hoi meiden,
Om te beginnen wil ik even zeggen HEEL blij te zijn dat Oleander weer terug is, als er niet was gepost zou ik me toch echt heel veel zorgen gaan maken! Stel je voor dat er wat was met je kindje... blij om te lezen dat alles goed gaat! Vind je wel stoer dat je ondanks weinig energie toch zo hard aan het werk bent. Dat heet ambitie en doorzettingsvermogen. Nee, correctie, Girrrrlpower!!
Laat je je wel extra verwennen door je vent, als compensatie?
Illuminate, welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik hoop heel hard voor je dat het mag gaan lukken!
Ilonana, had jij mazzel dat het net weekend was! Dat wordt vast een heel goed gebouwd kindje als je er zo lekker de tijd voor hebt kunnen nemen 😉
Roosie jij blijft ook dapper he! Vind het zo knap dat je je niet uit het veld laat slaan door juridisch gewauwel heen en weer. Je klinkt ook echt positief als het gaat over een uitkomst, vind ik. Komt vast goed! Hoe is het nu met de sfeer op je werk, is het nog wel leuk om te gaan of wordt het juist moeilijker nu je weet dat het af gaat lopen?
En kun je nog wel een beetje genieten van je aanstaande huwelijk? Lekker bezig met plannen?
En nog veel meer he... jullie mogen dus voor IUI. Lijkt me ook dubbel, enerzijds zou ik zeggen, als we dan toch bezig zijn in de MMM, meteen doen, maar... een kindje op de natuurlijke manier maken blijft toch het allermooist. Moeilijke keuzes. Spannend allemaal hoor!
Oh en Anna en Roosie: wat grappig, nog meer Combatters... hier nog een verslaafde! 't Staat dan wel al een paar weekjes in de parkeerstand, maar ik vind het zelfs ZO leuk dat ik de instructeursopleiding heb gedaan (voor erbij, mijn andere baan is natuurlijk ook erg leuk!), dus geef er nu bijna 2 jaar les in. En elke nieuwe release blijft weer spannend en uitdagend, toch knap dat dat kan, zo lang een programma leuk houden!
En zo agressief is het niet, toch? Ik noem het meer energie-explosies, ik kan me helemaal uitleven bij de combat. Even helemaal niets om je heen, alleen maar concentreren op mooie klappen en trappen uitdelen aan mijn fictieve slachtoffer, hahahaha! 😂 😂
Met mij gaat het verder wel goed. Ben hartstikke ziek van de hormonen maar dat heb ik er graag voor over. Bloeden is vorige week woensdag gestopt - even afkloppen natuurlijk. Ik hoop dat het niet meer terugkomt, maar ik houd er wel rekening mee dat het zomaar weer kan beginnen.
Nu het weg is ben ik ook eindelijk een beetje aan het ontspannen, ik probeer zelfs af en toe te genieten.
Vandaag weer bij de VK geweest, en we zagen niet alleen kloppende hartjes, maar eentje was zelfs druk aan het zwaaien en bewegen, die was zich echt aan het uitsloven! Die ander zwaaide ook, maar niet zo fanatiek. Duidelijk wie er straks in de spotlights wil 😃
Volgens de meting zit ik nu op 9w3d dus 2 dagen teruggezet. Vorige keer was dat 4 dagen, dus volgens mij is dat zo subjectief aan hoe zij meten, net een millimeter mis en dat scheelt weer een paar dagen...
't Schiet hoe dan ook lekker op. VK was wel eerlijk, ze zei ook dat we nog niet helemaal uit de gevarenzone waren, natuurlijk, dat zeggen ze pas met 12 weken, dus nog even afwachten, maar het zag er wel gewoon goed uit.
Vrijdag ga ik voor de intake van prenatale screening... ook zo spannend!
Bergen babystof voor jullie allemaal!!