Snippie!! doe maar lekker rustig aan meissie, en idd anders ff langs de HA!
Wanneer ging je nou testen haha?
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
sylvia22 schreef:esther, ik ga zo naar jou werk toe om te stemmen :? hahahaha
EstherH schreef:sylvia22 schreef:esther, ik ga zo naar jou werk toe om te stemmen :? hahahaha
whoeeehoeeeee ik ben lekker vrij 😛
jaa ze waren gister al aan t opbouwen haha
sylvia22 schreef:EstherH schreef:sylvia22 schreef:esther, ik ga zo naar jou werk toe om te stemmen :? hahahaha
whoeeehoeeeee ik ben lekker vrij 😛
jaa ze waren gister al aan t opbouwen haha
lekker is dat, eigenlijk ben ik ook vrij, maar mijn mentorkind moet naar het ziekenhuis voor een lang onderzoek dus ik mag mee :roll: 75 min. stil liggen... :? dus ik breng mijn middag in het ziekenhuis door
sylvia22 schreef:hahaha misschien zie ik je wel ;)
snippie schreef:ik heb al weekend zelfs:)
Thyra schreef:In de kraamzorg werken we altijd 8 of 10 dagen achter elkaar en dan zijn we zo'n 3 a 4 dagen vrij.
Thyra schreef:ik had er in het begin ook moeite mee, maar nu ben ik eraan gewend.
Fijn dat je daar op je werk een gepast rooster voor krijgt.
Babii schreef:Ja ik weet niet wat ik gedaan heb :|. Me profiel doet het niet, althans ik zie me eigen krabbel, maar niemand kan me meer krabbelen :roll:
snippie schreef:syl lieverd fijn dat je het niet heel erg vind.
en straks heb ej 2 of 1 pracht eitje!
want we hadden een afspraak he!
KNUF
becky88 schreef:hey meiden,
ben voorlopig even niet meer hier te vinden.
zijn vanmiddag hals over kop naar limburg gegaan omdat vriendlief z'n oma is overleden.
het heeft er behoorlijk ingehakt en zal dus voorlopig alleen tijd doorbrengen met familie en vriendlief.
Liefs
Babii schreef:Ben er inmiddels wel van overtuigd dat iedere ronde weer anders is. Maar er kan toch geen menstruatie uitbreken zonder eisprong, of ligt het aan mij?
Babii schreef:Ahhh Es, kan je mijn tuintje ook even komen doen. Haat tuinen doen :P.
Jamilah79 schreef:leuk toch Snippie!
mijn moeder is pas 60 geworden en hyvet alle kanten op haha!
Lunanoa schreef:Ik zet niks op het forum over mensen die hier niet meer willen zijn. Als zij die keuze maakt vanwege privecy redenen, dan heb ik daar respect voor.
Snippie: Wat cool dat je moeder op hyves zit! Mijn moeder is 47 en kan nog maar sinds een jaar met haar mobiele telefoon omgaan 😂 Dat hyven wordt dus helemaal niks hahaha.
Essiee schreef:
Es, mee eens. Ik kan het niet zo goed begrijpen .. er wrdt geen alien geboren die niemand mag zien, het is toch geen ´geheim´.
Maargoed, ieder zn ding! En zoiezo, dan hóéft ik het allemaal niet eens meer te weten.
Ze is trouwens precies op dezelfde dag uitgerekend als een vriendin van ons! Toevallig!
Lunanoa schreef:Essiee schreef:
Es, mee eens. Ik kan het niet zo goed begrijpen .. er wrdt geen alien geboren die niemand mag zien, het is toch geen ´geheim´.
Maargoed, ieder zn ding! En zoiezo, dan hóéft ik het allemaal niet eens meer te weten.
Ze is trouwens precies op dezelfde dag uitgerekend als een vriendin van ons! Toevallig!
Vind wel dat je ieders mening moet respecteren. Storm heeft hele goede redenen voor dit besluit & die heeft ze hier ook geuit om jullie zonder rare gevoelens "achter te laten".
Maar in dat geval moet ik jou mening ook respecteren natuurlijk.
Vind het alleen zo raar dat iedereen er wéér op terug komt & zich er zo druk om maakt. Misschien is het verstandig om het los te laten.
Essiee schreef:Respecteer het ook hoor, zeker wel!
Alleen heb je dr toch 9 maanden gevolgd zegmaar .. en op het laatste moment is dat 'vertrouwen' weg.
Dat is zonde, want voor ons is het óók leuk om te weten hoe het gaat etc.
Ik zit dr verder zeker niet mee hoor, ze moet doen waar ze zich goed bij voelt, als dat deze manier is .. dan is dat zo!!
Oo trouwens, ik kreeg net de bon voor het pakket van de etos.
Wat zal ik doen? Verscheuren?
Lunanoa schreef:haha ja hoor EstherH 😂 Gesnapt 😂
Hmm die Etos bon. Misschien afwachten met je zus? Misschien heeft zij er misschien nog wat aan als ze positief test!
In de Etos box zitten leuke dingen, Difrax speen, Avent Fles, Zwitsal doekjes!
Of wie weet voor jezelf wanneer jullie er weer voor gaan..
Lunanoa schreef:Ik zet niks op het forum over mensen die hier niet meer willen zijn. Als zij die keuze maakt vanwege privecy redenen, dan heb ik daar respect voor.
Snippie: Wat cool dat je moeder op hyves zit! Mijn moeder is 47 en kan nog maar sinds een jaar met haar mobiele telefoon omgaan 😂 Dat hyven wordt dus helemaal niks hahaha.
Jamilah79 schreef:Zwitsal mama werkt heel goed, maar als je echt iets fijns wilt hebben, neem dan de bio-oil.
Ik weet natuurlijk wel datje striae vaak niet voorkomt maar bio-oil helpt wel heel goed om het te bestrijden. Ik heb zelf allebei gebruikt en heb geen enkele streep gekregen!
Jamilah79 schreef:Ja, Esther, ik zie je minibuikje hoor!
Ziet er al best goed uit!
Zie hier mijn buik in de uren voorafgaand aan de bevalling.
Geen enkel streepje te zien ;)..en toch was ik bijna 18 kg zwaarder.
http://i13.photobucket.com/albums/a283/ ... ssa016.jpg
Jamilah79 schreef:Thanks :oops: , was ook erg trots op mijn knoeperd van een buik haha, nog steeds wel eigenlijk hihi...
Op die foto zat ik al volop in de weeën :shock: