" hoe wordt ik mama in amsterdam zuidoost" vind ik ook geweldig :mrgreen:
Ik vind ook dat brigitte het leuk presenteert! Ik heb een keer op een middag alle afleveringen gekeken hihi :mrgreen:
sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
Koekoek schreef:Mag ik ook met jullie meekletsen?
Ik ben vandaag ongesteld geworden en ga vanaf nu proberen zwanger te worden.
Welkom! Tuurlijk mag je ook meekletsen!'
roos28 schreef:korel schreef:Ik gebruik trouwens nog geen ovulatie testen, pas in ronde 3 of 4 gaat ik daarmee beginnen. Laat het eerst maar eens op zijn beloop!
Ik heb besloten om dat ook nog niet te doen! Eerst maar eens zo proberen!
mirjam86 schreef:ja fijn he.
nou sucses met klussen he 😉
mijn vriend en ik gaan ook heel hard klussen 😃
eindelijk sinds gister niet meer ongi
Lientje.nl schreef:
Ik baal er echt van dat ik dit weekend moet werken en m'n manneke niet zie,
ik zit nu in mijn officiele klusdagen namelijk :x VERDORIE VERDORIE VERDORIE!!
Hmmmnouja, genoeg geklaagd 😉 Het is immers mooi weer!
Zit lekker met m'n laptoppie achter't huis onder de parasol en heb net ff 2 kikkers in de vijver gefotografeerd, ILOVEIT!
Nou dames, ik ga weer ff zonnen.
oosabjuhoo schreef:mirjam86 schreef:ik heb pas ergens gelezen dat veel lopen met de zwangerschap niet goed is?
ik vraag me af of iemand weet of het klopt ja of nee?
want ik ben sóchtens postbezorgster en ik loop ook veel met de hond.
Volgens de dokter is veel wandelen juist goed..mits je last hebt van rugklachten of bekkeninstabiliteit.
Dit is mij zo verteld dan he 😉
groetjess
roos28 schreef:mirjam86 schreef:ja fijn he.
nou sucses met klussen he 😉
mijn vriend en ik gaan ook heel hard klussen 😃
eindelijk sinds gister niet meer ongi
Ja ik miste het wel, het forum, keek er elke dag wel even op! 😃
Ik ben sinds woensdag niet meer ongesteld, dus zijn al druk bezig met klussen. 😉
Als mijn cyclus net als gemiddeld is, dan is volgend weekend HET weekend!!! Dat we echt veel moeten klussen, haha!
Ben benieuwd!!
Koekoek schreef:Mag ik ook met jullie meekletsen?
Ik ben vandaag ongesteld geworden en ga vanaf nu proberen zwanger te worden.
hoi koekoek
welkom leuk dat je erbij komt en veel plezier en sucses met het klussen..
en voor de dames die de nod hebben of naderen heel veel sucses en ik duim voor jullie.... 😉
mirjam86 schreef:oosabjuhoo schreef:mirjam86 schreef:ik heb pas ergens gelezen dat veel lopen met de zwangerschap niet goed is?
ik vraag me af of iemand weet of het klopt ja of nee?
want ik ben sóchtens postbezorgster en ik loop ook veel met de hond.
Volgens de dokter is veel wandelen juist goed..mits je last hebt van rugklachten of bekkeninstabiliteit.
Dit is mij zo verteld dan he 😉
groetjess
ik had pas op internet een test gedaan en daar vroegen ze dat van loop je veel,
daar vertelde ze dat het de kans op een miskraam vergroot.
dus vandaar dat ik het vroeg.
maar als jou dokter dat vertelt heeft zit het goed.
dank jewel
Mammavan2kids schreef:vandaag de NOD voor AIM....Ik ben benieuwd.Ik duim voor je 😃 !!
@denise1984 Het zou kunnen natuurlijk maar het is vooral even afwachten!En dan duurt het zoooo lang 😞
Wij gebruiken ook iets om ovulatie op te sporen,de persona.
Binnen paar dagen moet hier mijn ei springen 😉 als mijn cyclus regelmatig is... komt hij op dag 13 en vandaag zit ik op dag 10.
@lylou. Spannend hoor.Binnen een paar dagen moet je het weten.Ga je meteen testen op je NOD??
Lientje.nl schreef:Hmmm... word ik vanavond ineens weer ongi...
