Hallo dames,
Lucky, fijne vakantie!!
Tweety, niet willen opdraaien voor de fouten van je ouders zegt niet dat je niet van hen hebt gehouden. Maar je bent het kind, en jij bent niet verantwoordelijk voor hun fouten. Geluk zit in jezelf, in de keuzes die je maakt. Je maakt nu de goede keuze, voor jezelf.
Zodat jij verder kan met leven, en je eigen gezinnetje kan opstarten. Dat gaat een stuk moeilijker met een "spook" uit het verleden op je rug en een schuld van misschien wel tonnen.
Ruthje: Hoe was je nachtdienst? Je ligt zeker in je mandje nu?
Wat een nacht! Bijna mijn hersens ingeslagen door een nieuwe bewoner die compleet door het lint ging in een psychose. Met 4 mensen konden we die persoon niet houden om haar plat te spuiten. Politie gebeld en met 2 politieagenten, 2 verpleegkundigen, 1 verzorgende en 1 helpende is het gelukt haar te injecteren. Helaas reageerde ze totaal niet op de 5 mg haloperidol die ze geinjecteerd heeft gekregen. Stond met een lamp met marmeren voet achter de deur van de gesloten afdeling klaar om zowel ons als andere bewoners de hersens in te slaan.
Net gebeld met het werk, was vanmorgen pas om 10 uur thuis door de hele afwikkeling van dit gebeuren..de mevr is overgeplaatst naar een afdeling waar meer personeel is om haar in bedwang te houden.
Was een heftig nachtje, en ik ben blij dat die persoon nu niet meer op mijn werk rondloopt...Ik sta mijn mannetje wel, en mijn collega ook...maar zelfs ik wist niet wat ik ermee aan moest :oops:
Nu alweer uit bed, even bijtrekken en straks lekker douchen en eten. Vannacht de 2de nachtdienst van de 4.
liefs