Haaai dames,
Jolien, wat voor plekje is het? Een wondje of een bult? Wat heb je voor hond? Ooit mss wel eens gevraagd maar ben het vergeten!
Susanne, dat bloed kan ook gewoon uit je bips zijn gekomen hoor, als je veel harde ontlasting hebt kan er een adertje scheuren tijdens het drukken. ook kan het zo zijn dat er een adertje in je darm is gaan bloeden. Hou het in de gaten, bloed in je ontlasting wat dieper uit de darmen komt kleurt ontlasting vaak zwart. Zit het bloed zeg maar om de drol dan komt het uit de endeldarm en een plasje bloed bij het poepen kan een aambeitje zijn wat geknapt is. Ieder mens heeft aambeien, die sluiten je gaatje waterdicht af. Als je harde poep hebt kan dat scheuren.
Ongi lijkt het me niet, dan had je dat wel gevoeld. Gewoon de komende dagen even goed in de gaten houden.
@Ruthje: als je ziek bent dan moet je gewoon thuis blijven hoor, ziek is ziek! Je kan toch zo niet werken meis?? Kom voor jezelf op! Sorry, maar kan me gewoon niet voorstellen dat ze je zo willen laten werken, dat zou gewoon wreed zijn! Heel veel beterschap meid, hoop dat je gauw weer opknapt!
Nou ik ben wel aan het werk, er is geen vervanging te krijgen. Lang leve de zorg! Ik kan mijn collega niet alleen hier laten want dat is een assistent zonder diploma.
Ik ben de verpleegkundige die de verantwoordelijkheid moet dragen voor 48 mensen. Kortom; kotsend aan het werk.
Ik vind dat de mensen in de zorg wel eens wat meer salaris mogen krijgen!
liefs