Natascha, wauw ik vind het echt een heel mooi schilderij!
Ik heb vandaag toch een last van jeukende borsten zeg, niet normaal. Hebben meer meiden daar last van gehad?
prinsesjeOud lidBerichten: 674Lid sinds: 1 januari 2005
mirjam86 schreef:@emi lekker ga je nog op vakantie....
waar ga je heen?
angel26 schreef:Toch maar even hier vanuit huis. Helaas negatief getest!
Erg jammer! Dan zijn die kwaaltjes er blijkbaar niet geweest doordat ik zwanger was. Nu maar wachten op de ongesteldheid. Die zal dan vandaag,of morgen wel komen. Ik ben blij dat ik gestest heb, dan heb ik grote kans dat ik gewoon niet zwanger ben.
QUOTE]
Op hoeveel dagen voor of na je nod zit jij? Het kan best zijn dat je alsnog positief test hoor. Ik heb tot nu toe negatief getest maar weet bijna zeker dat ik zwanger ben..
Ik had gister en vandaag sterk ruikende urine, het stonk gewoon kan je wel zeggen.. Iemand daar ervaring mee?
En nog steeds keuteltjes poepen, ik moet wel lachen hoor haha, je hoort steeds plop plop plop in de wc, sorry voor deze kunstige omschrijving..
emi schreef:Wij gaan eerst een week verbouwen (zijn al een jaar bezig, hele huis moet overhoop, nu de badkamer aan het bouwen) En daarna een week naar de IJfel in Duitsland met de caravan (hoe degelijk). Ik heb er wel zin in!angel26 schreef:Toch maar even hier vanuit huis. Helaas negatief getest!
Erg jammer! Dan zijn die kwaaltjes er blijkbaar niet geweest doordat ik zwanger was. Nu maar wachten op de ongesteldheid. Die zal dan vandaag,of morgen wel komen. Ik ben blij dat ik gestest heb, dan heb ik grote kans dat ik gewoon niet zwanger ben.
QUOTE]
Op hoeveel dagen voor of na je nod zit jij? Het kan best zijn dat je alsnog positief test hoor. Ik heb tot nu toe negatief getest maar weet bijna zeker dat ik zwanger ben..
Ik had gister en vandaag sterk ruikende urine, het stonk gewoon kan je wel zeggen.. Iemand daar ervaring mee?
En nog steeds keuteltjes poepen, ik moet wel lachen hoor haha, je hoort steeds plop plop plop in de wc, sorry voor deze kunstige omschrijving..
Ik denk ook dat ik zwanger ben en mijn mannetje ook, des te meer dat het tegen gaat vallen als ik weer negatief test....:-(
Camadia schreef:Hoi Angel en Essie,
Wat ontzettend balen zeg!! Ik weet hoe jullie je voelen. Je denkt, het moet wel, dit heb ik nog nooit gevoeld..en dan toch ongesteld. Dat is een teleurstelling. Lastig ook als je cyclus zo onvoorspelbaar is. Hebben jullie je eisprong wel gevoeld?
emi schreef:Lientje dat zou natuurlijk heel erg goed kunnen! Dan moet je nu dus heeel hard aan de klus! (of vanavond)..
emi schreef:oja is ook zo, sorry.. Dat is wel rot, kan hij niet een beetje sp*rma opsturen met de post en dan spuit je dat bij jezelf naar binnen ;-)
Essie83 schreef:Ik heb mn eisprong denk ik wel gevoeld. Heb een dag of vier steken in mijn buik gehad. Dat was van zaterdag t/m maandag. Dus ga er dan maar vanuit dat mn ei maandag was, klopt dan wel met het doorzetten van mn ongi. Denk dat mn lichaam gewoon nog aan het " ontpillen" is. Dat ik daarom al die kwaaltjes heb en het allemaal niet zo loopt zoals ik verwacht. Wie weet is het volgende maand wel weer duidelijker.
Roos, kan je niet nog eens testen voor de zekerheid, of ga je echt wachten tot de datum die de huisarts heeft gegeven??
Nantascha, mooi schilderij!! Ben zelf een grote Pooh fan:D
Emi, kan je niet proberen te testen als je zo twijfelt? Weet je in iedregeval meer dan nu toch?
