Dag lieve meiden, wat is er veel gebeurd in 1 weekend hier, veel emoties hier over en weer. Ik heb zo nu en dan wel meegelezen via mijn mobiel, niet gereageerd omdat het teveel gedoe is om uitgebreid te antwoorden via mijn mobiel.
@Ruth meis, poeh moeilijk allemaal hé! Ik heb je hele verhaal gelezen en ik snap je heel goed. Anderen hebben je mooie berichten gestuurd, ik sluit me daarbij aan. Ik ben vandaag blij te lezen dat jullie er samen voor gaan en goed gepraat hebben. Ik zat te denken dat je man het er ook vast moeilijk mee heeft dat hij je geen kind kan geven. Als een man dat niet kan dan is hij erg in zijn trots gekrengt. Ik vind het wel bijzonder lief van hem dat hij akkoord is gegaan met een donor, dat zal zeker niet iedere man willen. Nu jullie gepraat hebben zal het vast beter gaan, blijf open tegen elkaar! Ik heb altijd tegen mijn man gezegd dat ik het allemaal niet ten koste wil laten gaan van onze relatie, ben veel te blij met hem en het heeft lang geduurd eer hij in mijn leven verscheen. Sterkte met stoppen met roken, je kunt het! En hou de moed erin meis, zo lang er kansen zijn is er hoop!!! Dikke knuffel XXX
@Miffy, wowwwwww je bent zwanger! Ik ga je ook feliciteren hoor, je bent zwanger! En hou op zeg, je bent echt geen zeur!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je voorzichtig bent na je miskraam. Ik hoop zo ontzettend dat dit wondertje bij je mag blijven! Moeilijk als je man zeg dat dit de laatste keer is, maar laat deze opmerking maar even rusten, mocht dit misgaan wat ik echt niet hoop, dan kunnen jullie er samen nog over praten. Je man zal ook flink onder spanning staan, alleen laten mannen dat niet zo merken.
@Jelske, moeilijk hé ieder jaar weer die moederdag, heb datzelfde ook met vaderdag. Die dagen denk je toch nog eens extra aan je moeder of vader. Dit jaar had het voor mij een heel erg dubbel gevoel, mijn moeder erg missen maar wel een kleine in de buik hebben waarover ik nu eigenlijk al moeder ben. Manlief had me een cadeau gegeven, erg lief en mijn vermoeden is uitgekomen, het is de dvd van Andre Rieu The African Dream. We hebben samen zitten janken op bed als de Afrikaanse zangeres the african dream zong, als de muziek al begint begin ik al. Vanochtend heb ik een nachtmerrie gehad, droomde weer eens over mijn moeder. Ik zag haar weer op sterven liggen en haar laatste adem uitblazen. Ik was een keer om 2 uur wakker en daarna om half 6, toen maar naar het toilet gegaan. Sindsdien wakker gelegen en om 7 uur mijn man maar gewekt, die was vergeten zijn wekker te zetten. Ik ben daarna niet meer gaan slapen, had er zelfs geen zin meer in, anders ga ik misschien wel weer zo dromen. Ik zal mijn moeder erg gaan missen in mijn kraamtijd, mis haar nu al maar dan nog eens extra denk ik.
Moeilijk hé die beslissing wel of niet stoppen met de mmm, nu je kansen er nog liggen. Het gevoel van nu kan het nog en over een aantal jaren niet meer. Omdat je zo twijfelt misschien moet je 1 ronde toch weer eens proberen, hopelijk ben je dan zwanger, zo niet dan kun je altijd nog beslissen weer te stoppen. Bekijk het maar stapje voor stapje en niet gelijk alles bekijken in de hele mmm zoals ivf e.d. erbij. Of ga eerst een gesprek aan met je gyn. Het is moeilijk vooral omdat je man nog zo graag wil. Jullie komen er vast samen wel uit. Succes met je beslissing, ben wel benieuwd wat je gaat doen!
@Kruimeltje je bent al lang lekker op vakantie! Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent en een mooie duik maakt!
@Iris, dikke knuffel!! Wat een super teleurstelling dat je negatief getest hebt. Kom hier maar eerst van bij en ga anders een gesprek aan met je gyn over je kansen! Sterkte meis! X
@Anne, wat ontzettend spannend! Mijn duimen draaien!!!
@Carmen, heb je die menopauze tests nog gedaan? Hopelijk waren ze negatief!!!
Was het lekker op de camping, vast wel met het mooie weer.
@Hoop wat super dat je weer activiteit voelt, hopelijk weer een eigen cyclus! Die acupunctuur en kruiden werken goed bij je!
@Inge gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je komt ook uit het mooie bouwjaar 1971 net als ik. Heeft je broer nog grapjes uitgehaald? Wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap en het gaat nu snel hé!
@Jersey, ik heb voor moederdag nog een mooi pakket gehad. Afgelopen vrijdag was ik op mijn werk, had ik mijn man aan de lijn aan het einde van de dag zegt hij dat er een pakje voor me gekomen is. Oh zeg ik wat spannend! Kom ik thuis en wat staat daar, het kraampakket!!! ahahahahaha......ik had gedacht dat ik het pakket later zou krijgen. Het pakket was ook eerst beland bij de buurvrouw op de hoek, mijn man heeft een tijdje met haar staan babbelen ook wel leuk. In het pakket zit niets schrikbarends, ben van tevoren door mijn vriendin al gewaarschuwd.
Verder hier een relaxt weekend gehouden. We zijn wel op internet wezen speuren naar een geboortekaartje en samen beslissingen genomen over de verdere aankleding van de babykamer. Vandaag ben ik mijn laatste trimester ingegaan, zit nu in mijn 7e maand! Het gaat nu zo super snel! Donderdag 1e zwangerschapsyoga les. Had een mail ontvangen, schrok ineens van de data, staat er dat 30 juli partneravond is, dat gaan we nooit redden! Bekeek het nog eens goed heeft de docente de hele maand juni overgeslagen hahaha.....dus 30 juni is de partneravond, heb het haar maar gemaild, ook weer opgelost..... Ik gaf mijn hormonen alweer de schuld hahaha......
Dikke knuffel voor iedereen!!! XXX
Liefs Roosie