Daar ben ik weer, zo zie je me tijden niet ....... 😃
hoop1970 schreef:Wat betreft Dusseldorf...lijkt me heerlijk hoor...
maar dan moet je weer allerlei onderzoeken krijgen toch?
Of sturen ze de status daarheen?
Nee bij mij heeft de gyn. toen een brief gemaakt voor Herr S. met daarbij kopietjes uit de status, dus niks geen onderzoeken, alleen heeft hij toen nog extra bij mij de FSH waarde (? of iets met AM... weet het nu al niet meer) waarde laten bepalen (voorraad eitjes) dat hadden ze hier in nederland niet gedaan. Maar dat was meteen na de intake daar al, dat doen ze ook zelf.
Jelske, ik lees nog steeds iedere dag jullie berichtjes hoor, je kunt aangeven dat je 1x per dag bericht wil, dan krijg ik in mijn hotmail een bericht van zwanger worden.nu en dan staat netjes onder elkaar de tekst van jullie berichtjes dus hoef ik niet eerst naar de site, foto's, plaatjes e.d. die zie ik dan niet. Op die manier blijf ik jullie toch volgen hoor. Maar omdat ik nu zelf met hele andere dingen bezig ben, weet ik vaak ook niet wat ik moet schrijven hier vandaar dat ik vaak ook niet reageer. Alleen bij belangrijke dingen (maar dan ook niet altijd hoor!).
Wat een slecht weer vandaag, we hebben nu een weekje vakantie, nou dat begint goed met die regen. We hebben niet echt plannen, misschien met de Hemelvaart een paar dagen een hotelletje boeken of zo en anders gewoon lekker relaxed met zijn tweetjes thuis, er is genoeg te doen!
Ben ook weer gestart met hardlopen (met mp3 van Renate Wennemars) week 4 zit er nu bijna op, dus nog 2 weken te gaan, vandaag voor het eerst 18 minuten aaneengesloten hardlopen pffff. Maar vind het heerlijk, was van de winter gestopt en gelukkig nu weer opgepakt, voelt heerlijk. Gelukkig nu wel de buuf zo gek gekregen om met me mee te doen dat is toch makkelijker volhouden, en voor mij leuker hahahaha omdat zij veel minder conditie heeft als ik heb ;-). Volgende week ook weer beginnen in de sportschool, vriendlief moet van de fysio gaan sporten daar, hij heeft last van zijn rug (deel versleten) en mocht eerst helemaal niet sporten en nu zijn ze met de fysio zover na maanden dat hij het op de sportschool mag gaan oppakken, vnl buik en rugspieren. Ook hier moeten de kilo's eraf. Eind vorig jaar 8 kilo kwijt met een start van Sonja Bakker en daarna zelf bijgehouden met calorieen tellen dat werkte goed, maar dat was deel één nu is er weer wat bij en wil ik uiteindelijk nog 5 kilo kwijt, maar dat moet niet te snel gaan.
Nou jullie zijn weer helemaal bij ...... goed weekend allemaal.
Liefs van Shan