Welkom jenta87!
hier vanmiddag aan de klus geweest. veel te warm haha, maar goed .. je moet er wat voor over hebben 😊
veel plezier met voetbal kijken allemaal
KoekoekOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 27 juli 2010
Aim schreef:Nou wij hebben slecht nieuws te horen gekregen... de broer van mijn vriend was met zijn vriendin in verwachting (32 weken al) en nu is het kindje overleden, deze week moet ze gaan bevallen... best lastig... weet ook niet zo goed wat wij nou moeten doen pff.... wat een ellende!
Hertogin schreef:Ik mag van de lijst af, want merk dat ik morgen ongesteld word.
Aim schreef:Nou wij hebben slecht nieuws te horen gekregen... de broer van mijn vriend was met zijn vriendin in verwachting (32 weken al) en nu is het kindje overleden, deze week moet ze gaan bevallen... best lastig... weet ook niet zo goed wat wij nou moeten doen pff.... wat een ellende!
Denise1984 schreef:Ik voel me vandaag niet zo best. Heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden,
En heb bruine afscheiding. Ben zo bang dat ik het kwijtraak
roos28 schreef:Is er nog meer nieuws van meiden die eigenlijk hun nod dag hebben (gehad)?
Ik zal zo weer eens die lijst opzoeken!! Als mijn cyclus 28 dagen is dan heb ik as zondag mijn nod dag, spannend!!
Denise1984 schreef:Ik voel me vandaag niet zo best. Heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden,
mirjam86 schreef:als je je te veel zorgen maak zou ik gewoon de HA bellen voor de zekerheid, mischien kunnen je die je gerust stellen.
ik hoop dat er niks mis is.
x
roos28 schreef:Mijn Nod was 7 juli ik heb een test gedaan op op 3 juli (een vroege test) die was negatief. en op 9 juli die was dus positief.
@Denise, als je al een keer zwanger bent geweest, dan is dat inderdaad makkelijker, dan weet je wat je 'moet' voelen... Ik weet dat dus niet... Nou ja even afwachten nog. Op welke dag was jou nod en op welke dag heb je een test gedaan?
Denise1984 schreef:Ik heb net de huisarts gebeld en idd is het normaal. Zolang er geen erge krampen zijn en rood bloed is er niks aan de hand.
Pff wat een gerust stelling.
Denise1984 schreef:ja echt wel :)
roos28 schreef::-D Zondag is mijn NOD, spannend!! :oops:
We hebben nog niet van iedereen iets gehoord die zijn NOD heeft gehad, toch? :confused:
mirjam86 schreef:ik heb vrijdag mijn NOD en ja het is aardig spannend, maar ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden dat doe ik de hele tijd al.
nee we hebben nog niet van iedereen wat gehoord, maar ja wel zullen het vast wel een keer horen.
roos28 schreef:Sorry ik bedoelde het niet verkeerd... :oops:
Mieke1984 schreef:@ Aim, Heel veel sterkte
@ Denise, wat een geruststelling dat het goed is.
Ik zit op dit moment al op dag 32 en nog steeds niet ongesteld. Vind dit best wel vervelend maarja gewoon afwachten. Misschien dat ik van de week nog een keer ga testen. ( in de hoop dat ik misschien toch zwanger ben en de vorige test nog te vroeg was ) Ik heb wel een opgezette buik en steken dus misschien komt het eraan!
Ik heb trouwens 3 zwangerschapstesten bestelt via internet van MATCARE 3 voor 7.49 -,. Heeft iemand ervaring met deze testen?
mirjam86 schreef:ooh ik ook niet hoor.
ik vind dat de weken nu zo langzaam gaan.
maar ja we kunnen alleen maar atwachten :)
mirjam86 schreef:ik hoop voor je dat je als nog een positivieve test hebt 😊
x
Denise1984 schreef:Mieke1984@ Ik had ook 2 testen van matcare ben er wel tevreden over hoor.
Korel@ Ik ga morgen de verloskundige bellen. Die zijn alleen bereikbaar op di,wo,do vor afspraken.
Verder heb ik net nog een test gedaan van kruidvat die had ik toch nog liggen. En ik had het dopje er nog niet op gedaan of er stond al een dikke plus.
Soetje1986 schreef:Ik ben erg teleurgsteld... mijn cb test was positief 2-3 weken.... maar ben ongesteld geworden...en bloedtest was ook negatief.. opnieuw test gedaan negatief... morgen naar de dokter maar het ziet er naar uit dat we gaan voor ronde 2....
QUOTE]
15% van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam (afhankelijk van leeftijd), kan het niet zijn dat je zwanger bent geweest maar dat het vruchtje niet goed is ingenesteld (dat is zo'n immens proces) en dat er in dat proces iets mis is gegaan dus dat het vruchtje is afgestoten uit de baarmoederwand en dit lijkt dan op een ongesteldheid (is het eigenlijk ook maar dan verlaat) want je baarmoederslijmvlies stoot zich ook af en 'ruimt alles op'. Je ziet er verder niet veel verschil aan.
Door de test weet je dat er een bevruchting was, anders had je gewoon gedacht dat je een keer wat later ongesteld was geworden.
En hoe dubbel het ook klinkt, maar maar goed ook. Je wil misschien niet weten wat voor kindje je anders had gehad en of het überhaupt had doorgezet tot een voldragen baby.....
Hopenlijk doe ik mensen geen verdriet met dit berichtje, dat is NIET de bedoeling.
Sterkte.
prinsesje schreef:Aim, wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte!
Roos28, oh wat spannend! Het zouden zowel tekenen kunnen zijn van een zwangerschap als van het ontpillen.... Wanneer mag je testen?
Soetje, wat een teleurstelling van je negatieve test!
prinsesje schreef:Roos28, irritant is dat he, dat je nog niet weet hoe lang je cyclus is de 1ste ronde en dus ook niet met zekerheid weet wanneer een eisprong/NOD kan zijn.... Ga je zondag wel testen als je nog niet ongesteld bent geworden?
roos28 schreef:Ja dat is zeker irritant... 😞 Ik weet niet wat ik zal doen... Zondag kan ik de hele dag/avond nog ongesteld worden.... :? Misschien dat ik een paar dagen wacht... Al zal dat denk wel moeilijk zijn, ik heb een test van CB en volgens mij kun je daarmee ook al eerder testen... dus misschien dat ik wel gewoon zondagochtend test...
Wat zouden jullie doen?
wietske schreef:ik loop trouwens ongeveer gelijk met jou op roos, 17 juli mijn te verwachten nod. ik voel al van alles en probeer het allemaal te verklaren maar besef me dat ik het niet kan verklaren. Ik weet namelijk nooit of het door het ontpillen komt of een eventuele zwangerschap. geduld is een schone zaak :S
wietske schreef:Soetje1986 schreef:Ik ben erg teleurgsteld... mijn cb test was positief 2-3 weken.... maar ben ongesteld geworden...en bloedtest was ook negatief.. opnieuw test gedaan negatief... morgen naar de dokter maar het ziet er naar uit dat we gaan voor ronde 2....
QUOTE]
15% van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam (afhankelijk van leeftijd), kan het niet zijn dat je zwanger bent geweest maar dat het vruchtje niet goed is ingenesteld (dat is zo'n immens proces) en dat er in dat proces iets mis is gegaan dus dat het vruchtje is afgestoten uit de baarmoederwand en dit lijkt dan op een ongesteldheid (is het eigenlijk ook maar dan verlaat) want je baarmoederslijmvlies stoot zich ook af en 'ruimt alles op'. Je ziet er verder niet veel verschil aan.
Door de test weet je dat er een bevruchting was, anders had je gewoon gedacht dat je een keer wat later ongesteld was geworden.
En hoe dubbel het ook klinkt, maar maar goed ook. Je wil misschien niet weten wat voor kindje je anders had gehad en of het überhaupt had doorgezet tot een voldragen baby.....
Hopenlijk doe ik mensen geen verdriet met dit berichtje, dat is NIET de bedoeling.
Sterkte.
dit heb ik gehad bij me eerste 'zwangerschap' voordat ik zwanger werd van me dochter.
Ik teste op donderdag en er kwam een heel licht streepje. Zondag werd ik wakker met krampen en toen ongesteld,maar heb het vruchtje gezien was net een bruine boon zo klein. wat een klote dag was dat toen. Maar wat had het geworden voor kindje het stoot niet voor niks af en gelukkig al vrij snel.
Marleen8 schreef:Ik heb een doosje van 2 stuks van de Kruidvat gehaald, die waren 9,95. Ik zou denk ik ook niet kunnen wachten en dus testen. Maar je moet zeker doen wat je goed lijkt! 'Zonde van de test' vind ik niet echt een reden. Succes meid!
oosabjuhoo schreef:Ieder heeft zo zijn eigen redenen. Ik vind het persoonlijk zonde als je ook nog een paar dagen kan wachten. Het was helemaal niet verkeerd bedoeld!
Chelke;469228
@ jeannet.. we gaan indd gelijk op.. zaterdag onze NOD, ik zeg nu dat ik wacht tot woensdag ofzo maarja weet natuurlijk niet hoe ik me van het weekend voel enzo
Ik heb nu last van mn darmen, al een aantal dagen en sinds vandaag ongi-krampjes.. lijkt me erg vroeg voor mn ongi want ik heb mn eisprong heel duidelijk gevoeld op 2 juli, maar we zullen zien. tis afwachten[/QUOTE schreef:
Het is zo spannend allemaal!
Heb 3 testen besteld bij matcare en ga daarom dinsdag al testen.
Dat is idd vroeg voor je ongi als je je ei hebt gevoeld op 2 juli!!
Dus wie weet 😉
misschien is het wel iets anders
(hoop het voor je!!)
Lylou schreef:Hey meiden!
Ben al ff niet geweest hier, wel wennen die nieuwe interface...was ff zoeken allemaal hoor haha!
Wij zijn hier druk aan het klussen....gaat eigenlijk vanzelf dus zit vogens mij middenin m'n vruchtbare periode..:oops: hahaha!
Ik wou even aan jullie kwijt, dat dit forum toch wel heerlijk is om ff je 'ei' kwijt te kunnen zeg maar....spreekwoordelijke ei natuurlijk..:mrgreen: Bedankt daarvoor, want ik wil het het liefst aan iedereen vertellen dat we druk bezig zijn. Maar beter van niet nog haha! Krijg je al die vragen enzo..haha! Hopelijk worden we allemaal ook snel zwanger net als Adnil, Debdeb, Miracle en Denise!
Hele dikke kus aan alle trouwe forummama's
Jeannet83 schreef:
@Korel, ik hoop voor je dat je idd heel snel ongi wordt, of natuurlijk zwanger zijn..
das nog mooier!
Test je over een paar dagen nog een keer?
....