korelOud lidBerichten: 1.681Lid sinds: 31 mei 2010
Mieke1984, MissyMinnie, ShaSha zijn jullie al ongi of nog niet of zwanger kan ook :D? of zijn ze al ff niet meer geweest ( kan best zijn dat ik er over heen gelzen heb hoor :$ )
roos28 schreef:Heb er net met mijn mannetje over gehad, als ik vanavond niet ongesteld wordt dan ga ik morgenvroeg een test doen!!
's Avonds drink ik regelmatig veel water, dat kan ik nu beter niet doen denk ik...
Spannend!!
wietske schreef:>>>UP<<<
Jammer dat we niets meer van die andere zwangere hebben gehoord.. (behalve denise).
wietske schreef:hey roos, als je de test gaat doen: er zit een pipetje bij waarmee je urine op kan zuigen om vervolgens 4 druppen in het gaatje te doen. Lees de bijsluiter maar es, ik vond het wel prettig testen geen gedoe met over de teststrip heen plassen enzo.
succes morgen ik zal aan je denken!
En Daantje: ik denk dat je zwanger bent.
Sophie1978 schreef:@roos: success morgen! Ik denk dat ik het ook met een bakje zou doen....
Nog even een ander vraagje; gebruiken jullie (nog) weleens glijmiddel? Zo ja, een speciale?
korel schreef:Hihi, daar heb ik gelukkig geen last van, Zal mij een worst wezen wat ze van me denken:D maj ik hoef ook niet bang te zijn dat ik familie/vrienden tegen kom:D
korel schreef:Als je een bekende tegenkomt is dat heel erg lullig, maja verder, je bent echt niet de enige hoor die zwangerschapstesten of foliumzuur koopt... denk niet dat de verkoopster daar echt om geeft toch? 😃 Zit vooral tussen je oren denk ik... :)
roos28 schreef:Spannend Lylou, nou ik kan echt geen week wachten!! 😉 Maar op vakantie ben je druk met andere dingen!
Nou ik ga nog even de tuin sproeien, dan nog even tv kijken en naar bed!
Tot morge!!! :-)
roos28 schreef:Ik zie vanavond al 2 keer op tv een reclame van ClearBlue over zwangerschapstesten.....
korel schreef:Idd:D maja ik gaat ff lekker voor de tv zitten... BONES kijken:D
fijne avond nog:D
wietske schreef:
En Daantje: ik denk dat je zwanger bent.
daantje schreef:Ik hoop zo dat je gelijk hebt!
roos28 schreef:Voel je je eisprong dan altijd? Het kan toch ook zijn dat je hem niet voelt?!
roos28 schreef:Goede morgen!!
Ik heb net een testje gedaan en deze gaf een - aan, dus negatief.
Jammer maar helaas! 😃
Maar ben ook nog niet ongesteld, nou we wachten geduldig af.:-D Ik ga nu wachten tot dat ik ongesteld wordt! Als dat echt heel lang duurt dan ga ik nog een testje doen! :mrgreen:
Nu ga ik nog heel even een dutje doen en dan aan het werk!
roos28 schreef:Goede morgen!!
Ik heb net een testje gedaan en deze gaf een - aan, dus negatief.
Jammer maar helaas! 😃
Maar ben ook nog niet ongesteld, nou we wachten geduldig af.:-D Ik ga nu wachten tot dat ik ongesteld wordt! Als dat echt heel lang duurt dan ga ik nog een testje doen! :mrgreen:
Nu ga ik nog heel even een dutje doen en dan aan het werk!
daantje schreef:Wel wat misselijk.
daantje schreef:Ha Roos, Ik zou aan het einde van week nog een test doen. Wie weet is je hcg waarde nog niet hoog genoeg. Je zou ook zo'n gevoelige kunnen gebruiken, of heb je dat al gedaan?
oosabjuhoo schreef:@ jeanette
wat vervelend joh al die klachten. Heb je er al over nagedacht om nog een keer te testen?
Hopelijk ben je alsnog zwanger!! Hoop het voor je meid. Zal voor je duimen!!!
Liefs
daantje schreef:@Jeannet: dokter al gebeld? Je kan ook een bloedonderzoek laten doen. Als je zo in de rats zou ik dat zeker doen! Ik snap denk ik wel welk gevoel je bedoeld. Heb hier ook een bepaald gevoel in m'n buik, maar kan het ook niet omschrijven. Geen pijn, maar meer en soort vlinder idee, maar dat ook net weer niet.
Sterkte en kop op!
Jeannet83 schreef:We willen eerst testen, maar ik durf niet....
Heb me nog nooit zo gevoeld...
En zoals je zegt, vlinder gevoel achtig iets, en gister kon ik met dat gevoel heerlijk in de tuin samen met me hondjes genieten en nu, nu kan ik wel janken...
Gadver...
daantje schreef:Bones is leuk om te kijken! Kijken wij ook altijd. Kijk je ook CSI? (hoewel er wel veel herhalingen worden uitgezonden)
Lientje.nl schreef:@Daantje;
ik werk in de verst. gehandicaptenzorg, op een woonvorm met 6 clienten.
Dit doe ik al zo'n 6 jaar en... ik zou niets liever willen!!
Verder heb ik vorige week ook 2 testen voor 5 euries vd Kruidvat gehaald.
