mirjam86 schreef:
@emi wij hebben een staffordshire bullterrier (een engelse stafford)
het is echt een schatje :D
Ik ben nooit zo goed in namen maar heb hem ff gegoogeld en nu weet ik het 😃 Leuke hond! Welke kleuren heeft ie?
@ Jeannet, jammer dat je ongie bent geworden maar inderdaad wel een mooie cyclus. Echt balen dat je gevoel je zo voor de gek kan hebben he? Ik denk dat het bij mij hetzelfde geval is.. Een week geleden was ik er nog van overtuigd dat ik zwanger was. Nu totaal het omgekeerde. Haha. Wel balen inderdaad dat de volgende mogelijkheid voor een zwangerschap weer zo ver weg ligt..
@ Lientje de lijst is echt heel mooi geworden! Dikke duim!
@ Stampertje, wat betreft je ei kan het allemaal. Een gemiddelde cyclus is 25 - 35 dagen dus ik denk dat je niet op dag 9-10 je ei al had maar het kan wel hoor! Afwachten en druk klussen dus.. Das het enige wat je kan doen.
Hier nog steeds krampjes in m'n onderbuik, daarbij een spierpijn gevoel maar dat kunnen ook m'n darmen zijn. In het begin van de nachtdienst een paar uur misselijk geweest maar daarna niet weer. Het helpt wel een steeds kleine beetjes te eten dat houdt de misselijkheid away. En drukte helpt ook want als ik druk bezig ben, lijkt het ook wat weg te gaan.
We wachten geduldig af. Bij een cyclus van 28 dagen zou vandaag m'n nod zijn. Vruchtbare slijm had ik dag 14-16. Geduld dus.
Zoals ik op mezelf in praatte met dat ik wel zwanger was en alle dingen die kant op verklaarde, ben ik nu alles de andere kant op aan het verklaren. "Het zal wel het opbouw van het baarmoederslijmvlies zijn, het zal wel een naderende ongesteldheid zijn, het zal wel de nachtdienst zijn". Dan val te teleurstelling enigzins mee straks..