Lientje.nl schreef:Goeiemorgen allemaal!
@Jeannet;
wat goed nieuws!
En wat betreft fouten in het ziekenhuis, dat gebeurt helaas te vaak:-?
Verdorie, had al een berichtje getypt, maar waarsch. niet op verzenden gedrukt.
Nou, nog maar ff 1;)
Gister mijn eerste werkdag gehad; vond het toch wel weer erg leuk hoor.
Had m'n clienten en collega's wel gemist!
Vanmi. en morgenmi. nog en dan ben ik weer ff 2 dagen vrij.
Het weekend moet ik wel weer werken, maar man-lief komt gelukkig wel!
En; ik heb volgens mij gister mijn eisprong gevoeld,
een uurtje ofzo een stekend gevoel in mijn re.onderbuik, daarna was het ineens weg.
Heb zo. een flinke prop dik slijm gehad en gistermi. wat dunner slijm.
Miss. toch gewoon een ovulatie?
Hier altijd geen ongesteldheid, vandaag dag 60.
Fijne dag dames!
Camadia schreef:Jeetje meiden wat spannend allemaal! Lientje ik hoop dat het je eisprong was dan want laat de ongi waarschijnlijk ook niet lang meer op zich wachten! En dan Emi en Roos die allebei gaan testen!! Pfff zelfs IK ben er zenuwachtig van!
Meiden hou ons niet te lang in spanning! Emi, morgen om 07.00 uur verwachten we een berichtje van je op het forum of je zwanger bent 😉
Roos, van jou om uiterlijk 07.00 uur op zaterdag!! 😉 ;-)
Ben op van de zenuwen!! 😊 :-D
Camadia schreef:Kom, gewoon de wekker om 06:55 Roos! 😉
Ik zit hier bijna mijn teennagels eraf te bijten van de zenuwen!!
@Jeannet;
wat goed nieuws!
Nou, nog maar ff 1;)
een uurtje ofzo een stekend gevoel in mijn re.onderbuik, daarna was het ineens weg.
Fijne dag dames!
roos28 schreef:Ben ook nog steeds niet ongesteld, zit op dag 66.... :?
mirjam86 schreef:hey dames,
ik heb net de ovu test weer gedaan en hij is positief.
nou ben benieuwd, ik heb wel veel afscheiding,
maar heel af en toe lichte buikpijn......
@lientje hopen voor jou dat je dan over 2 weken ongie wordt of lekker zwanger bent:D
ik moet ook nog 2 weken wachten:D
Camadia schreef:Emi, morgen om 07.00 uur verwachten we een berichtje van je op het forum of je zwanger bent ;-)
mirjam86 schreef:hey dames,
ik heb net de ovu test weer gedaan en hij is positief.
nou ben benieuwd, ik heb wel veel afscheiding,
maar heel af en toe lichte buikpijn......
emi schreef:hallo ik heb vakantie hoor! haha. Ik vind het zelf niet eens zo spannend, meer een bevestiging ofzo. Maja misschien issie morgen nog wel niet positief omdat het wat langer duurt bij mij voordat ik HCG aanmaak..
Werken die testen ook met urine? Wat meten ze? De LH piek?
Hier nog steeds af en toe misselijk, met veel eten gaat het wel. Heb ook echt het gevoel dat er iets in mn buik groeit haha, er zit iets daar verstopt. Als ik me buk voel ik m'n buik ook een beetje in de weg zitten ofzo. Heb ook alvast VMS mama gekocht (ik gebruikte tot nu toe alleen foliumzuur) en weer 2 testen. 1 voor morgen en bij negatief nog 1 voor zaterdag (voordat we op vakantie gaan).
kus
mirjam86 schreef:@roos het betekent dat mijn LH piek is, en dat is een singaal van de ovulatieprocses.
dus binnen nu en 48 uur heb ik mijn ovulatie.
dus vanavond en mischien morgen lekker gaan klussen.
@emi dit moet je doen urine.
het beste rond het middag uur.
jij sucses met testen morgen, blijf voor je duimen.
Camadia schreef:Ja ja Emi...klussen in de vorm van verbouwen..dat zal wel. Je kunt er nu gewoon geen genoeg meer van krijgen he... Die arme man van je :-D:-?
emi schreef::-?
hij is total loss, ligt hijgend op de grond, is helemaal afgemat.
