@Jelske een hele dikke knuffel! Ik herken je gevoel zo goed meis, het missen van je moeder. Het is goed om lekker uit te huilen. En ja dat kan een tijdje goed vast zitten. Geef jezelf de tijd om tot rust te komen. Huilen is een goed teken, dan ben je het goed aan het verwerken maar het kost echt tijd meis.
Ja de zwangerschap gaat nu best hard, heb ook al een flinke buik. Niet meer een buik waarover men twijfelt over het van teveel eten is of zwangerschap.
@Iris dikke knuffel pffff wat een enorme teleurstelling meis. Ik hoop dat je wat hebt aan de links die ik gisteren hier geplaatst heb. Op
www.ivfmoeders.nl is veel info te vinden, veel meer dan op dit forum. En zoals al gezegd is zou ik ook voor ICSI gaan, dan heb je veel meer kans!
@Ruth, wat bijzonder en goed dat je vriend dat aandurft ook. Heb het ook weleens aan manlief gevraagd maar hij zag het toch niet zitten. Zo maak je het toch meer een mooie gebeurtenis van jullie samen. Ik denk dat je vriend het ook wel een goed gevoel zal geven. Nu je ei nog!
@Inge gefeliciteerd met je mooie echo! Nu kun je meer van je zwangerschap genieten. En ook gefeliciteerd met de mooie babykamer!
@Carmen, tjee wat gaat de tijd hard! Je uitgerekende datum is geweest. Gelukkig ben je de dag goed doorgekomen. Het is een mooie gedachte het als een herdenkingsdag te beschouwen. Je hebt het maar druk als aanstaande oma en de grote kinderen! Leuk zeg dat het een jongetje wordt!
@Hoop wat een opluchting jaaaaa, wat fijn dat het uitstrijkje goed was! En jij ook op je 41ste een spiraal, moedig besluit!
Met mij gaat het goed, ben weer druk geweest. Zaterdag zijn we bij de dochter van een vriendin van me babyspullen op wezen halen. We hebben echt veel gekregen! Heb zelfs 2 boxen, eentje in de woonkamer en eentje op mijn werkkamer. Heb zelfs een kolfaparaat over kunnen nemen. Voor de rest van de spullen vroeg ze niets, maar heb totaal voor alles €150 gegeven. Toen bleek dat we ook een kinderwagen over konden nemen, een Quinny waar mijn nichtje ook veel plezier van heeft en die ook hoog in te stellen is voor lange mensen. Wij zijn ook best lang dus goed voor ons. Zondag gaan we de kinderwagen ophalen, dan door naar een andere vriendin voor de babykamer. We gaan die bekijken en als we het mooi vinden nemen we die over. Zij vragen ook al geen geld, maar haar gaan we toch ook geld geven. Zaterdag heb ik ook mijn eerste positiekleding gekocht bij C&A 2 broeken en bij Miss Etam outlet een broek van €5,- en spijkerrok van €17,- echt een kopie en bij de Hema zwangerschapsonderbroeken. Manlief zei tjee wat een tenten hahaha........ik zei ja dat is niet zo charmant aan een zwangerschap alles is groot. Ik ben erg blij met deze kleding vooral mijn buik. We zijn ook naar mijn klant geweest, was de heropening van hun positie, baby en kinderkleding winkel. Was leuk om ze eens te ontmoeten al hebben we ze niet echt veel kunnen spreken. Heb wat leuke dingetjes gekocht en we zijn naar huis gegaan. Onderweg vielen mijn ogen dicht had het niet eens in de gaten, manlief zei je mag wel slapen hoor hahaha........snel patatje gehaald en lekker naar huis gegaan.
Zondag een lekkere luie dag gehouden.
Gisteren thuis gewerkt, had iets gemaakt waar ik erg blij en trots over was en de klant is ook super blij! 😊 Daarna met een vriendin even afgesproken in de stad en savonds bij de buurvrouw op de hoek de nagels geknipt van haar kat. Heb van haar ook leuke babycadeautjes gehad, zo leuk!
Verder gaat alles goed, af en toe last van krampjes dat is bandenpijn, maar als ik dan een tijdje rustig zit en mijn handen op de buik zakt het langzaam af.
Ben net gebeld! Klant is akkoord gegaan met de offerte! 😊 Heb ik toch goed mijn best gedaan vorige week maandag met mijn vermoeidheid! 😊
Liefs Roosie