hahaah klinkt heel stom, maar ik hoop het.. dit zou dan de eerste x zijn dat ik em "voel"..
moeten we vanavond maar weer aan de klus hahaha
Ikke82Oud lidBerichten: 684Lid sinds: 3 juni 2010
Ikke82 schreef:even een vraagje: als je je ei voelt, voel je dan een soort drukkend gevoel onderin je buik/blaas?
ik ben net klaar met eten, dus het kan geen "gammel"gevoel zijn, maar het lijkt een beetje op steken in je zij als je hebt gerend bijvoorbeeld... maar dan onderin je buik...
is dat dan mn ei?:confused:
oosabjuhoo schreef:@ ikke
Het zal ook wel te maken hebben met onze hormonen die helemaal op hol geslagen zijn 😊 Ik hoop dat het snel over is!!
Ikke82 schreef:ja of juist erger wordt he :)
oosabjuhoo schreef:@ ikke,
Ik zie dat jou NOD 2 aug is. Ga je dan al meteen testen, of wacht je nog een paar dagen? OF test je juist 4 dagen voor je nod?
Mijn nod is 28 juli en ik denk dat ik rond 2 aug ga testen, maar dat weet ik niet zeker hoor! Ik weet gewoon bijna zeker dat ik nog niet zwanger kan zijn. Ik voel helemaal niets! Terwijl mijn eisprong 6 dagen geleden was.
oosabjuhoo schreef:Neeee hoop het niet hoor... ze zeggen toch als je zwanger bent dat je dan een mooiere huid krijgt en dikker haar enzo..:confussed:
Ikke82 schreef:tja, Volgens mijn ticker is 2 augustus de 28e dag... volgens de kalender die ik bij hou op menstruatiekalender.net kan ik vanaf 2 augustus testen, maar ik denk dat ik eerst ff afwacht of ik ongesteld wordt.. en dan 4 of 5 augustus ga testen... in ieder geval niet al op 2 augustus, want das precies de 28e dag, dus als ik dan 'smiddags ongi wordt, "klopt" alles nog steeds, dus heeft 's morgens testen geen zin..
ik denk dat ik 4 augustus ga testen dan.... ik heb trouwens met opzet nog geen testen in huis gehaald, omdat ik mezelf anders waarschijnlijk niet kan bedwingen hahahah:)
Ikke82 schreef:ja dat klopt ja inderdaad, heb ik ook gehoord!! ik sprak dit weekend iemand op een verjaardag die had altijd heel stijl haar en sinds haar zwangerschap had ze dikke krullen!!
ook heel apart!.. ben alleen bang dat ik pigmentvlekken/zwangerschapsvlekken in mn gezicht ga krijgen... als ik veel in de ozn heb gezeten heb ik een klein bruin randje langs mn bovenlip.. net of ik ben uitgeschoten met de lip-liner hahaha en mn "blosjes" zijn ook wat bruiner dan de rest van mn huid... die moeten straks niet donkerbruin worden!!
oosabjuhoo schreef:ik heb die van matcare. Die kun je ook 4 dagen voor je nod gebruiken. Maar die van kruidvat zijn ook goed volgens mij. Ik bestel ze alleen liever want in kom altijd wel bekende tegen in ons dorp en ik wil niet dat een bekende mij per ongeluk ziet
daantje schreef:@ikke: ik ben 29 en we zijn al 14 jaar samen 😃 Leuk als je mensen van de middelbare school tegen komt. We waren namelijk het stelletje van de school, haha. Er ging eens een roddel dat het uit was. Nou de hele school wist het, behalve wij totdat een van m'n vriendinnen er over begon. Ik mocht het haar wel zeggen zei ze.... Ik snapte er niks van, dat snap je wel ;-)
Ikke82 schreef:@Wietske: je zegt: Ik wil zwanger worden en ik wil het nu. Terwijl dat helemaal niet haalbaar is..... misschien dat je t wel gezegd hebt, maar ben t ff kwijt... waarom is t niet haalbaar?
daantje schreef:Poeh! Gek, gek, gek word ik er van. Ben blij als het donderdag is!
wietske schreef:Nou meer omdat je elke maand zo'n 15% kans hebt om zwanger te worden dus dat het niet waarschijnlijk is dat het in ronde 1 of 2 raak is.
