roos28Oud lidBerichten: 1.185Lid sinds: 1 januari 2005
Lientje, dat lijkt me ook erg moeilijk... :oops: Goed dat je vriendje er ook mee om kan gaan!!
roos28 schreef:
Lientje, hoelang zijn jullie al samen?
stefje schreef:Hoi Stefje,
Mijn eisprong zou 14 juni plaatsgevonden hebben. Rond die tijd had ik geen last van pijn. Wel gisteren last bij de sex. Het voelde alsof mijn vriend tegen een van mijn eierstokken zat. Ofwel de pijn alsof je tegen de baarmoeder aanzit... :shock:
Ik weet niet of dit te vergelijken is maarja heb al last van krampen sinds ik aan het ontpillen ben...
groetjes
mirjam86 schreef:@oosabjuhoo
heb je er last van sinds je ie sprong?
lijkt me ook niet fijn.
oosabjuhoo schreef:mirjam86 schreef:@oosabjuhoo
lijkt me ook niet fijn.
Na de eisprong heb ik inderdaad last van buikkrampen... hoop dat het niets ernstigs is natuurlijk.
Volgens de huisarts kan het te maken hebben met het ontpillen, maar mocht het langer duren dan moest ik toch maar even langs komen.
In de meeste gevallen is je cyclus niet helemaal meteen weer zoals het was..
Maar we wachten het af 😊
@roos28
Heel lichtelijk in mijn geval op dat moment zelf
roos28 schreef:oosabjuhoo schreef:mirjam86 schreef:@oosabjuhoo
lijkt me ook niet fijn.
Na de eisprong heb ik inderdaad last van buikkrampen... hoop dat het niets ernstigs is natuurlijk.
Volgens de huisarts kan het te maken hebben met het ontpillen, maar mocht het langer duren dan moest ik toch maar even langs komen.
In de meeste gevallen is je cyclus niet helemaal meteen weer zoals het was..
Maar we wachten het af 😊
@roos28
Heel lichtelijk in mijn geval op dat moment zelf
Jij zat ook op het 2e onderwerp van dit onderwerp 😉 maar dat is net gesloten... nou dan kletsen we hier gewoon verder.
Gaan jullie voor de 1e? En wanneer ben je gestopt met de pil?
chappie schreef:Hey meiden,
Ook ik ben deze maand gestopt met de pil en ben op dit moment omgesteld. Ik wil graag nog 1 cyclus afwachten om te kijken of deze ongeveer 28 dagen is.
Ontpillen is idd niet echt nodig, het is meer voor mijn eigen gevoel. Maar wie weet, kan ik stiekem toch niet zo lang wachten. Het lijkt me heerlijk om zwanger te zijn!!!
Iedereen die gestopt is met de pil deze maand (en eerdere maanden) veel suc6 met zwanger worden!!!
groetjes Chappie
korel schreef:@ Chappie en roos28 Welkom hier, Gezellig meekletsen :mrgreen:
en nog gefeliciteerd met je huwelijk roos! Ik trouw over minder dan 2 weken :mrgreen: 2 Juli, Zo ziiinnnn in.. haha
roos28 schreef:oosabjuhoo, is de NOD dag, de dag dat je eigenlijk weer ongesteld moet worden???
Ik zal zo de lijst weer eens terug halen, dan zet ik mezelf daar ook in!
Patricia1983 schreef:Ik kijk hier (verplicht) mee naar voetbal.
Ik ken die vroege zwangerschapstesten neit zo goed en weet daarom ook nit of ze betrouwbaar zijn. Maar het klinkt wel goed! Ik zou mijn nieuwsgierigheid ook niet kunnen bedwingen denk ik!
angel26 schreef:Fijne vakantie Sas81!
Ik had vanochtend steken in mijn buik, gelukkig deed het niet echt pijn. Volgens zo'n staartje van internet, zou morgen de innestelingsperiode zijn. Mischien dat het daarmee te maken heeft. Spannende periode zeg!
Sunshine83 schreef:Hoi hoi...
Ook ik ben deze maand gestopt met de pil... 😃
En omdat ik het 't liefst van de daken wil schreeuwen heb ik me hier aangemeld, mag ik met jullie mee lezen/babbelen?
Sunshine83 schreef:Inderdaad spannend...eindelijk toch de beslissing durven te maken die ons leven behoorlijk zal gaan veranderen. Ik heb 11 jaar trouw iedere avond de pil geslikt, nu denk ik iedere avond dat ik iets vergeten ben.
