snippie schreef:Esther!!! tanx meissie!!
hoe gata het met jouw?
jaaa heeeel goed :mrgreen: langzaam maar zeker komt er toch echt al een buikje haha!
snippie schreef:Esther!!! tanx meissie!!
hoe gata het met jouw?
Lunanoa schreef:Whiehoehw, ben zéér benieuwd.
Weetje wat hier opeens gebeurd 😮 Die kleine schopt keihard dus ik mn jurkje & legging omhoog & naar beneden.
Zie ik mijn hele buik op een neer bewegen whahahahahahahahahahahhaa
snippie schreef:jah syl vanaf ongeveer zo.
maar meid je ei springt pas rond 36uur dus dan is hij weer gegroeid:)
sylvia22 schreef:snippie schreef:jah syl vanaf ongeveer zo.
maar meid je ei springt pas rond 36uur dus dan is hij weer gegroeid:)
groeit hij nog wel door na de pregnylspuit? dat is dan wel mooi idd! 😉
pfff ben heel erg benieuwd ook wanneer ik nu ongesteld ga worden na de eisprong met de pregnyl, want de vorige keer had ik na 9 dagen al bruinslijm :roll: dat vind ik ook wel spannend nu..
sylvia22 schreef:9.50 uur
sylvia22 schreef:snippie, ik ga je even een pb sturen!
Lunanoa schreef:Thanks 😃
Ons mannetje wordt Nederlands & Engels-talig opgevoed. Dus een Engels gedichtje vind ik dan wel leuk 😃
Heb ook erg veel Engelstalige kinderboeken.
Tessa23 schreef:Haha Syl jammer van de trui!
Lunanoa , wel balen he een boete 😈 toch zonde geld , theo heeft vorige week ook een boete gehad , hij stond met de scooter te wachten bij het spoor , bomen waren echt waar bijna omhoog en hij reed (oke het mag niet want je moet wachten) kwam er een auto achter hem aan met 2 turkse mannen er in en die zeiden STOPPEN (ja denk hij het is geen politie dus lul maar) toen sneden ze hem af en hielde hem staande en zeiden ze de van Prorail waren 😖 heel vaag, maar ja een bon gekregen van 110 euro!!
EstherH schreef:Sylvia werkze!!
Ik ga nu richting mijn familie om het ze te vertellen!! ben benieuwd hoe ze reageren!!
Lunanoa schreef:spannend Syl.
Snip, de tekst is:
Star light, star bright,
First star I see tonight,
I wish I may, I wish I might,
Have the wish I wish tonight.
Is blijkbaar van de film Pinokkio, ik kende het niet, maar vriendlief wel.
snippie schreef:Lieverd wat fijn!!!:D!
heerlijk gevoel lijkt me dat:)nu mag iedereen het weten:)
KNUF
snippie schreef:das toch glij middel toch?
of ben ik nu in de war met iets anders.
maar dat is geen slect spul hoor.dat is het enigste glijmiddel wat je kan gebruiken als je zwnager wilt worden.want
dat is neit zaad dodend
Tessa23 schreef:Mijn ma smste net over die baby van haar collega , maar ging nog niet goed, kleintje lag nog aan de beademing want kon zelf nog niet ademen..
sylvia22 schreef:NOu hier gaat alles fout wat fout kan gaan AAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!
mijn eitjes zijn niks gegroeid zelfs iets kleiner dan de vorige keer (kan ook verschil in meting zijn natuurlijk)
En mijn slijmvlies is nog steeds 6 mm!! Ik word straks terug gebeld of ik per vandaag op moet hogen of dat ze nog 1 keer willen kijken en dan woensdag ophogen..
EN, mijn autodeur is ontwricht en kan niet meer dicht 😮 pfff ik moet zo werken en zit nu bij mijn ouders, maar kan moeilijk terug rijden zo.. dus ben nu alle autoschadeverzekeringen aan het bellen wie me zo snel mogelijk kan helpen en niet te vergeten een leenauto!
sylvia22 schreef:Snippie, heb jij ook wel eens dat ze een paar dagen stil staan en daarna weer gaan groeien?