Maar niet heus.
Ik durf niet zo goed meer, bang wat 'kapot' te maken of dat het pijn doet.. het is nog zo pril. Maar hij komt op een andere manier wel aan zn trekken..
@Jeannet;
wat goed nieuws!
Nou, nog maar ff 1;)
Fijne dag dames!
Sas81 schreef:@roos: Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik t zo druk had en daarom heb ik jou verhaal gemist. Ik begrijp dat je niet ongi geworden bent maar ook niet positief getest hebt en nu hoef je pas 11 september weer naar de HA.
Klopt het zo?
emi schreef::-?
hij is total loss, ligt hijgend op de grond, is helemaal afgemat.
Maar niet heus.
Ik durf niet zo goed meer, bang wat 'kapot' te maken of dat het pijn doet.. het is nog zo pril. Maar hij komt op een andere manier wel aan zn trekken..
Aim schreef:Ik ga denk ik zondag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden maar dan moet ik werken dus misschien ook nog wel een paar dagen later. spannend! Ben wel benieuwd weer naar alle testen deze week!!!
Chelke schreef:ik zou denk ik ook heel voorzichtig zijn de eerste weken als ik zwanger ben.
ik zag trouwens dat ze bij kruidvat ook de predictor testen hebben.. ik dacht dat je die alleen via internet kon bestellen. of ben ik nu in de war met een ander merk?
emi schreef:de matcare hebben ze alleen via internet ik denk dat je die bedoelt.
ik ben aan het koken maar het gaat niet echt goed. Moet steeds braakneigingen onderdrukken die geur alleen al 😮 bah bah bah.
De keuken zit aan de woonkamer vast (waar ik nu zit) en de geur komt tot hier bah.
Ik ben blij dat jullie me begrijpen wat betreft seks. Aangezien mn man nog geen positieve test heeft gezien, begrijpt hij het nog niet echt.. haha
roos28 schreef:Spannend!!! Ik wil ook van het weekend gaan testen!
Wie gaan er nu allemaal de komende dagen testen: emi, angel, aim, roos28, nog meer?
Mirthe Carlijn schreef:Ik ben van plan vrijdag te gaan testen. ben heel benieuwd, heb helemaal op dit moment geen gevoel dat ik zwanger ben of dat ik ongesteld moet worden..... ben neutraal hahaha.
maar om mezelf toch een teleurstelling te besparen wacht ik even of ik misschien de komende dagen niet ongesteld wordt.....
gelukkig ben ik de hele dag druk aan het werk, en vaak savonds even aan het sporten dus genoeg afleiding hahaha.
Mirthe Carlijn schreef:Ik ben van plan vrijdag te gaan testen. ben heel benieuwd, heb helemaal op dit moment geen gevoel dat ik zwanger ben of dat ik ongesteld moet worden..... ben neutraal hahaha.
maar om mezelf toch een teleurstelling te besparen wacht ik even of ik misschien de komende dagen niet ongesteld wordt.....
gelukkig ben ik de hele dag druk aan het werk, en vaak savonds even aan het sporten dus genoeg afleiding hahaha.
Ikke82 schreef:Jeetje wat een testers deze dagen!!! spannend hoor!! Heel veel succes!!
Ik ga echt heel hard duimen dat er weer wat zwangeren bij komen!!:-D
Ik zit zelf op het wachtbankje, maar heb nergens "last" van... beetje moe de laatste dagen, maar dat komt volgens mij omdat het buiten zo benauwd was..:-?
ik moet nog een week wachten voordat testen "zin" heeft bij mij.. ik zit al in ronde 3, maar heb nog geen test gedaan! Ik wordt elke x netjes in de loop van de dag, precies op mn NOD, ongi.:mrgreen:
Op het werk een dikke blunder: Mannelijk collega verteld dat zn vriendin 10 weken zwanger is en trakteert.... :)wij staan gezellig met zn allen bij elkaar, roepen er 2 collega's: Hey!! en jij dan!! wordt het voor jou niet een x tijd?... dus ik zo: nee, nee, ik wil wel kinderen maar nu nog niet!! doe normaal, ben nog maar 28 enz,enz... (dat excuus gaat eigenlijk niet echt lang meer mee, maar goed...):twisted:
ondertussen voel ik dat ik het warm krijg!!:oops: begint een andere collega te roepen: kijk haar rood worden!! moet je misschien wat vertellen? dus al die kerels de hele tijd ouwehoeren en ik sta daar met een rooie kop!!!:oops: ik wordt nooit snel rood, dus dit viel wel op hahaha:-o heel raar dat ik rood werd.. voelde me blijkbaar "betrapt" ofzo..
