Hey lieve meiden.. als eerste tam onwijs veel sterkte.. en wat kan een mens verdragen he..
Ik lees wel is mee bij jullie.. Het is niet makkelijk meiden wat jullie is overkomen... Een droom die zo uit een spat.. een ding heeft het ten alle tijden bij jullie gemaakt.. altijd mama van een kindje uiteraad ook jullie mannekes.. Helaas hebben jullie kleintjes nooit groot mogen worden.. En ik weet heel goed wat jullie voelen.. dit is het ouder gevoel.. en dit ouder gevoel kan je niet uiten.. maar dat kunnen jullie wel meiden.. Ik heb zelf 2 kids 14 jaar en 8 jaar.. en helaas verleden jaar ook mama geworden van 2 engeltjes.. maar moeders ja ik zeg moeders want dat zijn jullie allemaal stuk voor stuk.. het is nu onze taak om deze kinderen voor te laten leven in ons leven.. en dat is om over ze te vertellen... je gevoel te uiten..
2 de weekend in december is er altijd een dag voor het overleden kind.. heb hier in december ook melding van gemaakt op dit forum zal zo even de link voor jullie hier neer zetten..
Maar dan zet iedereen die een kindje heeft verloren ook fam van een overleden kindje om 19 uur een kaarsje voor het raam zo dat de aarde 1 lichtbal vormt om ze de warmte uit te stralen naar onze kindjes
Ik weet dit al heel lang.. ga veel met mensen om met een overleden kindje...
Zo heb je ook een page in helemaal in teken voor overleden kindjes en daar maakt het niet uit hoe oud het kindje was of hoever je in de zwangerschap was... deze site heet
http://www.lieveengeltjes.nlga nu even de link pakken
Lieve mama,s en ook papa,s heel veel sterkte met alles.. ververken vind ik een gruw word dat doe je niet met een kindje of iemand die je dierbaar is in je leven... we proberen het een mooi plekje te geven in ons leven.
knufffff