ik duim mee
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
anne*Oud lidBerichten: 1.362Lid sinds: 25 november 2008
Iris40 schreef:Mijn gyn zei net..liever geen kinderaspirine want dat kan ook weer de kans op miskramen verhogen. Beter af en toe een wijntje, werkt ook bloedverdunnend...echt waar
kruimeltje schreef:met een wit wijntje erbij denk ik of een koud biertje.
Wat zou beter zijn voor de innesteling?
@ Hoop, ik heb wel ervaring met de utrogestan. Ook een tijdje ingebracht in tweede helft cyclus. Ik testte dan op de dag dat ik ongi had moeten worden. niet zwanger dan stoppen en dan duurt het vaak nog 3 dagen voordat je ongi wordt.
Onze vakantie in Engeland was erg fijn en leuk!
We zijn de stad in geweest, wezen wandelen in parken en bloementuinen en naar een concert van André Rieu geweest.
Deze vakantie heeft ons goed gedaan, vooral ook door het mooie weer!
Ik voel de kleine ook steeds meer rommelen in mijn buik.
Met wandelen kreeg ik wel pijn in mijn onderrug, kon niet al te ver lopen maar kon toch meer dan ik dacht.
Een keer heeft manlief me wel een heuveltje op moeten duwen hahaha......
Verder wat kramp gehad in mijn kuit van in zitten in de auto en met zitten en opstaan net of er een breinaald in mijn kont stak.
Toen ik ging uitrusten in de tuinstoel lang uit, bewoog mijn hele buik ineens schrok ervan hahaha........volgens mij ging onze kleine zich even lekker omdraaien.
En ik ben nu 26 weken, hele mijlpaal in het ziekenhuis kunnen ze er nu van alles aan doen om de kleine in leven te houden.
Maar ze moet maar lekker blijven zitten, nog 3 maanden ongeveer de tijd gaat nu zo hard!
Ik ga op aanraden van de bedrijfsarts de strijd aan met m'n strijk mount everest... maar haar tip was, niet alles tegelijk, maar bv. zo eerst alle blauwe dingen, of bv. alle sokken en onderbroeken... nou, we zullen zien.
morgen ga ik een paar uurtjes naar m'n werk, zie er wel ontzettend tegenop, maar we zien wel waar 't schip strand...
Vanmorgen was mijn temp 0.2 gezakt, ik denk dus dat ik over krap 2 weken maar als troost moet gaan duiken.
grrr zit me op te vreten over iemand op het forum die echt met niemand rekening houd
en het alleen maar over zich zelf heeft overal
en dan probeer je het op een aardige manier te zeggen dat ze rekening moet houden met een ander en dan krijg je pb berichtje daar reageerde ik even snel op
en dan krijg je terug dat ze wel moest lache om mijn spelfouten en manier van schrijven
weet ik dat ik niet perfect schrijf sorry hoor
Jelske schreef:Tja Hoop, je had beter steeds in dezelfde maand kunnen gaan klussen, dan had je maar 1 rot maand gehad, nu ben je bijna de helft van het jaar kwijt aan een dip..... DIKKE KNUF!!!!! (ik mag wel grapjes maken toch? ;-))
Roosie schreef:@Hoop ja het valt ook mee. Nuchter had ik een waarde van 4.7, dat moet tussen de 4.0 en de 6.7 liggen dus dat is erg goed.
Ja de tijd gaat ook snel! Moeilijk voor je weer zo'n uitgerekend datum.
Jelske schreef:
@Hoop; wat gebeurt er eigenlijk na het chr.onderzoek? je verwacht dat er geen bijzonderheden naar voren komen maar ik vraag me dan af waarom zo'n onderzoek gedaan wordt.
Iris40 schreef:goedemorgen lady's,
ik moet wel lachen om al die wijntjes die er nu gedronken worden. IK zal mijn gyn zeggen dat ze invloed heeft, haha. Alcoholvrije wijn is niet te zuipen:-) of ik heb nog niet de juiste gevonden.
Jelske schreef:Voor wat betreft de alcoholvrije wijn... bij ons noemen ze dat gewoon druiven- of bessensap hoor ;-)