Aim schreef:Ja lastig is dat he, ik heb ook het idee dat ik me elke keer verspreek ofzo pff best lastig dan denk ik, zouden ze het in de gaten hebben?
We hebben trouwens besloten niks tegen mijn schoonbroer en schoonzus te vertellen, voordat het zover is dat we iedereen gaan vertellen dat we evt. in verwachting zijn. Zijn we alweer heel wat weken verder... Me schoonzus is trouwens weer ongesteld geworden dus hoop dat ze weer aan de slag gaan en snel zwanger is... Dan wordt t wel echt een kl*te zwangerschap want je vertrouwd natuurlijk niks meer maar dan is het dus HOPEN dat het allemaal goed gaat en ze toch nog een kindje krijgen!
Ikke82 schreef:hhaah ja, dat verspreken moet je echt voorzichtig mee zijn!! maar daar heb ik hier op het forum ook last van hoor.. met de naam van mn vriend en mn eigen naam bijvoorbeeld hahahah.. t is tot nu toe nog goed gegaan!
Camadia schreef:Hoi Angel en Essie,
Wat ontzettend balen zeg!! Ik weet hoe jullie je voelen. Je denkt, het moet wel, dit heb ik nog nooit gevoeld..en dan toch ongesteld. Dat is een teleurstelling. Lastig ook als je cyclus zo onvoorspelbaar is. Hebben jullie je eisprong wel gevoeld?
roos28 schreef:Volgens mij heb ik iets gemist, wat is er met je schoonzus en schoonbroer? Omdat je hoopt dat ze snel zwanger is?
Camadia schreef:Hahaha ja die verspreking van Daantje blijft mooi!! Denk dat we dat allemaal nog wel eens gaan krijgen in de toekomst.
Vind het ook wel moeilijk soms, vindt het namelijk ook heel leuk om nu te praten over zwangerschappen. Dan ben ik ineens extra geinteresseerd in mijn collega die zwanger is.. Volgens mij valt dat ook bere op 😊
Maar ja, laat ze maar raden, alleen wij weten wanneer het zover is!
Hmmm gaan zo lekker roerbak met gamba's en rijst eten jummie! Vriendlief staan lekker in de keuken en ik lekker achter 't lappie!
Aim schreef:Een aantal weken geleden is het kindje van mijn schoonzus/broer overleden, ze was 32 weken zwanger.
mirjam86 schreef:ja dat met verspreken heb ik ook,
zondag bij mijn ouders was mijn broer er ook.
en die vermoed iets, maar mijn moeder ontkent het,
gelukkig helpt ze me :D
Ikke82 schreef:en misschien ken ik 1 van de dames uit Twente/Overijssel wel!! dat zou grappig zijn!!
Camadia schreef:vindt het namelijk ook heel leuk om nu te praten over zwangerschappen.
Aim schreef:Een aantal weken geleden is het kindje van mijn schoonzus/broer overleden, ze was 32 weken zwanger.
mirjam86 schreef:ja ook zo iets, dan heb je dat weer 😃
ach we moeten er nog ff over nadenken of we het geslacht gelijk vertellen ja of nee.
mirjam86 schreef:ik weet het nog niet,
maar het lijkt me erg moeilijk om je mond te houden.
ik ben helemaal niet goed in liegen 😊
ik word dan altijd rood.......
maar we hebben nog tijd om erover na te denken want ben nog niet zwanger.
dan moet vanavond mn vriend raak schieten met het klussen.
emi schreef:ik zie ook niet waarom winnie de poeh voor een jongen zou moeten zijn.. 😊
roos ik ben heel benieuwd wat dat gevoel in je buik je wil vertellen.. Kan je nog wachten tot het weekend met testen?