MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
becky en en en... ik zie dat je 1 dag overtijd bent?!
sylvia22 schreef:snippie, weet jij dat: of de kwaliteit van de eitjes nu minder is, omdat ze stil staan in de groei? lijkt mij wel toch?
sylvia22 schreef:nou ik heb geen vertrouwen meer in deze ronde! pfff er is ook echt altijd wat zeg! Nou ja ben beniewd of ik moet ophogen vanavond en wat ik woensdag nu weer te zien krijg.
snippie schreef:sylvia22 schreef:nou ik heb geen vertrouwen meer in deze ronde! pfff er is ook echt altijd wat zeg! Nou ja ben beniewd of ik moet ophogen vanavond en wat ik woensdag nu weer te zien krijg.
Lieverd toch vertrouwen houden hoe moeilijk het ook is lieverd!
deze ronde is pas verkeken als hij word af gebroken en dat word hij niet!
lieverd hallo ik heb 18dagen moeten spuiten!gaf ook niet op!ging ook onwijs traag
Tessa23 schreef:Sharon , fijn dat het weer beter gaat , ziek zijn is shit! En die testen mooi klote dan , hopen dat je ze kwijt raakt.. en genoeg klussen :lol:..
Hier alles oke , gister middag ovu test gedaan negatief , later voelde ik steekjes enz.. toch nog getest s'avonds en positief dus voelde mn ei wel , en vriendlief was er ook dus dat was mooi 😂 de rest van de week is hij laat thuis dus niet klussen denk ik haha..
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:nou ik heb geen vertrouwen meer in deze ronde! pfff er is ook echt altijd wat zeg! Nou ja ben beniewd of ik moet ophogen vanavond en wat ik woensdag nu weer te zien krijg.
Lieverd toch vertrouwen houden hoe moeilijk het ook is lieverd!
deze ronde is pas verkeken als hij word af gebroken en dat word hij niet!
lieverd hallo ik heb 18dagen moeten spuiten!gaf ook niet op!ging ook onwijs traag
ja dat is waar, maar het probleem bij mij is dat ze nog steeds niet weten wat de juiste hoeveelheid is, als ik teveel spuit heb ik weer te veel eitjes en als ik te weinig spuit heb ik niks.. ik heb nu al 3 rondes gespoten en alle 3 waren ze kut, dus heb weinig vertrouwen in de het spuiten! En ik kan me niet voorstellen dat als ze nu in 4 dagen tijd niet gegroeid zijn en zelf iets kleiner zijn geworden dat dan de kwaliteit goed is.. of er moet gewoon een nieuwe gaan groeien..
pff ik spuit nu ook al 15 dagen..
sharon_ schreef:Haii lieve meiden,
was ik ook weer eventjes. Vorige week de hele week met hoge koorts en vanalles en nog wat op de bank gelegen dus ging niet zo goed. Maar ben weer zo goed als beter. Heb trouwens ovutesten besteld via marktplaats, nou wat een k*tdingen!
Ze doen het niet goed bij mij. Vorige ronde had ik met de matcare en cb digitaal een posi test, en met die van marktplaats niet. En nu had ik alleen nog maar de marktplaats testen (ja logisch heb er vorige maand 50 besteld, dom dom dom) en die geven nog steeds dik negatief aan. Terwijl me ei toch echt vandaag gaat springen als ik kijk na al me vorige cyclussen. Baal hier gigantisch van want kan het nu niet checken. Maargoed dat is het einde van de wereld niet. Ik verkoop die stomme testen zo snel mogelijk weer door.. Nu ff op jullie reageren:
Syl meid wat een klote nieuws weer! Het lijkt ook maar niet op te houden he pfff. Wanneer komt dat geluk nou eens 😞 .. Hele dikke knuffel voor jou!
Struffle & Estherh wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Nu kan iedereen een beetje mee genieten van jullie geluk.
Snippie & Tessa hoe is het met jullie dan lieverds?
Becky overtijd??! En en en? Voel je al iets of? Ben benieuwd meis!
Mrij hoe is het met je nek en rugklachten??? Hoop dat het alweer iets beter gaat met je.
Ik hoop toch echt niet dat ik iemand vergeet :shock: ..
snippie schreef:Ik hoef deze week waarschijnlijk mara 2 dagen te werken.
vandaag en dinsdag:)
ook lekker hoor:)!hihi ik vermaak me wel:)
jah we hebben van die op klap tafels die we dus zelf moeten opzetten en uit klappen.
dat ga ik dus niet doen.
vleden week nam ik een huilend kind in me armen (aardig zwaar) en ik stond en voelde meteen steken.
mara kon hara niet neer zetten ouders waren er nog
karin88 schreef:@ snippie
Jeetje meid, wat een heftige dag !!
heb je het verder nog een beetje laten na kijken, misschien bloedsuiker ??
Lekker vroeg je bedje in !
