@Hoop, hoe is het nu, ben je nog zo aan het leeglopen? Sterkte met je buikkie!
@vwelvira, welkom bij de gezellige club!
Ons traject lijkt op die van jullie, bij ons ook niets gevonden, 6 iui behandelingen gehad, daarna ivf toen bleek dat de zaadjes langs de eitjes heen zwemmen, was geen enkele bevruchting terwijl we veel eitjes en zwemmers hadden. Toen verder met ICSI en jaaaaaa we hadden 5 embryo´s waarvan 2 toppers. 1 tp en we hebben nu nog 1 cryo. Ik ben gelijk zwanger geworden van de 1e tp en ben inmiddels 27 weken zwanger!
Dus hou de moed erin, de kans zit er nog zeker in dat je zwanger wordt!
Als je vragen hebt, roep maar!
@Inge fijn dat het goed gaat nu op je werk! En veel plezier met de 20 weken echo! Oh ik lees dat je al geweest ben vanochtend in je onderschrift, hoe was het?
@Kruimeltje neeeee, dit mag niet gebeuren! Bruin verlies is niet erg hoor, heb het wel bijna een week gehad, bleek achteraf innestelingsbloeding te zijn.
Ik blijf door duimen voor je zolang je niet echt ongi bent, dikke knuffel!
@Anne, wat fijn dat jullie weer nieuw zijn!
@Ruth, wat super super spannend dit. Ik neig ook te zeggen dat je zwanger bent, vooral ook omdat je geen hormonen hebt gebruikt tijdens de behandeling en je dit ook anders nooit hebt die pijnlijke borsten. Ik hoop het zo voor je!
Eng hé om te testen, weet hoe je je voelt ik vond het ook super eng, heb toen netjes gewacht tot de dag dat ik echt mocht testen.
Ga op je gevoel af wanneer je wil testen, eens kom je er wel achter hahaha.....
Duimmmmmmmmmmm duimmmmmmmmmmmmm
@Ik heb gisteren een vermoeiende dag gehad, eerst bij freelance bedrijf gewerkt, was laat thuis om 19.15. Gelukkig had manlief lekker gekookt. Daarna nog met een nieuwsbrief aan de gang voor een klant, die smste ineens zondagavond dat ze de nieuwsbrief nu op maandag wilde verzenden, anders altijd op woensdag of donderdag en nu ineens op maandag......zucht....... Maar alles is gelukt.
Ik heb wel vannacht wakker gelegen vanaf 4 uur ongeveer, was gewoon klaar wakker. Gelukkig daarna wel rond 6 uur in slaap gevallen, daarna even wakker geweest toen manlief wegging en toen door geronkt tot 11.00 uur, heb echt flink geslapen. Gelukkig maar, anders was ik nu nog doodop en gelukkig werk ik vandaag thuis. Morgen weer naar freelance bedrijf.
Liefs Roosie