Effe m'n NOD veranderen in de lijst;
naam.....................leeftijd.......ronde..............kindje..............NOD
Sas81...................29.............1e ronde..........1e kindje...........18-21 juni
Aim.......................24.............1e ronde..........1e kindje..........26 juni
Angel26.................26.............1e ronde..........1e kindje..........1 juli
debdeb..................26.............1e ronde..........2e kindje..........1 juli
Lylou.....................26.............1e ronde..........1e kindje..........1 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Stefje....................26.............1e ronde..........1e kindje..........3 juli
jojo82....................28.............1e ronde..........2e kindje..........3 juli??? (uitgaan van 28 dagen vorige cyclus was 21)
Miracle01................27.............1e ronde........ 1e kindje...........5 juli???(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
henny....................28.............1eronde...........2e kindje..........5 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Ikke82...................28.............1e ronde..........1e kindje...........6 juli
Denise1984.............25.............1e ronde..........2e kindje...........7 juli(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Soetje1986.............23..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli (verjaardag van mijn mannetje)
Mieke1984..............25..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli
Patricia1983............27..............1e ronde..........2e kindje.........8 juli (gokje)
Natascha................25..............2e ronde...........1e kindje.........09 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Korel.....................22..............1e ronde..........1e kindje..........11 juli
MissyMinnie............23..............1e ronde..........1e kindje..........12- 14 juli ( ongeveer van 28- 30 dgn cyclus van voor de pil )
ShaSha..................29.............1e ronde...........2e kind...........13 juli
Hertogin.................34.............1e ronde...........1e kind...........14 juli
Mammavan2kids......29..............2e ronde...........3e kindje.........15 juli
Chappie.................26..............1e ronde...........1e kindje.........15 juli
mirjam86................24.............1e ronde............1e kindje........ 16 juli
Jeannet83..............26.............1e ronde............1e kindje.........17 juli
Michelle.................23..............1e ronde............1e kindje........17 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Wietske..................25.............1e ronde............1e kindje........17 juli
Roos28..................28..............1e ronde............1e kindje........18 juli
Sunshine83............26............. 1e ronde............1e kindje........18 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Yenniej..................21..............2e ronde...........1e kindje.........19 juli
Essie83..................27..............1e ronde...........1e kindje.........19 Juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Camadia.................31..............1e ronde...........1e kindje.........20 juli
Sabine...................22..............1e ronde...........1e kindje.........26 juli
Lientje.nl...............26..............1e ronde.............1e kindje.......26juli (gokje?!)
Koekoek.................24..............1e ronde............2e kindje........28 juli
Alles weer ontregeld, he verdorie...
oosabjuhoo schreef:ja dat heb ik ook meer zin in sex :twisted:
dat zou wel te maken hebben met het ontpillen dat je je libido helemaal terug krijgt 😉
morgen is mijn NOD dus ben benieuwd
Zonse dames lekker bijbruinen
Koekoek schreef:ik heb vorige keer mee gedaan. nouja; het geprobeerd. na 3 weken mee gestopt, ik kon echt niet tegen die lucht van die flessen. ook had ik geen tijd om te plassen in een beker/ de fles. als ik op de wc zat moest ik overgeven :(
Lientje.nl schreef::? Ik heb stiekum toch online een pakketje ovulatietesten besteld :o
debdeb schreef:Lieve mede-formummers-zwanger worders:)
Ik kon mijn nieuswgierigheid vannacht niet bedwingen en moest een test doen.....
en geloof het of niet.....maar poging 1 is meteen raak!! IK BEN ZWANGER!!!
Verder (op de ouders en zussen en broertjes na) houden we onze mond voorlopig.....maar ik moest het aan jullie kwijt :D
roos28 schreef:Hééé Debdeb, Dat is super nieuws!!!! 😃 Echt leuk!!! Hopelijk volgen er snel meer, inclusief mijzelf 😉 Geniet ervan!!!
angel26 schreef:Gefeliciteerd debdeb!!
angel26 schreef:Er zijn 2 berichten opeens weg van Debdeb? :P
Koekoek schreef:angel26 schreef:Er zijn 2 berichten opeens weg van Debdeb? :P
oh haha, ik dacht al; je bent helderziend ;)
oosabjuhoo schreef:De organisatie van Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen. Uit de urine van deze vrouwen wordt het hCG-hormoon gewonnen. Dit hormoon wordt door farmaceutische bedrijven verwerkt tot een geneesmiddel dat wordt gebruikt bij vruchtbaarheidsbehandelingen.
Ik zit nog te twijfelen of ik het wil gaan doen. Het lijkt me heel mooi maar je moet toch vanaf de 6e week tot geloof ik de 16e week je urine in een potje opsparen.
