Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
lullige reactie zeg snippie, op naar zaterdag ja!! we duimen voor je!
snippie schreef:nou snippie kreeg vanmorgen glas hard van iemand te horen is nog niet heel spannend want vorige keer werd je ook op test dag ongi!was niet zo fijn om te horen.
maar ben al gekalmeerd door iemand:)!
dus op naar zaterdag:)
sylvia22 schreef:ja heb morgen weer een FM, maar verwacht er niks van, spuit dan pas 2 x 50 E
sylvia22 schreef:snippie, wat betekend dit in je onderschrift: masha'Allah ? :oops:
karin88 schreef:Hai dames,
Ik heb nog steeds geen positieve ovu gehad, ben 2x per dag aan het testen dus kan het niet missen..
wil zo graag die smiley zien, en flink klussen. 8-)
@tes. hopen dat het raak is meid, lekker ijsje gegeten meid ?
Ik doe mee aan blaren kweken voor @snippie !!!
Ben de 4000ste afl. aan het kijken van gtst, volgt het al een tijdje nietg meer, maar ben weer goed op de hoogte haha,
zo lekker met een stokbroodje op onze nieuwe bank saw6 kijken :shock:
Liefsss
xxx
Lunanoa schreef:haha zit maar te ouwehoeren. GTST is een dramatische serie hé, daar gebeuren die dingen dagelijks :lol:
Lunanoa schreef:haha oké, ja dan denk je er heel serieus bij na hé.
Ik zie het gewoon als grappige serie met achterlijke gebeurtenissen 😂
Al moet ik wel janken bij zielige dingen, maar dat zijn de hormonen :lol:
Lunanoa schreef:ja hé ? 😮
Ieders ding hé.
Gtst is wel het allerlaatste waar ik me druk om kan maken :lol:
Lunanoa schreef:haha niet raar bedoelt hoor. Goed bedoelt.
Hmnee kanker is niet niks. Hou ik ook niet zo van nee. In zo'n serie kan ik het wel accepteren. Maar er hoeft in real life maar één keer het woord als scheldwoord te vallen & ik verander in de duivel 😈
pff ik word afgemaakt door die kleine man.
Gister bij de VK lag hij met de benen omhoog, nou die zelfde nacht issie denk ik 10 keer gedraaid 😛 Ik voel steeds mijn hele buik ronddraaien & blurpen. Een heel appart gevoel.
Nu gaat hij weer lekker door, inclusief schoppen tegen mijn blaas & darmen. Ik voel het soms zelfs richting mn anus 😂 😂 :oops: :? :roll:
Mhoehahaha wat klinkt dat goor.
Kan niet wachten tot jullie zwangerschapsverhalen komen :D
Lunanoa schreef:Oh, haha, ik dacht poepdrang, dan moet je poepen 😂 Maar niet dus :oops: