@Iris, fijn dat het beter met je gaat en veel plezier in Parijs! Je zal dit vast pas lezen als je weer thuis bent. Hoe was het? Wil er met manlief ook nog altijd naar toe hij is er nog nooit geweest.
@Ruth, fijn dat je zo genoten hebt van het stappen! Ik word ook altijd veel jonger geschat! Was je man je aan het bestuderen met een vergrootglas omdat hij die rimpels zag? Wat naar zeg dat doorlekken. Ik vind tampons juist niet zo, gebruik liever de always met vleugeltjes! Moedig besluit om de hsg over te slaan en gelijk een kijkoperatie te willen. Mag je daar zelf voor kiezen dan?
@Anne, ik kan er ook nog steeds niet tegen dat vrouwen van de wind of een klap op hun kont al zwanger kunnen zijn en dan gaan zitten klagen over de kwaaltjes. Zij zijn ook niets gewend denk ik dan, maar het steekt nog steeds! Een nichtje van ons klaagte ook weleens over allerlei kwaaltjes, wilde geen borstvoeding geven, wilde niet naar zwangerschapsgym (uiteindelijk is ze wel gegaan) en daar had ik erg veel moeite mee, zij wilde alles niet waar ik zo naar uit keek. Ik hoop zo heel erg dat je ook een keer zwanger wordt!
@Jelske goed zeg dat je zo opruimerig geweest bent. Mijn plan is ook nog steeds om mijn kledingkast eens uit te spitten, maar ik denk dat ik nu toch maar tot na de bevalling wacht en wat meer in normale proporties ben. Meeste kleding pas ik nu toch niet.
@Carmen en je ei al gevonden? Fijn dat je genoten hebt van het visrestaurant en de voetjes van de vloer!
@Jersey, wat naar zeg dat je met de kleine naar de HA post moest! Gaat het nu beter met haar?
@Hoop, wow een nieuw kapsel!!! Leuk dat je er zo blij mee bent! Kan een mens echt goed doen hé even lekker naar de kapper.
Wat leuk dat je met je vader een uitje had van de postcode loterij!
@Inge, probeer net zoals Jelske zegt in ieder geval een weekje weg te gaan, is wel fijn voor de bevalling nog even samen genieten. Ik heb ook apart gedroomd herinner ik me nu, ik heb gedroomd dat ik te lang in de zon heb gezeten en pigment vlekken in mijn gezicht had op mijn voorhoofd hahaha........
@Miffy, oh morgen is het dan eindelijk zo ver de curretage. Ik zal aan je denken morgen. Veel sterkte morgen en dan kun je te minste weer verder.
Ik heb een druk maar wel leuk weekend gehad.
Zaterdag zijn we eerst naar babypark gegaan, mooie winkel, ook heel goed om daar inspiratie op te doen, maar wel een dure winkel en we vonden toch niet echt de babykamer die we in ons hoofd hadden.
Toen naar babydeals (zij leveren ook kamers van babykamer.nl) daar stonden we ineens in dubio over 3 babykamers hahaha........erg moeilijk, maar we zijn er uit gekomen. We zijn ook goed geholpen door 2 aardige enthousiaste mensen.
Het is deze kamer geworden
http://www.babydeals.nl/productdetails/1/1018/babykamers/Babykamer_Atalanta_/1We hebben de 2 deurskast, commode met achter een verlengstuk (zodat je de baby ook verticaal kunt leggen en wandrek gekocht.
We zaten eerst te dubben van hmmmm wel dure kamer dan we in ons hoofd hadden, maar mijn man had er toch minder moeite mee. Ik zei ook we hebben eigenlijk zo´n mooie kamer wel verdiend na al die jaren, begon toen ook bijna te huilen... Ik zei andere spullen hebben we weer goedkoop over kunnen nemen, dan kunnen we ook wel wat meer geld aan de babykamer besteden. En zo zijn we toch tot het besluit gekomen om deze te bestellen. Ik had echt zo´n gevoel van ohhhhh we hebben nu echt een babykamer gekocht, wat hebben we gedaan!!! hahaha..... We hebben ook gelijk een matrasje gekocht van aerosleep. Dit is een goed lucht doorlatend matras, wat de kans op wiegendood ook sterk verminderd. Ook hebben we een badset besteld van bébé-jou, we hadden de standaard al thuis staan dachten dat die wit was, is het room-wit hahaha.....heb nu gemaild dat we de bestelling om willen zetten van wit naar room-wit.
Daarna schrokken we van de tijd, we waren nog net op tijd om weer door te gaan naar de 1e verjaardag van ons buurmeisje. Er kwamen meer buurtjes, was wel leuk en gezellig.
Daarna weer door naar een excollega van mij, was gezellig en leuk om bij te kletsen. Zij werkt bij het bedrijf waar ik ontslagen ben. Ben iedere keer weer zo verbaasd over hoeveel het bedrijf veranderd is in 1,5 jaar tijd. En eigenlijk ben ik nu toch ook wel blij dat ik daar weg ben, het is een apart bedrijf.
Gisteren lekker uitgeslapen en smiddags zijn we naar vrienden in Amsterdam gegaan, was ook weer leuk en gezellig. Kregen ook nog een knuffel mee een witte zeehond die een paar slabbertjes om heeft, erg leuk.
Gisterenavond had ik toch ineens een gevoelige onderbuik en vanochtend vroeg ineens flinke krampen. Heb nog niet zo erg bandenpijn gehad. Gelukkig hebben we een luxe bed waarbij je het hoofdeind en voeteneind kunt verzetten. Wilde inelkaar gedoken kunnen liggen, op mijn zij was niet fijn. Zo zakte de pijn en ben ik nog in slaap gevallen. Vermoeid werd ik weer wakker.
Vandaag weer rustig wat aan het werk. Heb een mail gehad van mijn klant dat ze eruit zijn voor de keuze van de visitekaartjes en het logo. Ben er zo blij om!!! Nu nog de website ontwerpen.
En vanavond voor controle naar de verloskundige!
Het is een hele verhaal hahaha.........
Liefs Roosie