Angel_EyezOud lidBerichten: 88Lid sinds: 11 augustus 2009
Snippie ik zal zo hard voor je duimen en zal de kleine in mijn buik ook vragen als die mee duimt :!: Dit keer moet het gewoon jullie ronde zijn!!
Tessa23 schreef:Syl ,wat goed meid ik zal voor je duimen!!
Gister hoorde ik ambulance en traumaheli overkomen hier , en wij dachten al nou zal wel dicht bij zijn , wat blijkt , collega van mn moeder, en die vriendin daar van was aan het bevallen , kindje werd geboren alles goed , en na 5 min stopte ze met ademhalen , hartstilstand , toen is ze overgebracht naar nijmegen want thuis kregen ze het hartje niet kloppend , en nu ligt ze dan op de intensive care en weten ze niet of ze er wat van over houd.. zielig he , schrok best wel ! [/
Lunanoa schreef:Nou hoop ik dat die pukkel op je kin een teken is, want ik heb hem ook 😂 😂 :lol:
Lunanoa schreef:Dat zegt niks.
Een vriendin van me is begonnen met kotsen een week voor haar NOD. Dus een paar dagen na haar innesteling :? 😂
Ik duim in ieder geval keihard 😃 Jullie hebben lang genoeg moeten wachten op dat prachtige halfbloedje van jullie :D
EstherH schreef:jaaaa goed, ik kan dr niet over uit hoe heeeerlijk die positiebroeken zitten hahaha!
Als het een troost is, ik heb storm ook niet meer haha :mrgreen:
Snippie wanneer ga je testen?? spannend!!!!!
Oehhh luun, lekker! ik moest van 7 tot 15.30 pfff heb t dan ook echt gehad!
Jamilah79 schreef:Snippie: De duimen draaien hier ook volop voor je hoor!
Luna: Ja, dat er niet 24 uur per dag een anesthesist aanwezig is dat klopt, maar als jij een ruggenprik wilt moeten ze er wel 1tje oproepen. dan kan het natuurlijk een half uurtje duren eer er 1 aanwezig is, maar ze zijn wel verplicht om er 1 op te roepen! Ik had het voordeel dat ik al op de ochtend in het zh was en er dus zoiezo 1 aanwezig was.
Na de bevalling moest mijn placenta er nog manueel uitgehaald worden omdat die niet kwam. Toen hebben ze ook mensen op moeten roepen voor deze spoedklus! Ze waren nl net naar huis allemaal en toen konden ze weer terug komen om mij nog even te verlossen van de placenta ;).
Ja, ik moet binnenkort weer naar de ha toe. Dan vraag ik of ze toch even alles na wil laten kijken wat mijn bloed betreft. Ik voel me nu weer net zo als een dik 1,5 jaar terug. Toen bleek dat ik een B12 tekort had, dus dat moeten ze eerst maar weer checken, want als dat het is krijg ik weer injecties.
Pfeiffer is het zoiezo niet, dat zou ik gelijk herkennen eer ik het op mijn 17e gehad heb en een jaar uit de running ben geweest. Lag toen nog net niet in het zh.
De ijzerwaarden zou het wel kunnen zijn daar ik na de bevalling met een HB van4,6 uit het zh ontslagen was. Dit waren de waardes na 2 zakken bloedtransfusie.
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!
PS: Hebben jullie soms allemaal ruzie met Storm gemaakt dan dat ze jullie eruit gegooid heeft?
S. schreef:Hallo Meiden..
Hoe gaat het met julie allemaal?
Ik wilde hier even me verhaal kwijt.
Ben gister bij de gyneaceloog geweest omdat ik pco heb, en moest beslissen of ik wilde starten met een behandeling:)
Krijg nu eerst pilletjes omdat de menstruatie op te wekken en dan moet ik clomid slikken en dan nog eens injecteren en dan steeds heen om te kijken hoe het is eitje is..
Poehh dat word een lange weg..
Nu maar hopen dat het gauw aanslaat
Heeft iemand ook z'n soort behandeling?
Lunanoa schreef:Wat fijn dat er iets aan wordt gedaan S.! Ik hoop dat je cycles snel op gang is & je snel zwanger bent meid!
Oeh ik zit lekker met een dekentje op de bank, kachel op 21 graden & de kant&klare lasagne in de oven. Vind dat zo lekker 😂 Voor de rest allemaal lekkere dingen gehaald. Heerlijk, een avondje genieten voor de buis!
S. schreef:Ja ik dacht al dat jullie er ervaring mee hebben 😊
Ik vind het namelijk best wel een pittige behandelig, tenminste ik denk dat je er erg veel mee bezig bent!!
Maar goed ik ga het wel merken...Heb jij enig idee hoeveel % hier zwanger van word
xx
Lunanoa schreef:Ja vét leuk.
Vind het heerlijk om die goede stemmen te horen & kippenvel te krijgen maar ook zóoo grappig als mensen niet kunnen zingen 😂
Ik heb gedurende mijn jeugd vaak genoeg te horen gekregen dat ik ábsoluut niet kan zingen 😂 Ik snap niet dat sommige mensen het niet door hebben & auditie gaan doen :? Dan houden je ouders of vrienden je toch wel tegen? :ugeek:
Lunanoa schreef:Gezellig Snippie!
Heerlijk dat je hebt kunnen rusten.
Zuur ? 😮 Dat was de enige zwangerschapskwaal die ik had toen ik bleek zwanger te zijn 😂
Maar wil niet irritant doen & naar kwalen gaan zoeken, maar bedacht het me gewoon.
Voel je je voor de rest goed? :D
Lunanoa schreef:Kim:
Je hebt de Pregnyl toch niet nodig nu?
Mijn hoofd werkt volgens mij voor geen meter meer de laatste dagen 😂
Maar ik dacht dat je nu eerst aan de pil moest/afwachten tot je lichaam gaat werken?
Verbeter me als ik er naast zit...