Daarnaast denk ik dat ik misschien niet of moeilijker zwanger kan raken. Ik heb nogal geklungeld met eten en ben daardoor flink ondervoed geweest (anorexia), ben bang dat ik m'n lichaam beschadigd heb..
Maar ik blijf het positief inzien :-)
Ikke82 schreef:@Chelke: jammer dat je ongi bent geworden, uiteraard hoop je toch van niet... maar inderdaad wel netjes voor een eerste ronde.. :)
Miracle01 schreef:Hoi meiden,
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.Ik dacht namelijk dat het niet goed ging met mijn zwangerschap.Ik had namelijk sinds vorige week maandag af en toe bloedverlies(met afvegen).Zelfs een paar keer helder rood.De schrik zat er aardig in.
Gisteren heb ik een inwendige echo gehad en gelukkig gaat alles goed.Het hartje klopt:mrgreen:
Dus dat is een hele opluchting..
Volgende week weer een echo:-D.Hopelijk blijft alles goed gaan
Verder voel ik me wel goed,de misselijkheid begint een beetje te komen.
Ik heb snel een beetje bij gelezen.Alvast sorry dat ik niet op iedereen reageer jullie hebben zoveel gekletst:-D
@ oosajubhoo wat fijn dat de uitslag van de spermatest goed was.Je zal wel opgelucht zijn
@ nieuwe meiden welkom
@ meiden die die helaas niet zwanger zijn hopelijk de volgende ronde meer succes!!!
@ de meiden die hun Nod naderen Succes!!!
Verder iedereen die (binnenkort) op vakantie gaat fijne vakantie
korel schreef:Heey miracle... ohh dat was dus even schrikken ja! Gelukkig dat alles goed is en het hartje klopt! Kon de VK ook vertellen waarom je dat bloed had? Want hoe ver ben je nou an?
Miracle01 schreef:Hoi ik loop onder behandeling bij de gynaecoloog.Ik ben vandaag 6 weken.Ze weten niet waar het bloed vandaan komt,kan evt van de baarmoeder mond zijn.Maar sinds gister heb ik ik ook gelukkig geen bloed meer dus dat is goed
oosabjuhoo schreef:@miracle,
Gelukkig gaat het weer goed!!! Was zeker heel speciaal het hartje horen kloppen??:)
Ik kan zelf niet wachten totdat die tijd aanbreekt :D
korel schreef:AG:-? ??? ken ik nie
Miracle01 schreef:Hoi meiden,
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.Ik dacht namelijk dat het niet goed ging met mijn zwangerschap.Ik had namelijk sinds vorige week maandag af en toe bloedverlies(met afvegen).Zelfs een paar keer helder rood.De schrik zat er aardig in.
Gisteren heb ik een inwendige echo gehad en gelukkig gaat alles goed.Het hartje klopt:mrgreen:
Dus dat is een hele opluchting..
Volgende week weer een echo:-D.Hopelijk blijft alles goed gaan
Verder voel ik me wel goed,de misselijkheid begint een beetje te komen.
Ik heb snel een beetje bij gelezen.Alvast sorry dat ik niet op iedereen reageer jullie hebben zoveel gekletst:-D
@ oosajubhoo wat fijn dat de uitslag van de spermatest goed was.Je zal wel opgelucht zijn
@ nieuwe meiden welkom
@ meiden die die helaas niet zwanger zijn hopelijk de volgende ronde meer succes!!!
@ de meiden die hun Nod naderen Succes!!!
Verder iedereen die (binnenkort) op vakantie gaat fijne vakantie