@ chelke
Ik kan er wel over praten met mn manneke maar hij zal enthousiaster zijn als ik zwanger zal zijn. Hij is misschien wel bang dat het helemaal niet lukt.
Wel begrijpelijk natuurlijk..
sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
Chelke schreef:
kunnen jullie er trouwens makkelijk over praten met jullie mannetjes?
wietske schreef:Het antwoord is NEE! En daarom ben ik hier 😉
Hij is heel nuchter en ziet het niet als iets 'groots'. Natuurlijk als het kindje er is of hij voelt het in de buik, dan zal hij wel geinteresseerd en enthousaist zijn maar nu is het nog niets tastbaars voor hem. Dat is ook de reden dat ik het aan mn moeder en zussen en 1 vriendin heb verteld. Maar dan krijg je inderdaad wel vragen zoals vanmiddag m'n zusje: kan ik al een babypakje voor je kopen? Ik zeg hallo hoe vaak per maand denk je dat je kans hebt om zwanger te worden haha.
oosabjuhoo schreef:@ chelke
Ik kan er wel over praten met mn manneke maar hij zal enthousiaster zijn als ik zwanger zal zijn. Hij is misschien wel bang dat het helemaal niet lukt.
Wel begrijpelijk natuurlijk..
daantje schreef:Dag dames,
nu is mijn NOD 17 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen).
Jeannet83 schreef:@mammavan2kids
Idd wel heel toevallig allemaal....
Jij bent al eerder zwanger geweest, heb je hier toen ook last van gehad?
Chelke schreef:@ daantje.. ik ga zaterdag niet meteen testen.. wil zowiezo wachten tot volgende week dan, om te kijken wat mijn cyclus doet
Heeft dat dan ergens mee te maken, die darmen? misschien het ontpillen, we hebben er wel allemaal last van he :$
Ik moet wel vaker plassen, mja misschien zit dat ook tussen mn oren, als je het vaak genoeg denkt moet je vanzelf wel plassen 😃
En indd ik voel ook van alles, bij ieder krampje, ieder gevoel denk ik: wat zal het zijn :D
Mammavan2kids schreef:ontpillen doe je mij de 1e maand en dan tot je 1e 'ontrekkingsbloeding' (zegt de HA)
Mammavan2kids schreef:volgens HA duurt ontpillen tot de ontrekkingsbloeding, dan zijn meeste hormonen uit je lijf...Ik weet het verder ook niet maar hij zal er wel verstand van hebben(hoop ik,hihi)
Jeannet83 schreef:Je moet het zelf beslissen roos 😉
Ik heb zaterdag mijn NOD en kies ervoor om 3 dagen te wachten en dinsdagochtend te testen.
En als deze dan negatief is, wachten we weer 3 dagen.
Jeannet83 schreef:Ik heb ook al verschillende verhalen gehoord in dit onderwerp hoor..
Kan zelfs zo zijn dat je de eerste maanden wel ongie wordt, maar geen ei hebt.
Heeft allemaal met ontpillen te maken (volgens internet, dus geen HA)
x--jessy--x schreef:--- breek even in ---
Hoi Daantje! Ik heb altijd precies 2 dagen voor mijn eisprong een dikke kleverige slijmprop. Als je op internet zoekt, vind je ook dat je die verliest aan het begin van je vruchtbare periode, dit is om de weg meer vrij te maken voor de zaadjes. Weet je zeker dat je je ei hebt gehad, bijvoorbeeld door ovulatietesten? Groetjes Jessica
--- en breek weer uit ---
oosabjuhoo schreef:Hoi meiden
Vanmiddag krijgen we eindelijk de uitslag van het semenonderzoek van mijn manneke.
Ben benieuwd.
Kus
oosabjuhoo schreef:Dankjewel lylou laat het vanmiddag weten
liefs
oosabjuhoo schreef:Ik ben zo bang dat het niet goed zit! Maar probeer wel positief te blijven. Bedankt voor jullie steun!!!
oosabjuhoo schreef:Meiden goed nieuws voor ons!!
Heb net toevallig een mail ontvangen van de huisarts dat er genoeg goede spermacellen gevonden zijn en dat we gewoon zwanger kunnen worden
jes jes wat ben ik blij en opgelucht! Eindelijk kunnen we genieten
Liefs
Heb net toevallig een mail ontvangen van de huisarts dat er genoeg goede spermacellen gevonden zijn en dat we gewoon zwanger kunnen worden
Liefs
Liefs
Jeannet83 schreef:@x--jessy--x
Ik heb afgelopen zaterdag heeeel licht bloedverlies gehad, met slijm doorzichtig achtig.. moeilijk uit te leggen.
En sinds 2 dagen mittig, maar niet jan de bouvri wit 😉
We hebben vrijdag nacht voor het laatst geklust, omdat we zooo kapot waren van de zware reis en jetlag en alles eromheen.
Dus hoop niet dat we precies te laat zijn gestopt met klussen 😞
Ik wou dat dit soort dingen niet zo onzeker waren!!!!!!!!
Sunshine83 schreef:Wij zijn vorig jaar ook naar het Gardameer geweest; Peschiera del Garda, op camping Bella Italia. We hadden daar zo'n mobile home gehuurd. Mooie omgeving en leuke plaatsjes bezocht, waarvan Lazise er een was.
We zijn toen ook naar Verona geweest om het balkonnetje van Romeo en Juliette te zoeken...wat een tegenvaller zeg. In de film een prachtig groot wit balkom met een rozenstruik eronder, in het echt een balkonnetje van 2m2, kaal zonder struik en ook niet wit...ghehe. Wel leuk, lekker de toerist uitgehangen.
Korel, ga je ook een dagje naar Venetie? Met de trein ben je zo daar. Ik vond dat ik het een keer gezien moest hebben, en als je dan toch in de buurt bent!
Pfff....Ben nog niet ongesteld ....moet het (volgens een cyclus van 28dgn) pas dit weekend worden, maar voordat ik aan de pil begon was mijn cyclus altijd een week korter. Begint spannend te worden dus. Ik geloofde eerst niet echt dat het zo snel kon gaan....een aantal meiden op dit forum hebben het echter al bewezen.
x--jessy--x schreef:Jeannet, beetje vreemde vraag misschien, maar hoe ziet je afscheiding er uit? Als het wit is, is je eisprong al geweest. Rond je vruchtbare periode heb je last van vruchtbaar slijm, dat is vrij doorzichtig, geleiachtig en rekbaar. Na je eisprong krijg je vaak last van witte vloei. Bij mij is het meestal jan des bouvrie wit 😉
Korel wat toevallig!! Mijn mannetje mailt me net: "Mijn collega is net terug van Gardameer en is op een camping geweest met leuke huisjes en een zandstrand. La Quercia het het. Misschien wat voor volgend jaar" Grappig dat je daar naar toe gaat op huwelijksreis! Wanneer gaan jullie trouwen?
Liefs
korel schreef:la Quercia is idd een leuke camping, vrienden van ons azijn er vorig jaar geweest, toen zijn wij daar ook wezen kijken..
Ben net een week getrouwd:D afgelopen 2 juli, Toen het zo bloedheet was op vrijdag:mrgreen:
La quercia is ook samen met nog een andere camping de enigste aan het gardameer met zandstrand, de rest allemaal kiezel! en tis op loopafstand van Lazise, een erg leuk en gezellig dorpje
Super! Nu lekker verder klussen? 😊
daantje schreef:oosabjuhoo schreef:Meiden goed nieuws voor ons!!
Super! Nu lekker verder klussen? :-)
Ja eindelijk lekker klussen zonder angsten hihi
roos28 schreef:Ik ga zometeen toch even naar de kruidvat, ga toch ook zo'n test kopen! Heb al een clearblue test, maar die bewaar ik nog even! 18 juli zou mijn NOD zijn, wanneer zou ik dan de vroege test kunnen uitvoeren? Morgenochtend (woensdag)?
Ik weet nog niet of ik hem alleen of samen ga uitvoeren, ben er nog niet uit.... zal het vanavond mijn schatje eens vragen wat die wil, of die er graag bij wil zijn.
oosabjuhoo schreef:Ben benieuwd meis!! Duim voor een positieve test
Liefs
roos28 schreef:Klopt het dat ik (vanaf) morgen de vroege test kan doen? als mijn nod zondag is...
korel schreef:ooosabjuh, Woow geweldig nieuws! Last van de schouders zeker?
@ sophie, Soso, is nog eens wat anders dan dat saaie nederland:D Zit je daar al lang dan? Wat ik me eigenlijk afvroeg, misschien een btje stomme vraag. Maar in dubai etc lopen de vrouwen toch meestal gesluierd of niet? is het dan voor jou niet vervelend als je gewoon een spijkerbroek of iets dergelijks aan wil?
korel schreef:@ Sophie, Je gaat daar ook bevallen en het kindje groot brengen, of komen jullie daarvoor terug naar Nederland?