Ik ben van plan om minstens 2 dagen te wachten na mijn NOD om te testen,
maar of ik het volhoud:confused:
En verder verder; WIJ GAAN OOK OP VAKANTIEJJJ:-D
Hebben zondagochtend 12 dagen Egypte geboekt!
Vorig jaar zijn we ook in Egypte geweest, in Hurghada,
echt superrrrr!! Dus, nu weer naar Egypte, maar dan nu naar Sharm El Sheikh!
En dan niet vergeten om m'n ovu-testjes mee te nemen en de tijd te nemen
om dagelijks rond de zelfde tijd te testen:-?
Ik neem namelijk niet aan dat ik zwanger ben nu...
NOG 3 DAGEN!!!
Jeannet83 schreef:We willen eerst testen, maar ik durf niet....
Heb me nog nooit zo gevoeld...
En zoals je zegt, vlinder gevoel achtig iets, en gister kon ik met dat gevoel heerlijk in de tuin samen met me hondjes genieten en nu, nu kan ik wel janken...
Gadver...
oosabjuhoo schreef:@iedereen
hoe voelde jullie je een week voor je NOD?
Ik voel namelijk helemaal niets. Alleen een beetje vermoeid en gevoelige tepels.
Vorige maand voelde ik vanaf m'n eisprong alleen maar steken en werd ik ongesteld.
Nog effe geduld pffff wat is dat moeilijk.
Liefs
roos28 schreef:Jeanet, snap je gevoelens.... 😞
Wij waren ook getrouwd met alles er op en eraan!! 😉 De hele dag /avond feest. Waarom zou je dat niet kunnen voordat je kindjes hebt?
Lientje.nl schreef:Ik weet wel dat ik vol met zenuwen zit!
Of het nu voor NOD is, of voor de vakantie:confused:
Sas81 schreef:Hallo dames,
Nou kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb vanochtend een test gedaan. Eerst zag ik niets, maar daarna zag ik een heeeeeeeeeel licht streepje. Echt heeeeeeeeeeeel licht.
Dus ja, nu weet ik nog niets eigenlijk. Over een paar dagen maar weer testen als k niet ongi ben geworden....
roos28 schreef:Hoeveel dagen ben je overtijd? Ennuh na hoeveel tijd zag je een licht streepje?
Sas81 schreef:Had gisteren mijn NOD en streepje zag k na 5-6 minuten ofzo, toen k em weg wou gooien.
Nou ik ga maar ff wat doen om mijn gedachten te verzetten, spreek jullie vanavond!
Jeannet83 schreef:@oosabjuhoo
Ik voelde van alles.. Maar of dat nou was omdat ik het wilde of het echt zo was..
geen idee.
Ben 3 dagen misselijk geweest en heb ook op dag 21 een beetje bloedverloren.
Hopelijk is het bij jullie ook gewoon lekker de 2de ronde raak!
@denise
ik las ergens terug dat de misselijkheid en het overgeven is begonnen!
Vervelend, maar toch fijn dat je weet dta je zwangerschap wel goed bezig is 😉
@roos,
Tja als je een man hebt die EN geen kids wil EN niet wil trouwen....
Als hij dan eindelijk teoegeft dat hij wel heeel graag ids wil, dan wil je daar zsm aan beginnen.
En als je dan terwijl je gestopt bent met de pil ook nog eens te horen krijgt dat hij nog eens wil trouwen ook
Ga je niet meet stoppen met de pil 😉
En ik wil graag kids voor me30ste, dus als ik nu eerst bruiloft moet gaan plannen. wat dus meer dan een jaar duurt, dan nog proberen zwanger te worden, dan nog 9 maanden zwanger..
Nee, eerst kindje dan trouwen
@natascha
Idd dat gevoel is zooo overweldigend!!!
Marvin wilde in eerste instantie ook geen kids. Maar in de loop der tijd is hij daar langzaam en zeker van afgestapt, dus kwam ook niet als een verrassing dat hij dat nu dus wel wilde.
Maar trouwen, wow, wat was ik blij!
Ik weet ook idd precies wat jij moet hebben gevoeld! HEERLIJK!
Natascha1984 schreef:Ja dat voelde inderdaad heerlijk, vloog hem gelijk om zijn nek met tranen natuurlijk.
voor mij is het een wens die hopelijk als het lukt na jaren uit komt.
Als het aan mij had gelegen had ik er al 1.
Maar als je man jaren lang vol houd nee ik wil nog geen kinderen is het ook heel moeilijk om met hem erover te hebben.
Nu ben ik bang ( iedereen vraagt wanneer het mijn tijd is waar manlief bij zit) dat hij er toch vanaf stapt.
Maar tot nu toe niet en stiekem ga ik er ook niet vanuit.
Merk wel dat hij er nog meer mee bezig is dan ik.
hahha... wel lief...
Jeannet83 schreef:Nou ff een update voor jullie.
Ik ben net weer naar het tiolet geweest, heb weer doorzichtige afscheiding met bruin erdoor....
Alleen bij het afvegen, verder niet....
We hebben van een hoop meiden al een tijd niets meer gehoord.
Gewoon 1 keer in de maand de NOD lijst update, is een goede optie om het overzichtelijk te houden, vinden jullie niet??
Dus zullen we 1-8 gewoon weer gaan opschonen, meiden die dan niet hebben gereageert, of NOD datum hebben aangepast, uit de lijst halen?