Jelske schreef:
@Carmen; ik vind het ook moeilijk om te horen dat iemand een gezonde zwangerschap afbreekt, helemaal als je weet hoeveel meiden hier graag een kindje zouden willen.... dan zou ik haast tegen zo'n stel willen zeggen 'joh, draag die tweeling 9 maanden en sta daarna een kindje af aan iemand bij wie het wél welkom is!' maar ja, helaas werkt dat niet zo ........ Je klinkt overigens sterk en dapper, houden zo!
@Hoop; al wat bekomen van het verdriet van gister? had die mw. nou 1 of allebei de vruchtjes laten aborteren; oh, het is toch niet te geloven?!
Dat was ook mijn reactie (al jankende) 'geef mij dat andere kindje maar' (niet tegen hen hoor, gelukkig)...
heb me er verder niet mee bezig gehouden...kon ik niet.
Het was overigens een echtpaar wat al een tweeling had en nu nog 1 kindje erbij wilde... en (en dat vind ik dus echt onbegrijpelijk!!) de tweeling is ook met hulp gekomen!!
kan er weer emo van worden... bah, snap 't echt niet.
Hier de ongi bijna over, vanmorgen stond ik om 8.30u alweer te hupsen bij de Curves... goed he! Heb me flink uitgeleefd deze week en ik voel me eigenlijk wel weer goed.
Weer vol goede hoop en afwachting of er een eigen cyclus gaat komen.
En er is weer bijna 3 kg af... de teller staat op 16kg nu (klop klop klop -> geef mezelf even een schouderklopje hoor:mrgreen:)
Miffy heel veel sterkte met die K*T cytotec... ik leef ENORM met je mee!! hoop dat het nu snel los gaat komen meid.
Fijn weekend allemaal!
enneh...wat zijn jullie allemaal lang!:-D dacht dat ik met 1.76m wel door de beugel kon...maar allemaal van die modellen met 1.80...:)