angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010
De derde ronde hoef je toch niet meer te ontpillen, toch?
Mammavan2kids schreef:Hallo allemaal....
Ik lees heel wat meiden met dezelfde ''kwaaltjes'' als mij :D
Chelke schreef:emi als je een test hebt die je een aantal dagen voor je nod kunt gebruiken dan heb je waarschijnlijk snel meer zekerheid
Mirthe Carlijn schreef:
Ik zit nu in de periode van de eisprong, maar ik voel helemaal niets volgens mij:)
zijn er meer meiden die niets voelen? ik heb soms wel een heel klein steekje, maar ja dat kunnen de darmen ook zijn neem ik aan.
zijn er andere symptomen waar je aan kunt merken dat je een eisprong hebt misschien?
marloesspin schreef:Ha Dames, ben net terug van tenniswedstijd. Gelukkig gewonnen 😊
Ik ga het weekend niet testen. Ik denk dat ik gewoon ongie word.Ben ik het nog niet dan ga ik die week erop pas testen.
Gek maar voel absoluut nog niet die behoefte. Misschien omdat ik gewoon helemaal niks voel. en volgens mij ben ik daar een van de uitzonderingen in.
Maar geeft niks, gaan we gewoon voor ronde 3.
Maar ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de rest.
slaaplekker. (maar dat zullen jullie waarschijnlijk al doen)
daantje schreef:@sunshine: kijk even op de site van een vk bij jou in de buurt. Bij ons mag je bellen met 6 weken.
@camadia: alles prima hier hoor. Vannacht slecht geslapen. Erg liggen draaien, liggen piekeren over het werk wat vandaag weer begon en hoe ik alles moet gaan doen terwijl ik zo moe ben. Moest ook veel plassen het regende zo hard dat ik op een gegeven moment dacht dat de douche aanstond! wahahha. Belachelijk, maar ben echt gaan kijken. Vandaag weer gewerkt en bekaf op de bak in slaap gevallen toen ik thuis kwam. Manlief heeft gekookt en de boel weer opgeruimd terwijl ik in bad lag. Zo m'n bedje maar eens in.
emi schreef:Mirjam, eigenlijk nog 3 dagen, nu is het nog maar maandag en ik ga inderdaad donderdag middag testen.
Ik was nog even benieuwd wanneer de mensen die zwanger zijn getest hebben (op/voor/na nod) en hoe licht het streepje was? Ik ben bang dat ik negatief test en dan weet ik niet of ik de sauna in zal gaan. Ik weet m'n eisprong namelijk niet zeker maar denk dat ik m'n nod woensdag donderdag of vrijdag heb. Dat zou betekenen dat ik op z'n laatst pas zaterdag positief kan testen. Maar dat hangt er ook helemaal van af hoeveel hcg en of je uberhaupt hcg aanmaakt.
Mirjam wat voor kwaaltjes had je, waren die constant aanwezig?
Camadia schreef:
@Lientje en Roos: balen dat er nog steeds niets bekend is. Iedere dag duim ik voor jullie. Lientje, kun je niet nog een test proberen? Zo eentje van Mat Care zo'n extra gevoelige? Of weet je gewoon zeker dat je niet zwanger bent en dat je ongi op zich laat wachten?
Jeannet83 schreef:Hey lieve meiden,
Bedankt voor de lieve berichtjes!
gelukkig zijn wij heel erg hecht met elkaar, dus kunnen we elkaar goed steunen.
We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed komt (om toch ook voor mijn nichtje positief te blijven)
@roos
vervelend dat je je ziek voelt in je vakantie meis!
Maar ik weet dat bij ons geregeld is dat je de dagen dat je ziek bent, terug krijgt.
Maar dat zou je voor jou werk na moeten vragen.
@emi
Ik ga vrijdag testen.
Vooralsnog heb ik nog steeds hetzelfde voorgevoel als dat ik al vanaf dag 1 na mij ei heb.......
Dus hoop dalijk een test met twee streepjes te hebben 😉
Ik ben ook BLOEDNERVEUS hoor.
@Mirthe Carlijn
Welkom op het forum en heeeel veel succes met zwanger worden
Jeannet83 schreef:Hey lieve meiden,
Bedankt voor de lieve berichtjes!
gelukkig zijn wij heel erg hecht met elkaar, dus kunnen we elkaar goed steunen.
We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed komt (om toch ook voor mijn nichtje positief te blijven)
@roos
vervelend dat je je ziek voelt in je vakantie meis!
Maar ik weet dat bij ons geregeld is dat je de dagen dat je ziek bent, terug krijgt.
Maar dat zou je voor jou werk na moeten vragen.
@emi
Ik ga vrijdag testen.
Vooralsnog heb ik nog steeds hetzelfde voorgevoel als dat ik al vanaf dag 1 na mij ei heb.......
