Chelke schreef:Als ik het goed begrijp kun je tijdens de zwangerschap de spray niet gebruiken? Maar hoe belangrijk is die spray dan als je hem dan niet kunt gebruiken? Heb je hem dan wel echt nodig?
Sorry voor deze brutale vragen, maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal
sorry, het is ook een beetje vaag.
Ik heb pijn in mijn bijholten, maar op foto's zien ze niets.. nu moet ik dus een neusspray gebruiken waardoor het neusslijjmvlies erg slinkt,
om te kijken of dat de druk wegneemt in mijn holten rondom mijn kaak en oog.
Het is dus om te kijken of die spray wat doet. Doet deze spray niks; moet er misschien toch verder worden gekeken. Iets met kaak/oog/aangezicht?
Dus eigenlijk zou het mooi zijn als ik nu niet zwanger ben.. dan kan ik tot en met 1 september die spray gebruiken en kijken of het werkt.
Maarr ik kan al zwanger zijn deze maand, we hebben immers natuurlijk onveilige seks gehad. Dus nu moet ik tot de volgende keer ongi wachten en dan de spray gaan gebruiken.
als de pijn echt weggaat, gebruik ik hem misschien wel tot en met oktober/november hoor.. dan weegt even een tijd zonder pijn meer op tegen zwanger worden. het is namelijk al een paar maanden en ik heb er flink last van .
snappie?