Ik twijfel nog maar zie het wel als ik zwanger ben hihi ;)
Koekoek schreef:angel26 schreef:Gefeliciteerd debdeb!!
huh? hoe weet jij 'angel26' dan Debdeb zwanger is? ik zie niks :shock:
nouja, het zal wel haha; Gefeliciteerd debdeb!!!!
Koekoek schreef:mamavan2kids: ons zoontje is komende woensdag 9 maanden. Hoe oud zijn jouw kids? jongen/meisje?
angel26 schreef:Koekoek schreef:angel26 schreef:Er zijn 2 berichten opeens weg van Debdeb? :P
oh haha, ik dacht al; je bent helderziend ;)
nee, ik ben niet helderziend :mrgreen:
Koekoek schreef:dan krijg je vergeleken met je andere kids, inderdaad weer een lekker kleintje om mee te knuffelen. als ik zwanger raak de komende tijd zal ons zoontje minimaal 1,5 jaar zijn. drukke leeftijd.. maar aangezien we graag 2 kindjes willen, vind ik het wel leuk als ze dicht op elkaar zitten.
bovendien zie ik erg op tegen de zw.schap, dus hoe sneller hoe beter..
Koekoek schreef:. als ik zwanger raak de komende tijd zal ons zoontje minimaal 1,5 jaar zijn. drukke leeftijd.. maar aangezien we graag 2 kindjes willen, vind ik het wel leuk als ze dicht op elkaar zitten.
bovendien zie ik erg op tegen de zw.schap, dus hoe sneller hoe beter..
Lientje.nl schreef:En uhm... waarom zie ik bij niemand een onderschrift meer?
Had er bij mij net een ticker onder gezet 😞
Hmmmnouja...
Zit nog ff op m'n werk, inval was om 9uur al weg en er moest nog veel gedaan worden.
Hup hup hup, alles ff snel gedaan en jaja, ben klaarrrrrrr!
Nog ff opzoeken hoe het zit met die ovulatietesten en om 10uur lekker naar huis!
Fijne avond nog dames!
Koekoek schreef:mirjam: als je op 'profiel' klikt onderaan een bericht van iemand, dan zie je soms een onderschrift.
Koekoek schreef:mamavan2kids: ons zoontje is vrij snel in alles. Hij zit al sinds 6 maanden (echt los) , kruipt nu al en trekt zich op aan stoelen, tafels en de bank .. zoals hij zijn voetjes zet, denk ik dat hij het binnen nu en 9 maanden wel doorheeft.
maar ja, je weet het nooit he!
ik denk overigens ook dat het vermoeiend is als je kindje 2 of 2,5 is .. en wat straks bij jou lastig zal zijn is dat ze 's morgens naar school moeten etc.. naar mijn idee is twee altijd drukke dan 1, op welke tijd dan ook!
wat vervelend dat je zo hormonaal bent tijdens een zw.schap. heb je er erg last van gehad? bij beide kids?
Ik ben erg ziek geweest; hyperemesis gravidarum. echt soms wel 50 keer overgeven op een dag.
Met 15 weken belandde ik uitgedroogd in het ZH. daar mocht ik niets meer eten en drinken en kreeg ik een infuus. na 1 week mocht ik naar huis, maar toen moest ik alles opbouwen. ik was zoooooooooooo slap. ( 12 kilo afgevallen)
Met 22 weken kreeg ik een bloeding en lichte weeen. vanaf toen was het steeds spannend. Ik had veel harde buiken , waarvan ze bang waren dat ze over zouden gaan in weeen . dus ik mocht niks meer.
maaaarr gelukkig is ons zoontje pas met 39 weken geboren, gezond en wel :mrgreen:
roos28 schreef:Leuk om te lezen dat jullie meer zin in sex hebben!! 😉 :mrgreen:
Bij mij is dat altijd zo geweest, haha! Mijn schatje heeft ook veel zin in sex en ik nog meer!!! haha!! 😃
Bij ons in de familie denken er volgens mij dat ik zwanger ben... :oops: vragen ze of ik op de fiets kom zodat ik wat kan drinken, blijven ze aandringen of ik een wijntje wil..... 😢 was dat maar zo..... ik zei nee ik hoef niks moet nog rijden! heb ik toch maar 1 wijntje op, ze bleven zeuren!! Dacht zeur NIET geef mij een wijntje, dan weet je dat ik niet zwanger ben!! :twisted:
Koekoek schreef:ik zie jouw onderschrift en banner wel lientje. misschien heb je het al wel verteld, maar wat doe je voor werk? succes nog de laatste 10 minuten!Ik werk met verst.gehandicatpten, op een woonvorm.