Dus hoop dalijk een test met twee streepjes te hebben 😉
Ik ben ook BLOEDNERVEUS hoor.
@Mirthe Carlijn
Welkom op het forum en heeeel veel succes met zwanger worden
Mirthe Carlijn schreef:hee roos28,
ik heb mezelf er al tussen gezet. NOD is 25/26 augustus:)
of bedoel je iets anders?
mirjam86 schreef:hoi hoi meiden:D
@camidia nu gaat het weer goed, was vanochtend helemaal nat geregent 😞 maar net lekker ff gedoucht, daar knap je dan weer van op.
@jeanet hopelijk klopt je voor gevoel en dat je niet 1 maar 2 streepjes op je test krrijgt......
ik gta voor je duimen.
nou ik kan nu weer aan de klus periode beginnen mn ongie is helemaal weg :D
roos28 schreef:Veel plezier met klussen 😉
Heb je nu ook nog vakantie?
mirjam86 schreef:nee helaas weer aan het werk maar ik ben altijd s'middags vrij, dus ja das wel lekker.
maar je hebt dus alleen vakantie... en dit weer erbij... en je voelt je niet lekker.
nou echt een fijne vakantie heb je volgens mij ook niet he.
ik ga vanavond een schommelstoel halen ik zag hem in het krantje van de praxis,
dat vind ik erg leuk voor op de bbykamer straks:D
en nu ga ik alvast eten voorbereiden, tot straks
Babii schreef:@ Roos, heb jij inmiddels je eitje gehad???
Babii schreef:Frustrerend is dat he :(. Ik heb met medicatie altijd vreselijke menstruatiepijnen, dat betekend dat het eitje groeit. Rond de eisprong verga ik van de pijn, heb dan een onwijs drukkend gevoel, dus kan er nooit onderuit (weet exact wanneer mijn ei springt).
Niet iedere vrouw hoeft dit te voelen (gelukkig), maar het kan best dat dit verdorie nog met het ontpillen te maken heeft :(. Ik hoop natuurlijk van niet en dat je hartstikke zwanger bent. Tip: slik tarwekiemolie capsules. Het hersteld de cyclus aardig en zorgt dat je bloed beter doorstroomt. Is door mijn IVF arts aangeraden en heb nu weer een eisprong gehad ;).
emi schreef:Ik heb net 2 tot 4 dagen te vroeg getest met de matcare en hij was negatief..
Verdomme beeld ik me dan echt alles in?
Ben de hele nacht misselijk geweest op het werk en had weer flink veel natte afscheiding (helder en dun als water).
Ook nog steeds krampen en steken onderin m'n buik en vaak plassen.
Het gevoel zwanger te zij blijft maar ik denk niet dat het raak is..
Ik word een beetje gek van mezelf.
roos28 schreef:thanks voor je tip, maar wacht er nog even mee
Camadia schreef:Hoi lientje!
Ik weet verder niet ofdat ik uit je berichtje kan lezen dat je vader overleden is ofdat je ouders misschien gescheiden zijn (misschien heb je dit wel eerder verteld maar heb ik dit niet gelezen, dan in ieder geval sorry daarvoor!)?
Verder met betrekking tot de test, ja waarom niet toch? Heb je in ieder geval alle zekerheid van de wereld ;-). Laat je even weten hoe het is gegaan?
Lientje.nl schreef:@Emi;
Ik begrijp wat je bedoelt, voel ook al weken ván álles!
Onderbuik, rug, wat misselijk, duizelig...
Maar, tests blijven tot op heden negatief, vandaag dag 56,
nog niet ongesteld maar nog steeds wel de kwaaltjes!
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn,
bij mij heeft de vakantie geholpen om dat niet meer zo te doen.
Maakte mezelf echt helemaal gek en da's echt klote
want je schiet er nix meer op.
Stress is no good:?
Allegra schreef:Je hebt gelijk emi, ik bedoelde Roos 😖
Vandaag is idd mijn NOD, ongie zit er ook wel aan te komen geloof ik... Ik ga voor ronde 3 denk ik!
hve schreef:ik heb inderdaad veel gekocht bij prenetal. leuke kleren. en een broek voor 7,- en die zit toch lekker. Voor de rest hebben we nog.
Gisteravond was minder me dochter de elleboog uit de kom met trampoline springen. we hebben van half 8 tot half elf in ziekenhuis gezeten.
roos28 schreef:Sorry dat ik zo lig te zeuren :oops: :cry:
angel26 schreef:Als je zo'n lange cyclus hebt , mag je hier best heel veel zeuren! Het is niet niks om de hele tijd te wachten, en nu ook nog eens ziek zijn.Sterkte meis!
angel26 schreef:Leuk dat je geshopt hebt. Ook kleren voor je baby in de buik? beterschap voor je dochter!