ThyraOud lidBerichten: 464Lid sinds: 1 januari 2005
hopelijk spot je snel een eitje.
Thyra schreef:hopelijk spot je snel een eitje.
jorina schreef:ga het zo nog een keer proberen
ben een uur bezig geweest vanmiddag werd er een beetje kriegel van
zal het zo nog eens proberen
maar ik snap het niet want mis gewoon een deel van het scanmenu ga straks nog maar een keer de printer instaleren denk ik
Lunanoa schreef:Yeahoe, microgynon rulez :lol:
bruidje schreef:Gefeliciteerd allemaal meiden.
Ben 21 en wil ook naar juni een kind nemen met me dan man!
We willen het al 4 jaar en de tijd is rijp.
We willen graag jonge ouders zijn,want zie het niet zo zitten om 50 te zijn als het kind 20 is namelijk.
Moet eerst revalideren tegen juni klaar en werk hebben dan stoppen we met de pil en hoop dat het snel raak is!
EstherH schreef:bruidje schreef:Gefeliciteerd allemaal meiden.
Ben 21 en wil ook naar juni een kind nemen met me dan man!
We willen het al 4 jaar en de tijd is rijp.
We willen graag jonge ouders zijn,want zie het niet zo zitten om 50 te zijn als het kind 20 is namelijk.
Moet eerst revalideren tegen juni klaar en werk hebben dan stoppen we met de pil en hoop dat het snel raak is!
Welkom Bruidje,
Gezellig dat je mee komt kletsen, wat ik wel even wilde zeggen, een kind neem je niet die krijg je :)
Lunanoa schreef:Iedereen heeft al duidelijk gesproken over het kindjes "nemen". Ik sluit me dan ook bij al die teksten aan!
Alles goed met iedereen?
Snippie: Dus overgegeven! Ojee... 😂 Hoop dat het bij zo nu & dan blijft, gewoon voor het goede gevoel 😊
Ik ben de hele nacht wakker geweest van de pijn, beroerdheid & duizeligheid. BLEGH. Mn rug & benen doen zo'n pijn dat ik me geen houding weet te geven & alles doet zeer.
Inmiddels al 4x gekotst & voel me echt niet goed. Zit ik dan ziek thuis. Gedverderrie. Wil ik helemaal niet. Wil werken met een functionerend lichaam.
De kleine was ook zo druk vannacht. Schopte me helemaal kapot. Vind dat altijd erg fijn, maar als je misselijk bent is het iets minder prettig :lol:
jorina schreef:jahoooooooooooooooor hoe doe je dat zo snel
ik ben er al vanaf gister mee bezig
becky88 schreef:sylvia ik hoop voor je dat er maar 1 of 2 doorgroeien
kim ik had gister 1 eitje van 13,7mm en 4 of 5 kleine eitjes van ong. 10mm, dus of femara er maar 1 of 2 rijpt moeten we nog afwachten tot maandag
Babii schreef:Jeetje Sylvia, dat is wel heel veel :|! Moet je nagaan hoe snel ze ineens kunnen groeien.
Had dat ook toen eerst 1 eitje van 16 mm 2 dagen later 2 eitjes van 20 mm :shock:
Meis, misschien een stomme opmerking, Becky heeft PCO en heeft Femara ofzo... Dat is speciaal voor vrouwen met PCO en rijpt maar 1 a 2 eitjes :). Wellicht is dit iets voor jou? Plus dat je het slikt i.p.v. prikt?
sylvia22 schreef:Babii schreef:Jeetje Sylvia, dat is wel heel veel :|! Moet je nagaan hoe snel ze ineens kunnen groeien.
Had dat ook toen eerst 1 eitje van 16 mm 2 dagen later 2 eitjes van 20 mm :shock:
Meis, misschien een stomme opmerking, Becky heeft PCO en heeft Femara ofzo... Dat is speciaal voor vrouwen met PCO en rijpt maar 1 a 2 eitjes :). Wellicht is dit iets voor jou? Plus dat je het slikt i.p.v. prikt?
volgens mijn gyn. reageer ik daar niet meer op, omdat ik ook niet meer reageer op clomid en dat werkt globaal hetzelfde
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Jeetje Sylvia, dat is wel heel veel :|! Moet je nagaan hoe snel ze ineens kunnen groeien.
volgens mijn gyn. reageer ik daar niet meer op, omdat ik ook niet meer reageer op clomid en dat werkt globaal hetzelfde
VOlgens mijn gyn reageren de meeste vrouwen daar juist beter op. En wie niet waagt die niet wint. Stel het slaat wel aan? Beter dan iedere keer teveel eitjes en zo te moeten kloten (sorry voor me taal). Maar dit is toch niet meer leuk????
Hoe is het met je vriend???
Ehm wat is er met Nala???
MissMini schreef:Hee, hoe ist hier?
Ons mannetje mag eindelijk mee naar huis!! Ontslag is in gang gezet, hij gaat met zuurstof mee naar huis dus ff afwachten wanneer de flessen geleverd kunnen worden, zal begin van de week zijn!!!!!!! Dan kunnen we eindelijk thuis gaan genieten, ben zo blij!!
:mrgreen: :mrgreen:
Babii schreef:Ik val hier om van vermoeidheid :(
karin88 schreef:me hyves is, kaatje358 😉
xxx
Tessa23 schreef:ik had tijdje terug eens zetpil gekregen toen ik zo misselijk was bij migraine, zou ik die nou ook gewoon mogen ? primperan heten ze, echt geen idee misschien dat jullie t weten