gaatie zitten zeiken dat ik geen wijziging voor de zorgverzekering heb doorgegeven van onze rekening. Godver. Hele dag keihard zitten werken, enorme pijn omdat ik véél te veel heb gedaan.
Gaat hij daarom zitten zeuren.
Nu moet ik janken.
kortom; Hopeloos geval :?
Lunanoa schreef:Nou dat zei ik dus ook al, dat ik even op het werk bel. Nu ben ik saggerijnig & ga ik lekker in mijn ééntje douchen :Pj
Sinds ik zwanger ben kan ik woede heel moeilijk los laten :oops:
Moet dan echt even een momentje voor mezelf :roll:
jorina schreef:JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zeker
de echo was wederom helemaal goed
ze mocht het eigenlijk niet zeggen maar ze kon zich niet voorstellen dat het nog fout zou gaan want alles zag er heel goed uit
het was goed gegroeid en is nu 0.95 cm :mrgreen: de helft groter dan vorige week en kwam weer precies uit op 7 weken en 1 dg
oja en lun voorlopig douche je niet alleen hoor ;)
Schorpioentje87 schreef:Pff Sylvia idd lastig te plannen nu. Tuurlijk wil je graag dat hij gaat. Maar je kan je zwangerschap nu eenmaal niet precies plannen. Dus ik zou ook net als jullie de beslissing even uitstellen. Ik zou mijn kinderwens van 2 jaar er ook zeker niet voor opzij zetten! Jullie kunnen de reis er dan toch omheen plannen.
Estherh: Mag ik ook je beebiesite?? Wist niet dat je die had...