ThyraOud lidBerichten: 464Lid sinds: 1 januari 2005
hoe voel jij je snippie? ik las dat je vandaag voor t eerst had overgegeven van de misselijkheid.
Thyra schreef:voel me goed, alleen last van maagzuur, dus ik sluit bij bij jullie clubje aan.
In verband met een miskraam de laatste keer wacht ik tot na de 12 weken met vertellen, als ik het red om mijn mond te houden natuurlijk haha.
karin88 schreef:ken ik die dame babii ??
Thyra schreef:Ik weet niet met hoeveel weken die was, ik was namelijk zwanger door de pil heen, dus exacte tijd weten we niet. waarschijnlijk wel heel vroeg stadium, test was erg licht
Thyra schreef:Volgens de verloskundige was die heel vroeg ja, het zal niet zonder reden geweest zijn denk ik maar.
het is niet leuk nee maar misschien wel beter zo, wie weet wat t kindje had mankeert.
Wanneer moet je de verloskundige/huisarts inschakelen? en mvm?
Thyra schreef:hoi babii!
Dan ga ik maandag maar even bellen.
en de tandarts? volgende week moet ik een gaatje laten boren, mag dit gewoon?
Sorry voor al die vragen hoor :oops:
Babii schreef:Zooooo i'm home!
snippie schreef:Thyra schreef:hoi babii!
Dan ga ik maandag maar even bellen.
en de tandarts? volgende week moet ik een gaatje laten boren, mag dit gewoon?
Sorry voor al die vragen hoor :oops:
jah volgends mij wel maar moet je anders even je tandarts bellen volgende week en het even voorleggen
karin88 schreef:Hai Hai,
@babii, ik zit op de kazerne in garderen, al 4 jaar 😉
@allemaal een hele fijne avond 😃
xxx
Babii schreef:karin88 schreef:Hai Hai,
@babii, ik zit op de kazerne in garderen, al 4 jaar 😉
@allemaal een hele fijne avond 😃
xxx
Waar is dat nou weer :P.
@ Mayella have fun! Weet je al wat het wordt??
Babii schreef:Haha ik dacht dat je wat anders kreeg Mayella ;). Nu evne zonder grappen. Het kon toch dat je het wist :)
mayella schreef:Babii schreef:Haha ik dacht dat je wat anders kreeg Mayella ;). Nu evne zonder grappen. Het kon toch dat je het wist :)
Nouw, aan de hand van de 20 weken echo denken we een jochie 😃 Maare t kan net zo goed de navelstreng zijn geweest 😉 Al heb ik nu helemaal een jongens gevoel 😃
Lekker voor maar 25 euries geshopt... Echt van alles, kleerhangertjes, hydrofiel luiers, kleertjes, sokjes, mutsje, monddoekjes.......... Leuk joh bij wibra en zeeman 😃 als is neutraal toch wel erg moeilijk.... Heb nu rompertjes met een broekje gekocht.. Zodat het toch een 'pakje' is..
snippie schreef:mayella schreef:Babii schreef:Haha ik dacht dat je wat anders kreeg Mayella ;). Nu evne zonder grappen. Het kon toch dat je het wist :)
Nouw, aan de hand van de 20 weken echo denken we een jochie 😃 Maare t kan net zo goed de navelstreng zijn geweest 😉 Al heb ik nu helemaal een jongens gevoel 😃
Lekker voor maar 25 euries geshopt... Echt van alles, kleerhangertjes, hydrofiel luiers, kleertjes, sokjes, mutsje, monddoekjes.......... Leuk joh bij wibra en zeeman 😃 als is neutraal toch wel erg moeilijk.... Heb nu rompertjes met een broekje gekocht.. Zodat het toch een 'pakje' is..
wat leuk zeg:)!!!!
ikke wil ook!!!
mayella schreef:Spannend meis, voor je t weet is het zo ver en mogen jullie, jullie wondertje bekijken!!
mayella schreef:haha dat kan ook 😉 Naja ik vind t wel spannend!! ;)
mayella schreef:Snippie, fijne avond verder en trusten voor straks!!!
Kim, wat balen dat je niet lekker bent.. 😞 Hoop dat je je snel beter voelt!!!
Dat shoppen is ook heerlijk.... Alleen zo lastig als je t geslacht niet weet.. 😖 Vooral bij zeeman en wibra... Pff Naja creme met bruin kan voor beiden dacht ik zo :D
Lunanoa schreef:Balen Tes! 😞
http://www.sensitest of http://www.matcare.nl Zou gewoon van die strips halen, zijn het goedkoopst & werken super! Heb ze zelf ook gebruikt.
Kruidvat hoor ik veel slechte dingen over...
Kruidenthee moet je als zwangere vrouw mee oppassen. Veel kruiden kunnen weeën opwekkend zijn, zoals zoethout e.d.
Kimberley schreef:Jawel, ik heb 2 keer getest.
Allebei de testen negatief!
Maar nu na die positieve ovulatietest begrijp ik er ff helemaal niks meer van :?
Tessa23 schreef:Karin , ik ben ook even vriendjes met je geworden op hyves he! haha voor t geval je denkt wat is dit nou weer..
Ik heb een broodje gegeten , meer krijg ik er nog niet echt in..
Snippie , lieff een rompertje.. haha
Kimberley schreef:@ snippie: wat super geweldig perfect schattig zo'n rompertje!
En vooral zo speciaal..eerste aankoop 😃
@ babbi: Ja, vanavond gaan wij zeker te weten klussen.
Gisteravond en vanochtend al gedaan, dan kan vanavond er ook wel bij 😂
Enne...lees dat jullie vorige maand een kinderwagen hebben gekocht.
Jullie zijn het trotse bezit van een...? 😃
Ego:
Heb getest...
Ja hoor...NEGATIEF
Ik wist het
Gisteravond en vanochtend geklust, vanavond weer?
Denk wel dat wij dat gaan doen, nja..weet het zeker
Ach, ik hou mijn hoofd omhoog..15 april naar het vruchtbaarheidspoli dus dat schilt weer.
Liefs Kimberley
snippie schreef:nou dames ik heb nu 3weken geen seks gehad!
maar je kan meer doen dan alleen maar seksen !
lekker knuffelen samen douche en zo:)!
mijn man is 194:)