Het spookt de hele dag door m'n hoofd en het liefste zou ik het iedereen vertellen! In plaats daarvan hou ik wijzelijk mijn mond en loop ik de half dag met een grijns op mijn gezicht rond.
Mijn vriend is helemaal rampzalig...die had het de dag erna op de verjaardag van schoonmama al aan zijn zus verteld en weer een dag later tegen een vriendin van ons...Kheb hem nu maar op het hart gedrukt het hierbij te laten, voordat we maandelijk vragen uit allerlei hoeken krijgen of het al zover is... :roll:
Vandaar dat ik hier mee ga kletsen, dan hoef ik het toch niet helemaal voor me te houden.
Ben vandaag trouwens begonnen met foliumzuur...VSM Puur Mamma. Had gelezen daar daar naast foliumzuur ook andere vitamine en mineralen in zaten...Mooi, dan hoef ik tenminste niet ierdere dag aan dat fruit te denken ;)
mirjam86 schreef:@roos28 ja wachten is niks aan,
maar we gaan ook goed oefenen, ze zeggen niks voor niks oefening baart kunst 😃
@yenniej die kalender is wel veel werk of ligt dat aan mij :oops:
ik denk dat ik het op den duur ga vergeten om hem in te vullen.
stefje schreef:Sas81....................29..............1e ronde.........1e kindje...........18-21 juni
Aim.......................24.............1e ronde..........1e kindje..........26 juni
Angel26.................26.............1e ronde..........1e kindje..........1 juli
debdeb..................26.............1e ronde..........2e kindje..........1 juli
Lylou.....................26.............1e ronde..........1e kindje..........1 juli (uitgaande van cyclus van 28 dgn net als met de pil)
Stefje....................26.............1e ronde..........1e kindje..........3 juli
jojo82....................28............1e ronde...........2e kindje..........3 juli??? (uitgaan van 28 dagen vorige cyclus was 21)
Miracle01................27.............1e ronde ........ 1e kindje..........5 juli???(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Ikke82...................28.............1e ronde..........1e kindje..........6 juli
Denise1984.............25.............1e ronde..........2e kindje..........7 juli(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Lientje.nl................26.............1e ronde..........1e kindje..........8 juli
Soetje1986............23..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli (verjaardag van mijn mannetje)
Mieke1984..............25...............1e ronde..........1e kindje.........8 juli
Korel.....................22..............1e ronde..........1e kindje.........11 juli
MissyMinnie............23..............1e ronde............1e kindje........ 12- 14 juli ( ongeveer van 28- 30 dgn cyclus van voor de pil )
ShaSha..................29.............1e ronde...........2e kind...........13 juli
Hertogin.................34.............1e ronde...........1e kind...........14 juli
Mammavan2kids......29.............2e ronde..........3e kindje..........15 juli
chappie.................26..............1e ronde...........1e kindje.........15juli
Jeannet83..............26.............1e ronde...........1e kindje.........16 juli
mirjam86................24.............1e ronde............1e kindje........ 16 juli
Roos28..................28.............1e ronde............1e kindje.........18 juli
Sunshine83............26............. 1e ronde...........1e kindje.........18 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Yenniej..................21.............2e ronde..........1e kindje..........19 juli
Camadia.................31.............1e ronde...........1e kindje.........20 juli
Sabine...................22..............1e ronde............1e kindje.........26 juli
yenniej schreef:Ben benieuwd hoeveel meiden er na de eerste keer zwanger zijn
wietske schreef:Hey dames,
Ik ben vorige week gestopt met de pil (15 juni) en dus nu ongesteld. Ik vind het ook wel heel spannend! Maar ook heel leuk. Ben begonnen met foliumzuur. Wachten jullie eerst af tot je cyclus hersteld is (na pilgebruik) zodat je weet wat de 1e dag van de laatste menstruatie is en je cyclusduur, of gaan jullie gelijk van start 😉
groetjes
korel schreef:pff, ik zou 11 juli kunnen testen, maar aangezien in niet weet hoe mijn cyclus is, test ik dan alleen als ik denk dat ik zwanger ben. En dan test ik denk ik 1 x en als die negatief is, wachten we maar tot wanneer ik wel ongi wordt..
maja zou denk ik nou... ;)
Chelke schreef:denk dat wij ook samen testen en dat doen we pas als ik het gevoel heb dat ik zwanger kan zijn
@ korel zou jij in het schema mijn leeftijd willen aanpassen naar 23.. haha ik ben nog geen 24 :oops: