Allegra schreef:Hee pukkeltjes, die heb ik ook deze maand... :-D
ik heb 2 pukkels.
Allegra schreef:Hee pukkeltjes, die heb ik ook deze maand... :-D
angel26 schreef:ik heb 2 pukkels.
Chelke schreef:mirjam wat een leuk idee.. bevallen in Harderwijk.. tussen de dolfijnen? haha
Chelke schreef:Sunshine GEFELICITEERD!!
Mirjam we zijn in Putten centrum geweest, in Lelystad, in Harderwijk en in Barneveld bij het luchtballonfiesta
Wat een leuke omgeving zeg, echt geweldig!
Als ik zit/lig dan voel ik een druk een beetje rechts van mijn blaas.. herkent iemand dit?
mirjam86 schreef:@chelke ik woon nog dichterbij harderwijk 15 min. rijden:D als ik toch in het ziekenhuis zou moeten bevallen moet ik naar harderwijk 😃
en ik kan me niet zo herinneren dat ik daar ook last van heb gehad....kan je er niet mee helpen.
weltruste allemaal
Sophie1978 schreef:Sunshine!!!! Super cool!
IK had gisteravond ongi kramp en vanochtend een heel klein beetje licht roze bloed bij het afvegen maar verder (nog) niets. . Wel was ik vandaag in de winkel in de grote supermarkt en werd overvallen door een soort koude zweetaanval. Was misselijk en moest ook gelijk naar de wc. Maar volgens mij zegt dat ook niet zo veel want mijn stoelgang is echt super onregelmatig. Ik kwam ook veel te veel bekenden tegen om een test te kopen daar. Ik wacht nog 2 dagen of het doorzet anders toch maar testen. Maar het voelt of ik toch ongi ga worden. Ik voel me niet zwanger maar ben toch een beetje nerveus om te testen
emi schreef:hey allemaal, even wat van me laten horen en laten weten dat ik wel meelees. Hier nog steeds krampen/steken onderin de buik en daarbij vannacht de hele nacht heel misselijk geweest wat nu af en toe nog met vlagen op komt zetten.. Ik heb ZO veel geduld maar niet heus. Probeer nu aan het idee te wennen dat ik niet zwanger ben (?) maar m'n lichaam geeft steeds tekenen die daar tegen in gaan.. Ik wil mezelf behoeden voor teleurstelling. Nou op naar nachtdienst 2 van 6. Tot later.