Beterschap
xxx
Ankie87 schreef:@ Snippie je weet toch wel dat je rustig aan moet doen he!!!!! Dikke knuffel
@ Sharon: ik hoop niet dat ik je hier mee beledig ofzoiets (is EG NIET mijn bedoeling), maar ik wilde graag ff erop reageren wat je zei. Je zei dat je geen geld had voor ovu-testen te kopen, maar hoe doe je dat dan als de kleine er is? (Je zal wel gespaard ervoor hebben ofzo en opzij gezet?) Als je geen antwoord wilt geven kan ik me begrijpen, maar ik vroeg t me gewoon af.... :oops:
snippie schreef:Ankie87 schreef:@ Snippie je weet toch wel dat je rustig aan moet doen he!!!!! Dikke knuffel
@ Sharon: ik hoop niet dat ik je hier mee beledig ofzoiets (is EG NIET mijn bedoeling), maar ik wilde graag ff erop reageren wat je zei. Je zei dat je geen geld had voor ovu-testen te kopen, maar hoe doe je dat dan als de kleine er is? (Je zal wel gespaard ervoor hebben ofzo en opzij gezet?) Als je geen antwoord wilt geven kan ik me begrijpen, maar ik vroeg t me gewoon af.... :oops:
Ik deed niks wilts had even gefiets wat ik normaal ook deed stond even te praten en te wachten en viel toen dus weg
Ankie87 schreef:snippie schreef:Ankie87 schreef:@ Snippie je weet toch wel dat je rustig aan moet doen he!!!!! Dikke knuffel
Ik deed niks wilts had even gefiets wat ik normaal ook deed stond even te praten en te wachten en viel toen dus weg
Ook niet te weinig rode bloedlichaampjes ofzo????? Hoop dat niet nog een keer zal gebeuren!
Knuffels
Ankie87 schreef:@ Snippie je weet toch wel dat je rustig aan moet doen he!!!!! Dikke knuffel
karin88 schreef:Hoi dames,
@becky zag dat jij ook een hsg onderzoek heb gehad, hoe ging dat bij jou ?
ik heb mijn hsg begin 2008 gehad, en gewoon op een rongenafdeling, zonder nacose of verdoving.
Hoode van mijn schoonzus dat dat normaal op de ok tafel gebeurt ????
zag ook dat je wat heb geslikt, wat is dat precies ?
wanneer ga je testen meis ??
Spannend !
Liefss
karin88 schreef:Mmh dan wil ik zn onderzoek niet meemaken,
hsg heeft bij mij erg veel pijn gedaan, mijn schoonzus is ok assistent en zij doet die onderzoeken op haar afdeling..
gelukkig was alles wel prima in orde bij mij, maar twijfel af en toe echt wel hoor,
je ziet op dit forum zoveel zwanger worden, en zit nu ook al in ronde 6,
wil het allemaal te graag, van de week gewoon twee dagen achter elkaar gedroomd dat ik 3 weken zwanger was,
zag de test in me dromen zoooo duidelijk, echt bizar..
hopelijk deze ronde raak, want vanaf 1 mei moet ik gereed zijn voor een eventuele uitzending (alweer)
wordt dan dus wel een beetje kort op elkaar..
@ dames die binnenkort kunnen testen ??
xxx
becky88 schreef:had gisteravond al stiekem getest haha maar die was negatief.
nu heb ik toch vanmorgen ook maar getest en ook negatief 😞
Ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen of mijn LF niet langer kon worden door de Femara,
maar dat hadden ze nog nooit meegemaakt met Femara.
Nu moet ik donderdag als ik nog niet ongi ben weer bellen en dan gaan we kijken hoe en wat :?
Babii schreef:Nee, dat hadden ze met Clomid ook nog nooit meegemaakt bij mij haha. Wel *** dat je nu weer moet afwachten zeg :(.
@ Snippie, ik zei toch dat je rsutig aan moest doen! Luister nu eens naar Kimmie :P. Nee lieverd, rustig aan!
becky88 schreef:de gyn. zei dat ik een eisprong heb gehad omdat t eitje weg was en er zat vocht achter de baarmoeder dus dat betekende dat het eitje is gesprongen
en ik had zaterdags en zondags een positieve ovulatietest
sylvia22 schreef:becky, he vervelen dat hij negatief is! Kan het niet zijn dat je (omdat de waarde onder de 20 was) dat je helemaal geen eisprong hebt gehad en dat je daarom nu niet ongesteld word? (ik weet niet zeker of dat kan hoor :oops: )
Babii schreef:Het is ook goed voor je, maar niet als je gisteren al zo een duizeling hebt gehad. Dan moet je op jezelf letten jij eigenwijsje ;).
sylvia22 schreef:nou alles is weg! slijmvlies is nog wel 5,5 mm maar alle eitjes zijn onder de 10 mm!
Per vandaag moet ik ophogen naar 50E puregon en vrijdag al weer terug komen, ze willen kleine strapjes omhoog en goed bijhouden omdat als ik iets te veel hormonen krijg ik er gelijk heel goed (te goed) op reageer.
Het kan dus zijn dat ik nu op 50 E een goed eitje aan ga maken, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam denkt: we hebben ons best gedaan, dus bekijk het maar en dat ik weer aan de provera moet... Dus het is en blijft afwachten hoe ik ga reageren op de 50E en hij gaf ook aan dat als ik op de 50E al gelijk heftug reageer door gelijk al veel eitjes aan te maken dan gaan we weer een stapje terug, dan heeft de 50E het begin gedaan en dan mag een stapje terug het afmaken.. Het kan dus alle kanten opgaan. :roll:
sylvia22 schreef:becky, ik heb je al gesproken meid! 😉
snippie, hoe gaat het nu met jou? na al die enge verhalen?