Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
hahahaha dames ik heb niks meer aan de babysite gedaan sinds ik hem heb gemaakt! :mrgreen:
sonja2009 schreef:ik lees mee hoor
EstherH schreef:sonja2009 schreef:ik lees mee hoor
wat ga je hard sonja!!!!! jeutjeee alweer ruim over de helft :D
sonja2009 schreef:EstherH schreef:sonja2009 schreef:ik lees mee hoor
wat ga je hard sonja!!!!! jeutjeee alweer ruim over de helft :D
Jij gaat ook hard hoor hahaha
Het mag van mij wel wat sneller gaan dan ben ik eindelijk van het spugen af en heb ik haar eindelijk in mijn armen
EstherH schreef:we sterven een beetje uit he meiden!
Babii schreef:Haha, nou Babii weet het antwoord toch al :P. Ga maar lekker naar bed meissie!
Slaap lekke Ankie en Snippie!
sylvia22 schreef:sonja, nog steeds last van spugen? zo laat nog? pff dat is ook vervelend zeg.
Essiee schreef:Neeeee kim, geen stederil slikken!!!!
Ik kreeg hm ook, maar nooit aan begonnen.
Heb er in de directe omgeving al 2 angstige verhalen over gehoord!
Jazzy schreef:Jeetje wat een gezelligheid hier.... :?
Waarschijnlijk bedoelt essie het allemaal goed 😉 .....ik bedoel je bent hier op een forum om elkaar ervaringen te delen en of
je daar iets mee doet is aan jezelf.
Ik zit weer op een super rustige dag op mn werk....bleeeeh weer een lange saaie rotdag hahaha....nou dames...verder geen nieuws, mn ongi is ver weg gelukkig....nu hopen op een redelijke cycluslengte deze maand.... :D
Babii schreef:Is goed Essiee! Heb nog heel erg me twijfels bij jou en je verhalen, maar dat zal ik evt. persoonlijk toelichten en niet op het forum! Dat is ook de reden dat ik erg bot reageer jegens jou. Daar heb ik dus me redenen voor. Succes met alles.
All,
Wat erg vaag is, ik slik de pil maar heb cervixslijm :|. Ja het is echt cervixslijm, jammer dat ik geen ovulatietesten meer heb! En de KV vertrouw ik voor geen meter haha.
Suus85 schreef:gezellig :lol:
Essiee schreef:Ik kon wel 'lachen' om je reactie suus.
Met niet leuk bedoelde ik hetgeen gezegt was ..
Voor de rest, er is me hier even heeeeeeeeeeeeeel veel duidelijk geworden.
Zwaar teleurgesteld in jullie/enkele/iemand. Dus mij zie even niet meer ..
Ik ben heel direct, maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk! Dat dat nog maar even duidelijk mag zijn!
Essiee schreef:Babii schreef:Is goed Essiee! Heb nog heel erg me twijfels bij jou en je verhalen, maar dat zal ik evt. persoonlijk toelichten en niet op het forum! Dat is ook de reden dat ik erg bot reageer jegens jou. Daar heb ik dus me redenen voor. Succes met alles.
All,
Wat erg vaag is, ik slik de pil maar heb cervixslijm :|. Ja het is echt cervixslijm, jammer dat ik geen ovulatietesten meer heb! En de KV vertrouw ik voor geen meter haha.
Zooooooooooooooooooooooheeee, dat vind ik nogal even wat!!
Lijkt me een goed idee dat idd even toe te lichten.
Ik zal je even aanspreken op msn!
Doet me overigens best wel wat hoor dat je dat zo uitspreekt.
Ik ben idd altijd heel direct (miss soms iets te direct voor een forum op i'net), daar moet ik beter op letten.
Maar je kent me helemaal niet, hoe kun je dan zoiets zeggen.
Auw, geen leuke reactie!
Overigens, volgens mij heb ik in mijn berichtje over stederil al helemaal niks verkeerds gezegt!! :|
Jazzy schreef:Nou dames, wat een happening hier.....ik vind het ook niet echt leuk om te lezen en zal in het vervolg ook mijn reactie 2x overdenken voor ik het plaats aangezien ik ook vrij eerlijk en duidelijk kan zijn....zonde dat het zo moet dames want we hebben juist zoveel aan elkaar....daarom zijn we hier op dit forum toch?? :oops:
Hedwig88 schreef:Wow, wat een verhaal weer 😖 Late we het inderdaad even gezellig houden...
Aan deze kant alles wel redelijk, ben moe en nog steeds onzeker, en zo bang dat het misgaat en kan dat niet loslaten ik kan toch niet tot 9 maanden zo rondlopen... ik geniet nog totaal niet! pfff.... 😞 tips?
Mrij schreef:Lekker weertje he meiden 😉
EstherH schreef:Mrij schreef:Lekker weertje he meiden 😉
flauwerd ;)
Tessa23 schreef:Missmini , hopelijk mag je kleine mannetje snel mee naar huis!
En ik ben ook benieuwd hoe het met Struffle is!
Vrienden van ons hebben een kleine die bijna 2 weken is nu en kan het niet laten om wat voor hem te kopen haha..dus ga morgen weer even langs..
Nu eerst even eten..iemand een pannenkoek ? 😂
Angel_Eyez schreef:Hallo allemaal,
Lang geleden dat ik hier nog iets heb geschreven. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ik heb wel een tijdje mee gelezen maar niet mee gepraat! Ik wou zeggen tegen de meiden chapeau dat ze nog positief blijven ondanks alle tegenslagen en er nog voor vechten om een kleintje te krijgen! Ik duim en bid voor jullie dat het snel raak zal zijn en dat jullie een mooie zwangerschap zullen hebben. Ik zelf ben 31 weken 6 dagen ver en ik gun iedereen een baby. Als er iemand is die over iets wil praten of haar hartje wil luchten mogen jullie altijd iets laten weten 😉
Veel succes nog allemaal
http://babybytes.nl/zwangerschapsverloop/04/23/2010