Wow sterretje, wat fiijn!! Gefeliciteerd met jullie zoon in je buik wat leuk!
Mooi ook dat je bloeddruk weer zo netjes is, een hele opluchting.
Geniet lekker van dit mooie nieuws!
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
anne* schreef:jelke jij had het over dat je naar een koolmees aan het kijken was
zo heb ik gisteren 20 min naar een kat gekeken die naar een vogelnestje aan het kijken was
maar zo grappig
ik moest er gewoon naar kijken
Jelske schreef:spieren wegen meer dus het klopt dat je in gewicht aankomt van het sporten.
Zit er nu over te denken zo'n apparaat zelf te kopen om m'n benen te gaan doen...
Roosie schreef:@Jelske, oh ik dacht dat je besluit echt vast stond geen ziekenhuis meer. Maar ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk is, nu heb je nog de keus en straks kan het gewoon echt niet meer. Ik heb eerlijk gezegd ook vaak stiekem gedacht oh Jelske je blijft hopen op een wonder, dat kan ook echt gebeuren en hoop het ook echt, maar misschien heb je wel hetzelfde soort probleem als ik. Maar heb dit nooit hier hardop gezegd, want je had je beslissing genomen en je voelde er goed bij. Kan me voorstellen dat de moed in je schoenen zakt na mijn verhaal over die mislukte ivf, we hebben er ook een enorme klap voor onze kop van gehad, maar aan de andere kant ook weer een soort blijheid van eindelijk weten ze waar het aan ligt, eindelijk krijgen we de juiste behandeling ICSI.
Jelske schreef:Een voordeel Kruimel, je mag nu wel duiken (jammer Hoop, moet jij thuisblijven ;-))
Jelske schreef:schijnt het vandaag 'anti dieetdag' te zijn dus doe ik er een extra klodder mayo bij 😊