Koekoek schreef:mama: lopen met 16 maanden is toch niet superlaat? 14 maanden is gemiddeld zeiden ze.
wat naar zeg, en na hoe lang is die hormoonhuishouding weer een beetje normaal na de bevalling?
wow, HELPP.. dat is echt spannend en erg! met hoeveel weken is je eerste geboren?
er is een heel grote kans dat ik er in ieder geval weer last van krijg volgens mijn gynaecoloog van toen.
Maar misschien wel minder lang ofzo.. nu was het pas weer normaal rond 20 weken.
we zien het wel!
Nee het is niet superlaat maar wel aan de late kant...Ach ze kunnen nog genoeg lopen in hun leven 😉 En voordeel van 'laat'lopen is dat ze bijna niet vallen maar meteen stabiel lopen.
Die hormonen hebben me nog een tijd van slag gemaakt.Bij de 1e denk een half jaar en bij 2e denk een maand of 9...dus niet te hopen dat bij de 3e een jaar duurt 😉
HELPP was echt wel heftig!Had eerst zelf niks door dus onze spruit was met 27 weken gestopt met groeien.Met 33 weken is hij geboren.En zelf dan helemaal niet inzien dat je kindje bijna uit je handen glipt...En altijd positief gebleven!
Heeft jou zoon last gehad van jou zwangerschap??Ik bedoel was hij klein of zo??Je hebt toch bijna geen voedingsstoffen die je binnenkrijgt.
Wij hebben ons veel zorgen gemaakt in het begin van de 2e zwangerschap omdat we bang waren voor herhaling maar niets was minder waar!Ik vind wel goed dat je zo je aanstaande zwangershap instapt en blijven hopen dat je geen last krijgt!!
@sas81 Jammer zeeg!!!Op naar de volgende ronde! Ik heb juist minder last van ongi dan met de pil...Misschien omdat dit je 1e echte bloeding wasd na de stop??1e bloeding deed bij mij ook echt zeer)onttrekkingsbloeding zei de HA)
@stefje, ik heb ook lat van stemmingswisselingen...Kann van het stoppen zijn...wanneer is je NOD?
@oosabjuhoo jeetje zeg...wat een verhaal!Ik hoop dat je morgen antwoord krijgt op je vraag!Ik kan je niet verder helpen,geen ervaring mee.