Mammavan2kids schreef:@Emi de 'kwaaltjes'zijn ook wel verdacht maar snap dat je geen zin hebt om negatief te testen! geef de moed niet op!hOPELIJK HEB JE SNEL DUIDELIJKHEID!
Ik hoop het ook echt, ik denk dat ik woensdag weer ga testen, en daarna zaterdag (voordat we op vakantie gaan) en anders pas na de vakantie weer..
Hoe gaat het met jou??
Chelke schreef:emi.. ik duim nog steeds voor je, ik hoop echt dat je heel snel een postitieve test hebt. Je had dus vandaag ongi moeten worden? Maar nog geen enkel teken daar van?
ik weet niet wanneer, aan m'n vruchtbare slijm te zien had ik donderdag of vrijdag al ongesteld moeten worden maar de test was donderdag negatief. M'n eerste cyclus na het ontpillen was 33 dagen dus daar ben ik nu maar van uit gegaan..
Met jou alles goed?
roos28 schreef:Ben trouwens lekker in de opruimmodus 😉 Heb net post uitgezocht en de kast opgeruimd! Dus alles zit weer in de mappen! En de kast is lekker opgeruimd!
Morgenavond weer een ander kastje! :-)
Goed bezig meis! en wat las ik ga je zondag weer testen? Heel goed meis, hoop zo op een positieve test voor je!!!!
angel26 schreef:bedankt!! !
Succes met testen, ga je met de CB testen met aantal weken indicatie?
pff ik ben zo moe.. Heb gisteravond 2 uur geslapen, vanmorgen tot 11 uur en vanavond weer 2 uur.. de misselijkheid is gelukkig wel weg! en de paracetamol heeft goed geholpen tegen de hoofdpijn..